Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Koledzy mam uprzejme zapytanie. Rozleciały mi się klapki w kolektorze no i narobiły problemu. Jednak nie o tym mowa. Chciałbym spytać jak teraz zrobić z kolektorem, żeby w przyszłości mnie to nie spotkało. Widzę kilka wariantów:

 

- Regeneracja mojego kolektora w profesjonalnym zakładzie tym się zajmującym. Nie znam takiego macie jakieś namiary?

-Wywalenie klapek ( średnio mi się to widzi bo rzuca motorem przy gaszeniu.

-Założenie zaślepek zamiast klapek?? Nic nie wiem na ten temat.

-Czy samemu założenie nowych klapek i wyczyszczenie kolektora tylko jak to zrobić i czym najlepiej wyczyścić?

 

Jak Wy to widzicie?

Będę wdzięczny za rzeczowe odpowiedzi.

 

:search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

-Wywalenie klapek ( średnio mi się to widzi bo rzuca motorem przy gaszeniu.

 

A dlaczego rzuca motorem po wywaleniu ?

Opublikowano

Ja mam zaślepki i jest git.

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam zaślepki i jest git.

 

Musi być git bo przecież klapki w kolektorze (R6) zamykają tylko 6 kanałów powietrznych a pozostałe 6 są cały czas drożne dlatego pozbycie się ich nic nie zmienia.

Od łagodnego wygaszania jest jedna duża klapa, która znajduje się przed zaworem EGR (w modelach z DPF-em).

Opublikowano
Wywal klapki zostaw same oski tak jak ja mam niech pracuja i troche kasy ci zostanie w kieszeni na inne wydatki ,po co przeplacac za jakies zaslepki :norty:
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.