Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Kolegów

Mam taki problem.

Wczoraj byłem na geometrii zawieszenia-auto aż do momentu wjazdu do warsztatu na tą geometrię chodziło bez najmniejszego zarzutu-taki przypadek jak teraz zdarza mi się po raz pierwszy odkąd mam auto czyli od prawie roku.

Objaw?Trzęsie budą przy hamowaniu i deliktanie falują obroty...wcześniej absolutnie nie miałem takich objawów.Co to może być???Zastanawiam się czy nie pójść tam dzisiaj i sobie nie porozmawiać z właścicielem tego warsztatu-bo problem zaczął się odkąd tylko wyjechałem z warsztatu.

Opublikowano
przy hamowaniu wibracje przechodzą na kierownicę i trzęsie autem
Opublikowano

jak przy hamowaniu to wszystko wskazuje na powichrowane tarcze

 

dziwne że po geometrii to zaczęło się ukazywać

 

geometria bardziej ma znaczenie przy ściąganiu auta czy przy zdzieraniu opon

 

przy mega wielkich odchyłkach mogą być wibracje w układzie kierowniczym

ale może ci śrub nie po dokręcali i wszystko się rozjechało albo tak "profesjonalnie" poustawiali

 

dużo pytań się tu nasuwa

 

jedź na pierwszą lepszą stacje diagnostyczna i zobacz co płyta wykażę

 

oczywiście miej na uwadze że ta płyta to trochę pic jest i nigdy nic dokładnie nie ukażę ale jak będą duże odchyłki to na pewno powinno to wyjść

 

p.s.

pilne i ważne z własnego doświadczenia ci teraz piszę jak sam kiedyś auto odebrałem z warsztatu i mi telepało przy hamowaniu i większej prędkości (jedno kolo tylko na 1 z pięciu szpilek sie trzymało)

 

ZOBACZ CZY MASZ KOŁA DOKRĘCONE !!! (chociaż do geometrii ich się nie zdejmuje - ale lepiej sprawdź )

gg5553463
Opublikowano
wibracje są nieduże ale fakt faktem,żę są...geomtrię musiałem zrobić-raz bo niedawno zawiecha była zrzucana(by wyminic uszczlkę pod miską olejową),dwa,że raz w roku się coś takiego robi.Pojadę dziś sobie z nimi pogadać ale już widzę,że to może być cieżka romowa....kurde no auto ogarnołem,wszystko wyminione-sprawne na 100% a jedziesz na geomtrie i problem jakiś zara wyskakuje...ehhhh
Opublikowano
zobacze co z tymi kołami.....ale jak to możliwe-z autem nic sie takiego nie działo...kuuurde.Szkoda że ogarnietego mechanika mam dopiero 40 km od mojego miasta i szkoda ze On geomtrii nie robi-musiałem siłą rzeczy skorzystać z usłóg warsztatu u siebie w mieście i zaczynam coś żałować.
Opublikowano
dokładnie sprawdź czy nie uszkodzili drążków kierowniczych. Ja jak patrzyłem co oni z nimi robią przy geometrii w warsztacie polecanym przez specy z tego forum to byłem w szoku.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
podjechałem do warsztatu,wytłumaczyłem co sie działo,zostawiłem na kilkanaście min auto-wróciłem i problem zniknął na dobre-najprawdopodobniej trzeba było tylko coś dokręcić.Wszystko gra:)
Opublikowano
Z ciekawości zapytam , czy w pierwotnej usłudze robiłeś tylko pomiar geometrii ? Czy pomiar i ustawianie ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Jeśli chodzi o mnie to pomiar i ustawienie.Na szczęście wszystko już gra jak powinno i nie ma żadnego problemu.Tak czy siak mechanikom należy patrzeć na ręce nawet jeśli idzie o tak proste czynności serwisowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.