Skocz do zawartości

E46 - Wyrwane mocowanie belki z podłogi


Bugs10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Występuje w moim aucie straszny łomot z tylnym zawieszeniu podczas zwalniania sprzęgła na załączonym biegu.Czytałem na forum ktoś opisywał taką sytuację w taki sposób "uderzenie brzmi jakbym woził pień drzewa w bagażniku i on uderzałby o ściany bagażnika" - jakoś tak.

Dzisiaj z mechanikiem podniosłem auto i szukając przyczyny zauważyliśmy że wyrwane z podłogi jest mocowanie belki tylnej. Wiem że to nie u mnie pierwszego wystąpiło (choć ja takie auto kupiłem :( ).

 

Muszę sobie z tym jakoś poradzić. Czytałem na forum że różne osoby z dobrym rezultatem usunęły tą usterkę.

 

Może ktoś polecić mi gdzie to warto naprawić w okolicy Grodziska Mazowieckiego i ile może kosztować. Chciałbym zrobić to dobrze tzn. chciałbym aby zrobił to ktoś kto już z dobrym skutkiem usuwał tą przypadłość.

 

Chcę tym autem pojeździć i zależy mi aby naprawa wytrzymała dość długo. Czytałem na forum że to wada fabryczna E46.

 

Troszkę się załamałem jak mi to pokazał mechanik no ale cóż chciałem BMW to mam. Mimo tego i tak mi bardzo się podoba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się, że to jakoś trzeba wzmocnić nie tylko obspawać. Tylko zastanawiam się, jak zrobi to spawacz jeśli trzeba zawieszenie rozebrać (będzie umiał)

 

Nie bardzo wiem kto to może zrobić nie daleko mnie dlatego pytam. Rozumiem, że przy takiej naprawie trzeba wszystkie tuleje wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie ze swojej strony moge napisac ze mialem podobna sytuacje u siebie, z tym ze mocowanie nie bylo wyrwane, a podloga dookola byla popekana i przy dodawaniu/puszczaniu gazu, slychac bylo "cykanie" z bagaznika. pojechalem do mechanika/spawacza i mi to ogarnął. nie wiem jak w przypadku wyrwanego mocowania, ale u mnie trzeba bylo rozbierac zawieszenie lewego tylnego kola zeby sie tam dostac i poluznic sanki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedzcie mi jeszcze jedno. Teraz znalazłem wyrwane mocowanie z lewej strony - reszta nie wyrwana. Jak już mi ktoś ściągnie dyfer i będzie latał tą lewą stronę to czy dla pewności wzmocnić też pozostałe mocowania.

 

Żeby się nie okazało, że to co naprawie będzie trzymało a puści inne ?

 

Robili byście na moim miejscu wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

U mnie w zasadzie to tylko popękała lewa tylna strona, wzmocniłem wszystkie 4 punkty blachą o gr. 3mm i zakonserwowałem, jak do tej pory wszystko ładnie pięknie trzyma, a bryki nie oszczędzam :wink:

 

Koledze radzę wszystkie punkty wzmocnić nie tylko ten jeden, dodatkowo można od góry bagażnika wyciąć otwór przy podłużnicy i dobrze obspawać mocowanie, problem dotyczył również E36, więc wszystko jest do znalezienia w sieci.

 

Mała fotorelacja:

viewtopic.php?f=69&t=176372



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.