Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

 

Mam od paru dni wyskakujący od czasu do czasu błąd Reversing light left failure lub Reversing light right failure lub oba. Żarówki wstecznego świecą.

Nauczony doświadczeniem najpierw sprawdziłem wiązki w obu zawiasach. Kable po ostatniej naprawie są w idealnym stanie. Zresztą gdyby to było coś z którymś przewodem to pewnie jedna z żarówek lub obie by gasły przy otwieraniu bagażnika. Jednak żarówki świecą.

 

Czy wewnątrz klapy kable idą prosto do lamp czy jest coś gdzieś po drodze? Jakieś wtyczki, kostki lub coś podobnego?

 

Czy ktoś ma pomysł co to może być. Mam jeszcze jeden typ ale najpierw chciałbym wysłuchać Waszych pomysłów lub doświadczeń tym temacie.

 

Pozdrawiam

http://img30.imageshack.us/img30/5268/minie61.jpg
Opublikowano

problem rozwiązał się sam, sprawdziłem dziś żarówki w realoem i okazało się że założone były zbyt słabe. Zamiast 16W były 5W.

Na chwilę obecną błąd nie występuje i mam nadzieję że tak zostanie.

pozdrawiam

http://img30.imageshack.us/img30/5268/minie61.jpg
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam. Odkopuje. Co ten blad dokladnie oznacza ?? Bo u mnie sie czasami kontrolka zapala a nie wiem dokladnie o ktora zarowke chodzi??? Lecz powtarzam zapala sie tylko czasami, po zgaszeniu i odpaleniu auta blad ginie lecz tez nie zawsze ale przewaznie ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Świecą ci żarówki tak jak koledze wyżej czy nie?

Jeśli nie to wiązka w klapie do naprawy i radził bym zrobić to szybko póki moduł nie odciął napięcia.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Czy ktos pomoze ? Zarowki przekladam z lewej na prawa i odwrotnie juz rozne kombinacje ale caly czas blad ten sam, zarowki od pozycyjnych oczywiscie, czy jest moze jeszcze gdzies jakas zarowka ktora powoduje wyswietlanie tego komunikatu ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to albo masz problem z masą lub kontaktem Albin moduł świateł wariuje i jest do wymiany.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to albo masz problem z masą lub kontaktem Albin moduł świateł wariuje i jest do wymiany.

 

Możesz też wykodować sprawdzanie żarówek.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masa idzie chyba tylko jedna do lampy wiedz musisz sprawdzić w gnieździe żarówki od postojowek czy nie są zasniedziałe styki.

 

Moduł lm to raczej tylko podmiana

 

Wykodowanie przez NCS Expert ale do tego kabel potrzebujesz K+Dcan

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nstrukcja kodowania

Jako pierwsze musisz skonfigurować ncs-a

 

Otworzyć program NCS Expert

Profil laden

Expertenmodus

Profil editieren

Passwort: repxet albo rexpet

Nacisnąć FSW/PSW i zaznaczyć ptaszkiem w:

FSW/PSW Trace FSW/PSW i Manipulieren mit FSW_PSW.MAN

OK

Datei Profil speichern

Teraz NCS w Expertenmodus używa FSW_PSW.MAN

 

Wchodzimy w folder C:\NCSEXPER\WORK i kopiujemy plik FSW_PSW.TRC zmieniając jego końcówkę na MAN tak aby wyglądał nastepujaca: FSW_PSW.MAN

Można go zostawić w tym samym folderze lub przenieść np. na pulpit.

 

Inatrukcja kodowania:

 

1. Startujemy NCS

 

2. Otwieramy nasz wcześniej skonfigurowany profil: "Profil Laden" ---> Expertenmodus

 

3. Identyfikujemy nasz samochód przyciskiem F1 "FG/ZCS/FA" a następnie F3 "ZCS aus SG", wybieramy naszmodel samochodu np.E60 i moduł z którego mają zostać zczytanie dane CAS

Po zczytaniu danych naciskam F6 "Zurück" aby zakończyć identyfikację (w tym momencie zostaje stworzony "duży" plik FSW_PSW.TRC w którym nie podejmujemy żadnych zmian!!!)

 

4. Teraz F4 "SG bearbeiten" i wybieramy moduł w którym chcemy dokonać zmian czyli LM

 

5. F2 "Job ändern" a z listy która sie pojawi wybieramy "Codierdaten lesen"

 

6. F3 "job ausführen" startujemy zczytanie danych. W tym momencie zostanie zapisany katalog do wcześniej wybranego modułu w FSW_PSW.TRC

 

7. Wchodzimy w folder C:\NCSEXPER\WORK i otwieramy notatnikiem plik FSW_PSW.TRC kopiujemy jego zawartość, zamykamy i otwieramy FSW_PSW.MAN gdzie wklejamy zawartość poprzedniego pliku.

 

8. Robimy zmiany w pliku FSW_PSW.MAN

Można pomóc sobie poprzez szukanie tekstu, jest na górnym pasku notatnika, wyskakuje okienko gdzie możemy wpisać szukane przez nas słowo, w tym wypadku "notepad" potwierdzam OK aby wyszukało

NOTEPAD

zmieniamy z aktiv na nicht_aktiv i zamykamy zapisując okno

 

 

Moduł: LMA

 

KALTUEBERWACHUNG_SL_V_R i SL_V_L

KALTUEBERW_

WARMUEBERWACHUNG_SL_V_R i SL_V_L

WARMUEBERW_

FEHLERMELDUNG_CC_SL_V_R i SL_V_L

 

Jeśli masz po lifcie z ksenonami to TFL_R, TFL_L

 

To zmienisz na nicht_aktiv

 

 

9. Wracamy do NCS-a i naciskamy F2 "Job ändern" a w oknie które sie pojawi wybieramy "SG codieren" i O.K.

 

10. Potwierdzam chęć kodowania przyciskiem F3 "Job ausführen" i tyle

 

Instrukcja jest krok po kroku wiedz spokojnie dasz sobie radę nawet jak masz ncs-a Po angielsku.

