Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w e34 m50b20 z vanosem na siemensie przes wymiana sprzegla pracowal rowniotko bez drgan itp. po wymianie na nowe SACHSa silnik ma drgania w granicach 1000-1500obr/min. czy to na biegu jalowy, czy w czasie jazdy drgania przenosza sie na nadwozie.
Opublikowano

robiłeś to sam czy oddawałeś komuś? może krzywo tarcze ustawili. Masz dwumase? Jeśli tak to teraz jak masz wszystko nowe to albo się to musi dotrzeć w co wątpie albo jest nowa okleina i co za tym idzie większe tarcie i siły tam działają a jeżeli dwumasa ma luz to teraz ona jest bardziej obciążona.

Ja wymieniłem samą tarcze i sprzęgło bierze lepiej, dużo niżej ale bardziej też odczuwam drgania, właśnie przez zużytą dwumase.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
dwumasa nie miala luzow, sztywna byla. zrobilem juz z 500km i nic sie nie dotarlo. moze to wina sprzegla?(jakas wada fabryczna). myslalem ze SACHS to raczej dobra firma
Opublikowano
Jest dobra firmą ale wpadki się zdarzają może trafiłeś na regenerowane i coś nie tak zrobili tak to nieprzejęzyczenie niektóre części są z odzysku regenerują i sprzedają jako nowe.Nic innego tylko rozebrać sprawdzić czy wszystko dobrze poskręcane i czy wszystko jest jak być powinno jeśli cokolwiek wzbudzi twoje podejrzenia od razu do sklepu na gwarancje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.