Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam mam pewien problem a mianowicie w czasie jazdy od poczatku ruszenia zaczyna mrygac konrolka asc i niechce szybko jechac jak wylacze jest wszysko ok jest przyspieszenie i etc.Po jakims czasie jazdy wlaczam i juz niema problemu.ale jak wylacze zaplon i znowu zapale i chce jechac dosc dynamicznie jest to samo mryga i ogranicza dynamiczna jazde .Prosze o jakies porady

Zrób tytuł czytelny --bez tego całego PROBLEM,bo na prawde będziesz go miał,ale na forum.Tak to ma wyglądać viewtopic.php?f=72&t=117890 Pomyśl co wyjdzie forumowiczą jak wpiszą w szukaj to twoje magiczne słowo-wyjdzie im dużo problemów. Da się to ładnie forumować,żebym ja tylko nie musiał tego robić--drogi gips. POzdr

Edytowane przez jrek
Opublikowano
Przecież właśnie na tym polega kontrola trakcji. Jak podczas ruszania koła zaczynają tracić przyczepność komp zmniejsza obroty i przyhamowuje koła. Masz prawie 200 koni, w dodatku jest mokro i ślisko więc jest to normalny objaw. Jak chcesz poszaleć wyłączasz DSC i lejce popuszczone :)
Opublikowano
Przecież właśnie na tym polega kontrola trakcji. Jak podczas ruszania koła zaczynają tracić przyczepność komp zmniejsza obroty i przyhamowuje koła. Masz prawie 200 koni, w dodatku jest mokro i ślisko więc jest to normalny objaw. Jak chcesz poszaleć wyłączasz DSC i lejce popuszczone :)

Jeżeli rusza na zasadzie "ile fabryka dała" to tak ;)

Opublikowano

:D

no tak -zepsuty ... :shock: .. bo mryga. :twisted: .. :cry2:

ale jaja se gosc z nas robi.

no to masz problem -bardzo dobra kompreche naa garach-i przenoszenie napedu bez strat :cool2:

:arrow: :evil: :twisted:

z mojä bee nie idzie sie nudzic
Opublikowano
Zadnych jaj sobie nie robie jezdze tym autem juz z 8 lat i moge powiedziec ze troche go znam ale takiego objawu jeszcze w nim nie mialem tak jak pisalem juz wczesniej nie moge dodac wiecej gazu bo odrazu mryga asc nawet do 70 nie dochodzi.Czy to na 1,2 czy 4 mryga i go chamuje wylaczem wtedy asc i czuc dopiero ze ma moc po 5 min wlaczam znow asc i juz jest dobrze ale gdy zgasze auto i ponownie zapale problem jest znowu czy na mokrym czy suchym.
Opublikowano

Witam

Chciałbym podpiąć się pod temat. Mianowicie mam taki problem w BMW E39 523i 1996r. z palącą się kontrolką ASC. Po przekręceniu kluczyka ABS gaśnie a ASC świeci się dalej. Może ma ktoś pomysł co mogło się wysypać ?? :)

Opublikowano
jeśli mryga podczas przyspieszania to jak z kołami masz jednakowe opony? tzn równo zużyte? może tak się dziać bo najprawdopodobniej sczytuje różne prędkości obrotowe kół i dostaje sygnał o poślizgu, Wtedy błędy się nie zapiszą bo na tym polega jego działanie. sprawdź w inpie jakie prędkości ci pokazują poszczególne koła może tutaj jest problem :) A ty kolego Bartek malbork sprawdzałeś błędy? jeśli świeci cały czas powinny być jakieś zapisane :)
Opublikowano
Własnie nie zczytałem jeszcze ;/ gosciu od ktorego kupiłem auto mowił ze guzik od wyłączania asc jest zepsuty. Nie chce mi się troche w to wierzyć ale jak by czujnik jakiś był zepsuty to abs też by nie działał a działa :D
Opublikowano

A znika tobie kontrolka po przekreceniu klczyka na zaplon ?

Jak by przycisk byl uszkodzony to bys chyba nie mogl wylaczyc ASC a nie odwrotnie bo default

ASC jest ON

Opublikowano
Najlepiej sprawdzić błędy żeby nie strzelać. Jeśli guzik jest walnięty powinno też wyskoczyć ,,push button..." może być wiele przyczyn od guzika po siadający sterownik :) U mnie się świeciło po zmianie pompy przez poprzedniego właściciela ,,Can timeout EGS" czyli błąd połączenia z automatyczną skrzynią a mam manuala:) Może poprzedni właściciel zmieniał pompę na taką o niewłaściwych numerach :) Komp powinien wiele wyjaśnić :)
Opublikowano

podpinając sie ja mam takie problemy

 

ASC nie gaśnie pali sie sprzęgło jak dodajesz gazu znaczy jak z pełną mocą próbujesz jechać a pokompie mam błedy

 

dsc anti-lock braking system with dsl

EHC electronic height control

LEW steering-angle sensor

 

mam dość mechaniorów ! od miesiąca bujałem sie z nawiewem i klimą

okazało sie ze spece mi bezpiecznik wypieli i kabel z pinem z gniazda doszedłem tylko dla tego że siedzialem z autem kolegi i wymienialem wszystko

po godzinie doszedłem ze ma kabel luźny wyrwany pin i wyjęty bezpiecznik za schowkiem

 

na kompie panowie mi bzdury opowiadali że silnik szczotki jeż itd :mad2:

 

prosze o jakies wskazówki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

ASC nie gaśnie pali sie sprzęgło jak dodajesz gazu znaczy jak z pełną mocą próbujesz jechać a pokompie mam błedy

 

 

 

A możesz to napisać jeszcze raz, lecz po polsku?? :duh:

Opublikowano

pali się cały czas ASC nie gaśnie

ale kontrola działa cały czas

bo jak chcesz szybko ruszyć koła nie boksują wygląda jak by traciła moc

 

i jak szarpniesz ze dwa razy sprzęgło śmierdzi

 

z przycisku nie da się włączyć wyłączyć kontrolki

a komputer pokazał wymienione błedy

 

nie chce być skasowany u nie uczciwych mechaników

Opublikowano

Co do płacenia za sprawdzanie kompem warto zainwestować we własny program. zwraca się po około 3 wizytach :) Co do błędów wynika że masz DSC a nie ASC

-LEW czujnik kąta kierownicy, odpowiada on za sczytywanie położenia kierownicy. prawdopodobnie do wymiany :) lub jeśli było cos robione przy samochodzie np zbieżność lub inne takie i kierownica została inaczej ustawiona może podawać zły sygnał. :) Generalnie LEW oznacza Lateral acceleration sensor czyli czujnik przyspieszenia bocznego :) od tego bym zaczął. EHC to elektroniczna kontrola wysokości :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.