Skocz do zawartości

F15 vs F25


gregsan

Rekomendowane odpowiedzi

to prawda, zwlaszcza, ze wszystko to mozna bedzie rownież przełozyć do następcy x3. mimo to wypuszczając na rynek LCI z biznesowego punktu widzenia wydawaloby sie logiczne poodcinanie od niego kuponow nieco dluzej niz jeden rok. ja obstawiam, ze nowy model x3 pojawi sie najwczesniej w 2016 jako MY2017. Na 2016 nowe modele szykuje zarowno audi jak i volvo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To prawda nowe X4 wyglada super niestety ma jeden podstawowy problem podobnie jak X6 widoczność do tylu jest zerowa. Ostatnio miałem przyjemność pojeździć X6 po Warszawie /centrum/ i powiem tak parkowanie to tragedia. Niestety model którym jeździłem nie miał kamery cofania tylko same czujniki ale parkowanie było koszmarem żeby nie uszkodzić samochodu kolegi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda nowe X4 wyglada super niestety ma jeden podstawowy problem podobnie jak X6 widoczność do tylu jest zerowa. Ostatnio miałem przyjemność pojeździć X6 po Warszawie /centrum/ i powiem tak parkowanie to tragedia. Niestety model którym jeździłem nie miał kamery cofania tylko same czujniki ale parkowanie było koszmarem żeby nie uszkodzić samochodu kolegi.

 

No niestety coś za coś ,swoją drogą jeśli chodzi o kamerę cofania,to w aucie z tego typu nadwoziem powinna być w standardzie,takie jest moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie macie racje,ja nie mówie już o wszystkich modelach,bo nie w każdem jest potrzeba tego montować, ale żeby chociaż wyposażali modele w których ta widoczność do tyłu jest naprawde ograniczona,najwidoczniej BMW stwierdziło,że duże lusterka w X6 wystarczą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda nowe X4 wyglada super niestety ma jeden podstawowy problem podobnie jak X6 widoczność do tylu jest zerowa. Ostatnio miałem przyjemność pojeździć X6 po Warszawie /centrum/ i powiem tak parkowanie to tragedia. Niestety model którym jeździłem nie miał kamery cofania tylko same czujniki ale parkowanie było koszmarem żeby nie uszkodzić samochodu kolegi.

 

No niestety coś za coś ,swoją drogą jeśli chodzi o kamerę cofania,to w aucie z tego typu nadwoziem powinna być w standardzie,takie jest moje zdanie.

Przez 4 lata jeździłem E91 bez kamer a tylko z czujnikami; kiedy zamawiałem X6 na jeździe testowej miałem egzemplarz z kamerami - niestety ja nie mogłem się do nich przyzwyczaić i kupiłem X6 tylko z czujnikami. Jeździłem nim przez 4 lata i nie miałem żadnego problemu z parkowaniem gdziekolwiek. Myślę więc, że jest to indywidualna sprawa i preferencje. Teraz kupiłem F15 i też bez kamer, bo przyzwyczajony jestem do czujników.

Wracając do tematu wątku: miałem okazję przez 2 miesiące użytkować F25 2.0 z którego przesiadłem się na F15. Niestety są to dwa różne samochody choć podobnie wyglądają. Pod względem komfortu jest bardzo duża różnica na korzyść F15 ( co prawda mam cały pakiet zawieszenia ). Wolałbym mniejszy silnik i F15 niż F25 z większym motorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
...jeżdziłem w ciągu jednego dnia zarówno X3 jak i X5 i wg. mnie

jest przepaść na korzyść oczywiście F15 zarówno pod względem jakości materiałów,

wykończenia, designu środka ... komfortu jazdy

...to w czym przegrywa F25 w stosunku z F15 to przede wszystkim wyciszenie

Jako obecny posiadacz F25 oceniam, że największym minusem tego auta jest wyciszenie środka. Przy v>130/140 hałas, pochodzący od owiewającego powietrza, jest PORAŻAJĄCY. Dlatego, pomimo że planując następny zakup "naturalnie" powinienem myśleć o F15, zaczynam zerkać na F07. Czy któryś z kolegów miał możliwość ocenić te auta pod tym względem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuję dokładnie taką zmianę (z F25) ,po jazdach F15 i F07 ,dla mnie lepszym wyborem jest GT. Myślę jednak ,że to indywidualna sprawa ,,,brzydkie'' GT podobało mi się już od dawna...

Jak dla mnie to najładniejsze wnętrze na rynku ,mnóstwo miejsca w środku ,no i oczywiście inna liga niż F25 (POD KAŻDYM WZGLĘDEM) :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony F07 ustępuje F25 (a znacząco F15) wielkością bagażnika. W F15 jest jeszcze dodatkowe miejsce pod płytą, gdzie można upchać całkiem sporo, a podobno nie jest to wliczone do podawanej przez BMW pojemności. Dobrze że nie muszę decydować się natychmiast...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekazuję swoje spostrzeżenia z jazdy moim byłym F25 a obecnie F15.

