Skocz do zawartości

Klapki kolektora ssącego, 530D E60 M57


wandyna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Koledzy mam uprzejme zapytanie. Rozleciały mi się klapki w kolektorze no i narobiły problemu. Jednak nie o tym mowa. Chciałbym spytać jak teraz zrobić z kolektorem, żeby w przyszłości mnie to nie spotkało. Widzę kilka wariantów:

 

- Regeneracja mojego kolektora w profesjonalnym zakładzie tym się zajmującym. Nie znam takiego macie jakieś namiary?

-Wywalenie klapek ( średnio mi się to widzi bo rzuca motorem przy gaszeniu.

-Założenie zaślepek zamiast klapek?? Nic nie wiem na ten temat.

-Czy samemu założenie nowych klapek i wyczyszczenie kolektora tylko jak to zrobić i czym najlepiej wyczyścić?

 

Jak Wy to widzicie?

Będę wdzięczny za rzeczowe odpowiedzi.

 

:search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja mam zaślepki i jest git.

 

Musi być git bo przecież klapki w kolektorze (R6) zamykają tylko 6 kanałów powietrznych a pozostałe 6 są cały czas drożne dlatego pozbycie się ich nic nie zmienia.

Od łagodnego wygaszania jest jedna duża klapa, która znajduje się przed zaworem EGR (w modelach z DPF-em).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.