Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

kupiłem E90 320si 2006 z uszkodzonym silnikiem, nie do naprawy.Blok się stopił zbyt mocno,zeby dało sie cos wymyślec. Rzadki silnik , póki co niedostępny i koszty moga sie okazac zbyt duże. Zastanawiam się nad swapem na 330 lub 350, ten drugi raczej bedzie zbyt kosztowny i niechciałbym rozgrzebywac oryginalnego auta. Mam kilka pytań, gdyż nie wiem czy robić cokolwiek czy sprzedawac w takim stanie. Szkoda mi trochę tego auta, bo ma 100tys km, pełna opcja, pełne skóry, navi PRO , m-pakiety,blacharka oryginalna. Ogólem nie jeżdze autem dłużej niz pół roku,rok.

 

 

1. Czy jest w ogóle co myśleć o oryginalnym silniku, jest bardzo awaryjny. Tu już był wymieniany na gwarancji po 30 tysiacach i jego trwałość jest tak własnie opisywana

2. Czy da sie spasowac jakoś blok od innego modelu? Mam swoich zdolnych mechaników, którzy by zrobili co trzeba jakbym im dostarczył częsci. Siedze w branzy samochodowej,wiec troche znajomosci mam w razie co.

3. Czy ten samochód jest dobrą podstawa pod swap (zawieszenie, hamulce, itd) ?

4. Jest zamontowana: Ręczna skrzynia biegów GS6-17BG, czy da się ją zostawic przy jakimś swapie- mam mały budżet i raczej wymiana skrzyni nie wchodzi w gre, a i szkoda rozgrzebywać auto, które wychodzilo w limitowanej wersji 2600szt. Jak za drogi bedzie swap na 330 to czy da sie wstawic tanim kosztem inny motor 2.0?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Na kpl silnik N52B30 trzeba przeznaczyć 10tkm zł + swap i przekodowanie. Skrzynia będzie pasować.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Właśnie wykonuję taki swap w poliftowej E90 z motoru N43B20 na N52B30. Jeśli masz ograniczony budżet to wymień silnik na taki jak miałeś. Znajomy któremu to robię ma do sprzedania właśnie taką jednostkę sprawną w naprawdę okazyjnej cenie i pochodzi właśnie z tego auta. Motorek jest po wymianie kompletnego rozrządu i hydrauliki w głowicy. Kontakt priv.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.