 

Są to dwa różne segmenty wielości, komfortu i przeznaczenia aut. podjęcie decyzji o wyborze modelu uzależniłbym w tym przypadku od wiedzy : gdzie i jak będzie użytkowane auto ( auto do codziennego użytku czy raczej auto wakacyjno-weekendowe )

 

Moim pierwszym BMW był F25 2.0d 184 KM - auto jako drugie "w domu" z myślą o wakacyjno-weekendowym wykorzystaniu.

Przed zakupem zastanawiałem się pomiędzy X3 a AUDI Q5. Decyzję za BMW została podjęta ze względu że był to nowy model na rynku (relatywnie krótko) oraz że BMW mogłem odebrać od ręki bez oczekiwania na produkcję - Diler miał auta na stoku.

Miałem X3 przez 2,5 roku, silnik 2.0d z manualem 184KM. Zrobiłem tym autem 40.000km.

Zalety: same, auto bliskie mojego ideału, pasuje hasło z BMW "Radość z jazdy" . Bardzo fajnie sprawdziło się w do jazdy po mieście.

Wady: skrzynia manualana, głośne szumy wiatru w okolicach szyb bocznych od ok 140 km/h, słaba dynamika na silnika z manualem

 

Obecnie F15 M50d 381KM, obecny przebieg 7500km.

Wybór dokonałem pomiędzy RangeRover Sport. Oba auta mogłem w chwili podjęcia decyzji o złożeniu zamówienia ( 08.2013 ) jedynie podejrzeć na zdjęciach.

 

Różnica pomiędzy F25 2.0d 184KM a F15 M50d 381KM - olbrzymia. Na każdym polu porównań.

 

Ja bym zwrócił uwagę każdemu potencjalnemu nabywcy F15 / F25 przed podjęciem decyzji o wyborzez modelu na kilka ważnych szczegółów. Dla osoby która będzie:

jeżdziła głównie po mieście - polecam X3 : parkowanie, manewrowanie i widoczność jest jeszcze akceptowalna, w X5 zaparkować na oznakowanym miejscu parkingowym to duże wyzwanie - generalnie nie mieści się na szerokość.

 

szukających wysokiego komfortu jazdy - X5 ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekazuję swoje spostrzeżenia z jazdy moim byłym F25 a obecnie F15.

 

Są to dwa różne segmenty wielości, komfortu i przeznaczenia aut. podjęcie decyzji o wyborze modelu uzależniłbym w tym przypadku od wiedzy : gdzie i jak będzie użytkowane auto ( auto do codziennego użytku czy raczej auto wakacyjno-weekendowe )

 

Moim pierwszym BMW był F25 2.0d 184 KM - auto jako drugie "w domu" z myślą o wakacyjno-weekendowym wykorzystaniu.

Przed zakupem zastanawiałem się pomiędzy X3 a AUDI Q5. Decyzję za BMW została podjęta ze względu że był to nowy model na rynku (relatywnie krótko) oraz że BMW mogłem odebrać od ręki bez oczekiwania na produkcję - Diler miał auta na stoku.

Miałem X3 przez 2,5 roku, silnik 2.0d z manualem 184KM. Zrobiłem tym autem 40.000km.

Zalety: same, auto bliskie mojego ideału, pasuje hasło z BMW "Radość z jazdy" . Bardzo fajnie sprawdziło się w do jazdy po mieście.

Wady: skrzynia manualana, głośne szumy wiatru w okolicach szyb bocznych od ok 140 km/h, słaba dynamika na silnika z manualem

 

Obecnie F15 M50d 381KM, obecny przebieg 7500km.

Wybór dokonałem pomiędzy RangeRover Sport. Oba auta mogłem w chwili podjęcia decyzji o złożeniu zamówienia ( 08.2013 ) jedynie podejrzeć na zdjęciach.

 

Różnica pomiędzy F25 2.0d 184KM a F15 M50d 381KM - olbrzymia. Na każdym polu porównań.

 

Ja bym zwrócił uwagę każdemu potencjalnemu nabywcy F15 / F25 przed podjęciem decyzji o wyborzez modelu na kilka ważnych szczegółów. Dla osoby która będzie:

jeżdziła głównie po mieście - polecam X3 : parkowanie, manewrowanie i widoczność jest jeszcze akceptowalna, w X5 zaparkować na oznakowanym miejscu parkingowym to duże wyzwanie - generalnie nie mieści się na szerokość.

 

szukających wysokiego komfortu jazdy - X5 ,

 

 

Dzięki za ciekawą recenzję i twoje spostrzeżenia, z opisu wiem ze nie miałeś nigdy do czynienia z silnikiem benzynowym w tych autach, ale chciałbym poznać twoje zdanie czy benzyna np 50i w X5 F15 jest dobrym pomysłem i czy sam gdybyś miał podobny budżet do mojego oraz podobne przeznaczenie auta do jazdy codziennej to zdecydowałbyś się na benzynę.

 

I jeżeli możesz to powiedz jakimi autami jeździłeś przed X3 i X5 czy była to również półka premium czy raczej marki popularne.

 

A co do parkowania to myślę że czujniki oraz kamera cofania w X5 to obowiązek inaczej będzie trudno zaparkować, w X3 można było by sobie te opcje odpuścić.

Uważam ze jazda po mieście F15 może być przynajmniej tak samo przyjemna jak F25.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.