Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy pomóżcie. Temat tylko z pozoru dziwny bo wiadomo nie ta klasa ale poznajcie tło. Mam 3 dzieci w wieku 2,5,9 lat i f11 z 2012 które zmienię za 2-3 lata. Przyszedł czas na upgrade żonowozu i generalnie są 2 opcje- f25 jako że do miasta i rozwożenia dzieci wystarczy a i w trasę się nada od czasu do czasu ale po złożeniu wychodzi 240 tysi po rabacie, czyli ok 4,5 tysi miesięcznie leasing na 3 lata. Ale w związku z nieuchronną wymianą f11 będzie trzeba kupić coś dużego - pewnie f15 lub cayenne za 2-3 lata. To może lepiej teraz wziąć f15 bo nowy model i generalnie lepszy ale to 450 tysi i leasing 7 koła miesięcznie na 4 lata- a za 2-3 lata coś może sobie sportowego w związku ze zbliżającym się kryzysem wieku średniego. Co byście zrobili :?: :!:
  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Coś w tym jest-choć tam nie do końca dał :? Bardziej chodzi o to że i tak potrzebny drugi samochód w rodzinie. Ja nie mam daleko do pracy to będę jeździł dalej piąteczką a ona chce coś większego. Oczywiście jeżeli padnie na f15 to ona przyjmie funkcje rodzinnego na trasy a jeżeli na f25 to pozostaniemy przy f11.
Opublikowano
To może lepiej teraz wziąć f15 bo nowy model i generalnie lepszy ale to 450 tysi i leasing 7 koła miesięcznie na 4 lata- a za 2-3 lata coś może sobie sportowego w związku ze zbliżającym się kryzysem wieku średniego. Co byście zrobili :?: :!:

 

Ciężko powiedzieć. Jeśli uważasz, że finansowo dasz sobie radę no i, że żona ogarnie, bądź co bądź sporych rozmiarów auto (to nie zawsze jest takie oczywiste ;)), to nie widzę powodów, żeby odbierać sobie przyjemność i nie wziąć F15.

Opublikowano

Bierz kolego F15 , jeżdziłem w ciągu jednego dnia zarówno X3 jak i X5 i wg. mnie

jest przepaść na korzyść oczywiście F15 zarówno pod względem jakości materiałów ,

wykończenia , designu środka ( ten nowy F25 po zmianach zewnętrznie jest ok ) ,

komfortu jazdy.

Na niekorzyść X3 przemawia także brak możliwości zamówienia komfortowych foteli ,

których na początku nie brałem pod uwagę a po jeździe testowej nr.1 w wyposażeniu.

Jeśli faktycznie cena nie odstrasza to wg. mnie tylko X5 F15.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A sprawdzałeś czy wepniesz 3 foteliki na tylnej kanapie F15?

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Najstarsza juz bez fotelika a średnia tylko na podkładce więc nie ma problemu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

5 latek ma podkladce? Odwaznie ;)

A wracajac do tematu- F15 to nowy model wiec narazasz sie na problemy okresu dzieciecego auta. F25 LCI mozna uznac za bardziej dopracowany model a do tego do miasta mniejszy wiec sie lepiej nada, tym bardziej ze z dzieciakami sie miescisz.

A za 3 lata wymienisz na F15 LCI :)

 

Tapnięte z Nexus 4

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Bo to duże dzieci są;).Tez powoli dochodzę do wniosku ze raczej x3- ewentualnie x4.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
X4 jest bardziej 4osobowe.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

No co wy. Zdjęcie nr 7 ze strony bmw:

http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/x/x4/2014/keep_informed/index.html

Ma na środku pas więc jak dla mnie jest 5 osobowe. W każdym razie raczej ten rozmiar a nie większy.

Rafusa jak oceniasz 28i-wziąłbys go 2 raz? I dlaczego tak lub nie. Ja jestem bardzo zadowolony z 525d i żałuję że nie ma tego silnika w X3- brałbym od razu.A tak kolejny dylemat czy 20d czy 28i.

