Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam BMW e39 523i 170km benzyna mam problem z pracą silnika.Objawy silnika są, że po uruchomieniu silnik pracuje OK po nagrzaniu na postoju spadają momentalnie obrort i falują do momentu zgaśnięcia.Po ponownym uruchomieniu silnik ponownie faluje.Podczas jazdy nieraz szarpnie.Już wymieniłem czujnik położenia wału oraz czujnik położenia wałka rozrządu co pokazywał komputer i nic nie pomogło.Zauwazyłem ,że wzrosło zużycie paliwa i brak mocy.Proszę o fachową pomoc.Z góry dziękuje.

 

 

viewtopic.php?f=72&t=117890

Opublikowano
Witam mialem identyczny problem. U mnie byla to cewka. Sprawdz swiece I kable oraz cewki. Bierze olej? Jakis niebieski dymek sie pojawia jak mu wstawisz?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czujniki w ciemno wymieniłeś?

Wstawiłes siemensy vdo czy tanie zamienniki?

 

Masz LPG?

 

CZy auto podłączałeś pod kompa?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
czujniki w ciemno wymieniłeś?

Wstawiłes siemensy vdo czy tanie zamienniki?

 

Masz LPG?

 

CZy auto podłączałeś pod kompa?

Komp wczesniej mi wskazywał ,że do wymiany są te czujniki.Dzis po podłączeniu do kompa wskazało , że pierwsza sonda lambda nie działa.Pozdrawiam

Opublikowano
Witam mialem identyczny problem. U mnie byla to cewka. Sprawdz swiece I kable oraz cewki. Bierze olej? Jakis niebieski dymek sie pojawia jak mu wstawisz?

Oleju ma 1000km 0,5 l .Dzis byłem na komp.i wynik ,że pierwsza sonda lambda nie pracuje.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.