Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pytanie w temacie jest w zasadzie wyczerpujące - zwykle można kupić kompletne sprzęgło i dwumas osobno, czasem zdarza się, że oba wymienione komponenty występują w tandemie. Jest jakieś przeciwwskazanie, żeby kupić wcześniej wymienione osobno? Ktoś miał jakieś problemy z kołem LUKa połączonym ze sprzęgłem SACHSa?
Opublikowano (edytowane)
Jest jakieś przeciwwskazanie,

Przeciwwskazań to jeszcze nie spotkałem , ale robiąc to dla siebie, to większość się decyduje na robotę za jednym zamachem i obydwa podzespoły tego samego producenta.

Inaczej jak auto idzie na sprzedaż.

Edytowane przez Faliszewice

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
do przedlifta cena była dużo wyższa kupując oddzielnie. Wymiana na 2 razy to już zupełne nieporozumienie.

 

 

On pyta czy moze kupic sprzeglo innej firmy i dwumas innej i razem to zmontowac czy lepiej mu kupic jednej firmy i wrzucic do auta

Opublikowano
To nie ma znaczenia, jaki dwumas a jaka reszta zestawu sprzęgła. W tym wypadku brałbym po prostu tańsze, ale z doświadczenia wiem, że w zestawie będzie taniej. Chyba, że koło dwumasowe regenerowane gdzieś, ale to już zupełnie inna bajka.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Razem, czy osobno nie ma znaczenia.

Byle nowe (nie regenerowane) i porządnej firmy.

Opublikowano
A co sadzicie o regeneracji dwumasu moze ktos ja robil i jezdzi z takim?

Czytałem niepochlebne opinie, dlatego napisałem:

...Byle nowe (nie regenerowane) i porządnej firmy.
Opublikowano
też dużo czytałem na ten temat i nic dobrego nie wyczytałem poza tym że jest to regenerowane na chińskich częściach i czym takie koło różni się potem od koła no name?
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Tak w temacie i dla przypomnienia: zarówno Sachs, jak i LUK oferują obecnie sprzęgła z dociskiem samonastawnym.

Wbrew różnym opisom na forach oraz opiniom niektórych mechaników, te dociski naprawdę wymagają specyficznego montażu - zgodnego z zaleceniami producenta (z użyciem odpowiednich narzędzi).

W ubiegłym roku taki wadliwy montaż (wykonany przez pewien warsztat obok Grodziska Mazowieckiego...) kosztował mnie bardzo dużo czasu, pieniędzy i nerwów. Nieprawidłowo zamontowany docisk powoduje mocno odczuwalne bicie (wibracje) - tak jakby zespół dwumas/sprzęgło/doscisk nie był wyważony.

Niestety po błędnym montażu/demontażu trzeba kupić nowy docisk.

Pozdrawiam

Michał

Opublikowano

Komplet LUK kupisz za 1500 zł. Biorąc pod uwagę, że wymiana to koszt ok. 500 zł nie widzę powodu żeby to robić na raty i dwukrotnie ponosić koszt robocizny.

Nikt mi nie wmówi, że sprzęgło się zużyło a dwumasa jest prawie nówka :mad2:

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.