Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy potrzebuje porady co może być powodem że auto gaśnie sporadycznie ,ale gaśnie błędy to wtryskiwacz cylindra 5 i 4 ,brak zasilania błąd stały po wykasowaniu auto potrafi jeździć 2 tyg i nic a jak załapie to w ciągu dnia 5 razy zdechnie,może ktoś z was miał coś takiego .
Opublikowano
Tez takie mam podejrzenie, czy możliwa jest diagnoza takiego wtryskiwacza ? test przelewowy lub korekty inpą ? bo jeżeli coś z wtryskiem to regeneracja odpada są to piezoelektryki ,zostaje zakup nowego 1200 zapewne jak nie więcej :?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam jestem tu nowy. Niestety miałem takie same objawy przebieg ponad 200 tys. Wymina wtrysków i po sprawie. Niestety niema możliwości regeneracji :(
Opublikowano
Nie wiem czy to wina złe jakości paliwa ale nie wykluczone że tak ..... padły mi wtryski dziwnym trafem zawsze po przyjeździe do Polski z wakacji Włochy Francja Hiszpania i za każdym razem wtrysk już zdążyłem się przyzwyczaić :) ale jest jedno ale jaką wytrzymałość mają wtryski ....
Opublikowano

moje objawy były takie : za pierwszym razem autko na wolnych obrotach chodziło normalnie wyjechałem sobie na obwodnicę przejechałem może kilkaset metrów i po dodaniu gwałtownie gazu auto po prostu zgasło .... zatrzymałem się wyłączyłem zapłon włączyłem ponownie i znowu jakby wszystko w porządku do momenty jak silnik nie dostało obciążenia i znowu to samo :) Drugim razem był inny objaw . A mianowicie auto po prostu na wolnych obrotach chodziło jak traktor telepało silnikiem jakby była poducha oberwana w tym przypadku laweta i serwis...

 

Aha koledzy nie radzę kupować używek z niewiadomego pochodzenia mam to przećwiczone :)

  • 2 lata później...
Opublikowano

Odgrzewam temat, koledzy czy ktoś przerabiał jeszcze podobny problem?

U mnie objawy były w postaci błędu wtrysku 5, pomimo dobrych korekcji.

Po miesiącu od jego wymiany (adaptacja wtrysku była zrobiona) problem znów powrócił, samochód zgasł i znów błąd na 5.

INPA pokazuje wartości książkowe, błąd występuje jednorazowo, silnik gaśnie bez przyczyny. Nie ma reguły kiedy zgaśnie, czasem raz na tydzień, czasem 2-3 dziennie. Skoro wszystkie wtryski mają poprawne korekcje, to gdzie szukać przyczyny?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

u mnie był podobny problem w x3 e83 3.0D. Nikt nie potrafił zdiagnozować i naprawić usterki, zregenerowałem wszystkie wtryski i przez chwilę było dobrze, jednak po 2 tygodniach problem powrócił. Zawiozłem z powrotem do serwisu samochód i wyczyścili mi elektrozawór od listwy wtryskowej "BOSCH 0 281 002 481". Jeżdżę już 3 tydzień i póki co jest wszystko w porządku.

Opublikowano

Miałem identyczny problem

Jesli regeneracja wtryskow nie pomaga na dlugo to wydaje mi sie ze wiem co to jest.

A nie dzieje wam sie tak ze w deszczu albo po myciu objawy sie nasilaja??