Kolejność jest taka sama.

Jak nie spróbujesz to instrukcja będzie zdawała sie skaplikowana ale tak nie jest.

 

Koduje się na zaplonie, przy zamknietych drzwiach i nie otwierać drzwi podczas kodowania ponieważ może wywołać to zgłaszanie zaplonu.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Dzieki. I tym sposobem wylaczymy zglaszanie spalonych zarowek tak? Czy cos jeszcze ? A da sie kiedys jeszcze wrocic do tego ?

 

Ps. Kolego noe rozumoe zupelnoe pkt 8, co w telefonie i jak w idrive ?

Opublikowano

Dzis wieczorem sie pobawie,ale nadal nie rozumiem tego punktu bo jakoe robomimy zmiany w tym pliku ?zupelnie tego nie moge pojąc :roll:

Czy mozna bedzie w razie czego wrocic do ustawienia poprzednich ?

 

TO TEZ GDZIES WKLEJAMY CZY CO Z TYM ?

KALTUEBERWACHUNG_SL_V_R i SL_V_L

KALTUEBERW_

WARMUEBERWACHUNG_SL_V_R i SL_V_L

WARMUEBERW_

FEHLERMELDUNG_CC_SL_V_R i SL_V_L

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak. Wystarczy że wygrasz pusty plik man.

Czyli kasujesz zawartość pliku. Zapisujesz i naciskamy SG Codieren.

 

Przecież widzisz ze przeczytalem twoje PW.

Na wszystko nie mam teraz czasu

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
nstrukcja kodowania

Jako pierwsze musisz skonfigurować ncs-a

 

Otworzyć program NCS Expert

Profil laden

Expertenmodus

Profil editieren

Passwort: repxet albo rexpet

Nacisnąć FSW/PSW i zaznaczyć ptaszkiem w:

FSW/PSW Trace FSW/PSW i Manipulieren mit FSW_PSW.MAN

OK

Datei Profil speichern

Teraz NCS w Expertenmodus używa FSW_PSW.MAN

 

I już kolego problemy, Dziś dopiero biore się za NCSA , Po uruchomieniu nie mam tego o czym piszesz na początku czyli ,, Profil laden

Expertenmodus

Profil editieren ''

Mam takie coś jak w załączniku na screanie

https://zapodaj.net/af8665bbdd230.png.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wybierasz jeden z profilów i go edytujesz

 

Tu masz wszystkie skróty co do świateł

 

 

Sprawdzanie żarówek

 

Moduł: LMA

 

KALTUEBERWACHUNG_

KALTUEBERW_

WARMUEBERWACHUNG_

WARMUEBERW_

FEHLERMELDUNG_CC_

 

RFS_R, RFS_L = żarówki światła wstecznego

FL_R, FL_L = światła długie

AL_R, AL_L = lampy kierunkow (przy swiatlach adaptacyjnych)

SL_V_R, SL_V_L = lampy postojowe

NSW_R, NSW_L = przeciwmglowe przednie

NSL_R, NSL_L = przeciwmglowe tylnie

BLK_V_R, BLK_V_L = kierunki przod

BLK_H_R, BLK_H_L = kierunki tyl

KZL_R, KZL_L = oswietlenie rejastracji

TFL_R, TFL_L = swiatla dzienne

SML = swiatla boczne

BL_R, BL_R = swiatla sopu

RL_BL_1_R, RL_BL_1_L = swiatla stopu z tylu 1

RL_BL_2_R, RL_BL_2_L = swiatla stopu z tylu 2

BL_M_1 = 3. dodatkowe swiatlo stopu

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Hmm ok ale nie wiem nawet jak dojsc do tej opcji, wchodze w ,,file'' i cos takiego sie wyswietla jak na screanie i gdzie dalej wejsc by dojsc do tuch zarowek?

ps. Ten blad co jest w opisie to ktory ze skrotow ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

maniekbmw84, A może sprawdz sobie te żarówki cofania :) Bo może masz jakąś inną wsadzoną ;) ma być W16W taka jak tutaj :

http://allegro.pl/zarowka-zarowki-w16w-12v-w2-1x9-5d-t20-stop-x2-szt-i6581206949.html

 

Chyba że masz ledy tak jak ja... to wyłącz sprawdzanie :)

 

Poszukaj sobie w necie " INPA Fxx Din76 " << Pakiet waży 314 MB i jest w nim wszystko co potrzebujesz... intalacja step by step dzięki koledze Din76.

 

 

Albo napisz skąd jesteś to może jakiś kolega Ci to ogarnie ;)

Jak coś to mogę pomóc w górnej austri... rzadziej małopolska... świetokrzyskie.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Gdzie te żarówki cofania są ???? u mnie z tyłu są tylko po dwie żarówki 21W, gdzie tyc cofania szukać? a co to jest: ,, instalacja step by step '' o co chodzi co to za pakiet możesz jaśniej ?

moj vin: cp34980 jak by ktoś mógł sprawdzić dokładnie co u mnie jest bede wdzieczny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.