Opublikowano

BMW X4 jest na pewno 5 osobowe

 

http://x3.xbimmers.com/forums/attachment.php?attachmentid=987964&d=1394120222

http://x3.xbimmers.com/forums/attachment.php?attachmentid=987965&d=1394120222

http://x3.xbimmers.com/forums/attachment.php?attachmentid=987966&d=1394120222

http://x3.xbimmers.com/forums/attachment.php?attachmentid=987967&d=1394120222

http://x3.xbimmers.com/forums/attachment.php?attachmentid=987969&d=1394120222

http://x3.xbimmers.com/forums/attachment.php?attachmentid=987970&d=1394120222

http://x3.xbimmers.com/forums/attachment.php?attachmentid=987976&d=1394120247

http://x3.xbimmers.com/forums/attachment.php?attachmentid=988331&d=1394165616

http://x3.xbimmers.com/forums/attachment.php?attachmentid=988333&d=1394165624

Opublikowano
No co wy. Zdjęcie nr 7 ze strony bmw:

http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/x/x4/2014/keep_informed/index.html

Ma na środku pas więc jak dla mnie jest 5 osobowe. W każdym razie raczej ten rozmiar a nie większy.

Rafusa jak oceniasz 28i-wziąłbys go 2 raz? I dlaczego tak lub nie. Ja jestem bardzo zadowolony z 525d i żałuję że nie ma tego silnika w X3- brałbym od razu.A tak kolejny dylemat czy 20d czy 28i.

 

Dziś z perspektywy czasu raczej kupiłbym 35i ,następne auto to pewnie 5GT z tym silnikiem. Różnica w cenie między 28i a 35i prawie żadna (oczywiście w Stanach :D ) ,a kultura pracy inna ,rozwijanie mocy też inna liga,więcej renomowanych rozwiązań dostępnych do tego silnika (tuning) itp. Oczywiście nie narzekam na 28i ,osiągi są więcej niż dobre ,ale zawsze chce się mieć lepiej... :wink: Nigdy nie jechałem w swoim 28i z tyłu ,ale pasażerowie narzekają ,więc kolejny kierunek to F07.

Opublikowano

Ja swój głos oddałbym zdecydowanie za F15 nawet ze słabszym motorem.

Ostatnio jeżdżę z żonką w ciąży i staram się omijać dziury - przeszkadzają mi jego braki w komforcie - zawias standard, koło 18 RF, brakuje mi komfortu i jakoś lepiej wspominam komfort w E70 porównując więc zdecydowanie F15. Auto sprawne by iść ogniem ale to się rzadziej praktykuje więc rozmyślałbym nad 25d bądź 30d by rzadziej zajeżdżać na stacje - kręci mnie coraz bardziej zasięg diesli.

Opublikowano

a ja jestem ciekaw takiego porównania: full opcja f25/f26 vs full opcja f15

 

czy różnica w komforcie zawieszenia, precyzji jazdy i ogólnych wrażeniach z jazdy nadal będzie duża na korzyść f15

Opublikowano

Na pewno będzie duża i bez gadania dla F15, a największa różnica będzie w cenie.

F25 35d tłusty grubas wyjdzie jakieś 370tys po konfiguratorze minus jakiś rabat, a F15 to podejrzewam cena wyjdzie dużo bardziej kosmiczna bynajmniej jak na moją skarbonkę :roll:

Ja brałbym F15 rozpatrując również 25d i ładnie doposażył. Pozostaje kwestia ile osób tym jeździ.

Dla mojej żony i dzieci F25 ponoć jest lepsze i boji się większego auta, choć zabawnym jest że mówi że Panamera albo Cayenne to takie zgrabne auta:) :duh: Kobiety :cool2:

Opublikowano

A nie dziwi was dlaczego X4 wyszlo tak pozno w stosunku do X3? Dopiero po lifcie X3.

Pozniej wyjdzie zupelnie nowy model X3 i X4 zrobi sie przestarzale.

Moim zdaniem X4 powinno wyjsc w takimm odstepie czasu, jak jest w przypadku X5 -> X6

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Nie wydaje mi się by X4 stało się przestarzałe po debiucie X3. Nowe X3 będzie liniami nawiązywało do obecnych X5, X4 i łączyło te same rozwiązania.

Linia X4 jest bardzo nowoczesna - nie obawiałbym się teraz że samochód stanie się nudny po debiucie X3 2016.

To teraz obecne F25 po prostu odstaje do X4.

Opublikowano
Czy oby na pewno nowe X3 to bedzie MY2016? To by oznaczalo, ze na rynek wprowadzony zostanie w 2015. A to by oznaczalo, ze BMW zadalo sobie trud zrobienia liftingu (LCI) - jak na BMW dosc znaczacego, zwlaszcza jesli chodzi o doposazenie w technologie - na rok przed wycofaniem modelu? Wiem, ze pogloski o wprowadzeniu nowego MY2016 pojawialy sie w sieci, ale to bylo kilka, kilkanascie miesiecy temu, kiedy o zakresie liftingu dla modelu MY2015 nikt nie mial jeszcze pojecia. Pytam tylko, moze macie jakies dobre informacje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.