Opublikowano
Masz na myśli nieszczelne plastiki - obudowy w podszybiu? Zainteresowałem się tym tematem i sporo przypadków było opisywanych na zagranicznych stronach.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
U mnie jednak powrócił problem gaśnięcia. Ostatecznie okazało się że trzeba wymienić czujnik położenia wału po tym zabiegu jest wszystko ok już 2 miesiąc.
Opublikowano
Miałem taki problem. Po podpięciu do kompa wszystko było OK żadnych błędów wtryski w normie. Mechanik stwierdził, że w takim razie usterka musi być mechaniczna i okazało się że poszła jakaś sprężynka na przepustnicy. Koszt z wymianą 200 zł a w dwóch innych miejscach mało mi samochodu na części pierwsze nie rozebrali.
  • 1 rok później...
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam,

Mam problem ze swoją nowo zakupioną E70. Po przejechaniu około 600km auto zaczęło losowo gasnąć. Na początku diagnoza to przeładowanie, okazało się że regulator napięcia był uszkodzony a ten z kolei uszkodził akumulator. Równocześnie cewki na wtryskiwaczach zostały uszkodzone więc zakupiłem 4 sztuki regenerowanych wtryskiwaczy. Wtryski zostały włożone w cylindry 1-4. Po tym zabiegu auto przejechało może 200km, po czym zostały wymienione świece żarowe. Wszystkie świece były nadtopione, więc jaka musiała być temp. na garach :shock: . Mam uszkodzony sterownik świec który dzisiaj wymontowałem. Komputer pokazał błędy sterownika świec na 2, 4 i 5 cylindrze o kodach 4222, 4242, 4252. Przy sprawdzaniu nowych świec żarowych tylko 1 i 5 były całe, reszta jak wcześniej były nadtopione. Na 6 cylindrze włożony był "rzekomo" nowy wtryskiwacz a świeca znów nadtopiona, na cylindrze 5 jest włożony mój stary który był sprawny, na 1szym jest zregenerowany. Auto po kilku dniach po wymianie wtryskiwaczy do dnia dzisiejszego poddymiało na biało, moim zdaniem zapach nieprzepalonej ropy. Zdarzyło się ostatnio że obroty falowały na biegu jałowym i przy przegazowaniu puszczał spore bąki z białego dymu. EGR mam zaślepiony, klap wirowych brak, moc podniesiona na 335km. Wykluczam problem z chłodniczką EGR co do dymu - płynu nie ubywa ale dla świętego spokoju rozbiorę EGR w wolnej chwili. Nie wiem już sam czy wtryskiwacze 2,3,4 i 6 są dalej do niczego? I moje pytanie czy uszkodzony sterownik świec może przegrzać świecę żeby się prawie roztopiła? Według mnie to wina wtryskiwaczy które leją i przez to jest zbyt wysoka temperatura na cylindrach i stąd też to dymienie. Proszę o sugestie. Brak mi już pomysłów.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam, u mnie sytuacja taka. Od paru tygodni zaobserwowałem okopcone końcówki wydechu. Pewnego dnia rano odpalił i nierówno pracował chwilę, później wszystko wróciło do normy, pojechałem do pracy, wracając z pracy zgasł podczas jazdy. Zjechałem na pobocze, odpalał i po paru sekundach gasnął. Laweta i do mechanika. Wywaliło błędy na listwie i wszystkich wtryskach. Skasował i nastepny dni odpalał normalnie, ale robiłem krótkie trasy koło komina po parę kilometrów. Po tygodniu pojechałem dalej i znów to samo. Tym razem poczekałem ze 2 godziny, odpalił i dojechałem do domu. Znowu do mechanika  podpiął komputer i znów te same błędy. Zaczął próby i okazało się, że dwa wtryski 2 i 4 mają uszkodzone cewki, po 15÷20 kilometrach zaczynają się cyrki i auto gaśnie podczas jazdy. Stare wtryski wymieniłem na zregenerowane w Boschu i wszystko wróciło do normy. Wszystkie wtryski były regenerowane mechanicznie ok. 2 lata temu, no ale teraz wiem, że nie opłaciło się oszczędzać, mogłem od razu oddać stare i założyć zregenerowane z gwarancją.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

najlepiej nie zregenerowane a fabrycznie nowe. Dużej różnicy na dzień dzisiejszy nie ma a jest większy spokój.
Wracałem na lawecie 150km po regeneracji

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.