Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wg mnie między 18,19 i 20 nie ma różnicy. Myślę, że dopiero 17" bez runflat mogłaby być bardziej miękka. 245/45/18 runflat jest tak samo twarda jak 245/35/20. Runflaty i wysokie ciśnienie we wszystkich wariantach ogumienia (przez dużą masę auta) sprawia , że wszystkie koła do f10 praktycznie nie resorują, za wszystko odpowiada zawieszenie i fotel.

Jedynie 20" jest głośniejsza, ale może dlatego, że ja mam asymetryczny bieżnik na 20", trzeba by porównać tą samą oponę w różnych rozmiarach.

  • Odpowiedzi 134
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
-grzechu-, popatrz na zdjecia dwoch aut na naszych felgach, moze Cie zainspiruja, to felgi z glebokimi rantami

 

Vermilion Fidelis Carbon Polish

 

http://iv.pl/images/80078935405879645577.jpg

http://iv.pl/images/48154337481326135589.jpg

http://iv.pl/images/59834309986494551423.jpg

http://iv.pl/images/42450188180268498924.jpg

 

Felgi na F30 to 19", ale 20" tez sa dostepne.

 

Vermilion Gravis Palladium Polish

 

http://iv.pl/images/32718263963489869114.jpg

http://iv.pl/images/67350275472446180340.jpg

http://iv.pl/images/03161395458922831841.jpg

http://iv.pl/images/63201231879214682261.jpg

http://iv.pl/images/14717393224697555341.jpg

 

Na zdjeciach sa 20", to najszersze felgi jakie zalozysz bez modyfikacji do F10 - 20x9.0 i 20x10.5 z oponami 245/35R20 i 285/30R20, idealnie wypelniaja nadkola. Auto ze zdjec ma fabryczna wysokosc zawieszenia.

 

Oba modele sa dostepne rowniez z ramionami w czarnym polysku z polerowanymi rantami - beda lepiej graly z bialym kolorem lakieru.

 

sorry, jak dla mnie koszmar.

moze jestem zbyt konserwatywny ale uwazam, ze oryginalne bmw wygladaja najlepiej

Opublikowano
Wg mnie między 18,19 i 20 nie ma różnicy. Myślę, że dopiero 17" bez runflat mogłaby być bardziej miękka. 245/45/18 runflat jest tak samo twarda jak 245/35/20. Runflaty i wysokie ciśnienie we wszystkich wariantach ogumienia (przez dużą masę auta) sprawia , że wszystkie koła do f10 praktycznie nie resorują, za wszystko odpowiada zawieszenie i fotel.

Jedynie 20" jest głośniejsza, ale może dlatego, że ja mam asymetryczny bieżnik na 20", trzeba by porównać tą samą oponę w różnych rozmiarach.

 

Wspólnik ma zimówki 17" i bez RoF. Różnica względem moich zimowych 18" RoF przeokrutna, nawet cała kierownica dużo lżej pracuje, dosłownie jak inne auto. Jakby palcem w miękkim maśle mieszać, całkowicie mi to nie pasuje. Z utęsknieniem czekał na letnie 19".

Opublikowano

Do białej F10 w M-packu idealne są 19" 351M :cool2:

Zastanawiałem się czy nie zdobyć kompletu w kolorze czarnym na połysk :think:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Do białej F10 w M-packu idealne są 19" 351M :cool2:

Zastanawiałem się czy nie zdobyć kompletu w kolorze czarnym na połysk :think:

 

Auto właśnie na takich przyjedzie, są niezłe, ale szukam czegoś lepszego-jakby to były M Doble 373, to bym na tym poprzestał bo z oryginalnych felg leżą mi najbardziej.

Opublikowano
Do białej F10 w M-packu idealne są 19" 351M :cool2:

Zastanawiałem się czy nie zdobyć kompletu w kolorze czarnym na połysk :think:

 

Auto właśnie na takich przyjedzie, są niezłe, ale szukam czegoś lepszego-jakby to były M Doble 373, to bym na tym poprzestał bo z oryginalnych felg leżą mi najbardziej.

 

Też zastanawiałem się między M Double 373 ( bardzo ładny wzór ), a M Double-spoke 434. Jednak wybór padł na te drugi czego zresztą nie żałuje.

 

Zdjęcia białej na M Double 373:

http://images64.fotosik.pl/737/39359da0d29bb7d2med.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też zastanawiałem się między M Double 373 ( bardzo ładny wzór ), a M Double-spoke 434. Jednak wybór padł na te drugi czego zresztą nie żałuje.

 

Nie jestem biegły w temacie felg i tych 434 wcześniej nie widziałem, ale przyznaje - CUDO :cool2: :cool2: :cool2:

 

Aż mam ochotę sam je wsadzić do mojej kosiarki :mrgreen:

Opublikowano

Przyznaję że 434M Double-spoke wyglądają znakomicie :cool2:

Ale to 20" co w polskich realiach jest pewną przeszkodą, no chyba że ktoś doda w zestawie jakość dróg z DE, UK czy US :D

Pozostaję przy 19" 351M na lato. Zastanawiam się nad zmianą zimowych 18" 454 na coś M aby lepiej pasowało :wink:

Może kolejny komplet 351M na zime tylko w czarnym kolorze :think: Chyba że znajdę coś lepszego i lepiej pasującego do białej 5er w M-packu :roll:

A wyobraźnia pracuje: http://www.bmw.co.uk/en_GB/topics/owners/accessories.categoryId=ManufacturerAccessoryCategory6.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam na zimę komplet 350M i powiem Ci, że na aucie średnio wyglądają moim zdaniem. Nie mogłem się doczekać lata żeby w końcu wygląd i czucie auta (na 18" mam wrażenie że kręcę kierownicą w maśle, a nie na drodze) wróciły do "normy" :wink:

 

Na 20" + nie runflaty (najlepsze chyba będa Micheliny PSS montowane seryjnie w M5) będzie wygodniej niż 19" + runflaty według opinii użytkowników :cool2:

Opublikowano

Witam.

Styling M373

Przód. 8,5x20 245/35 R20 ET 33

Tył. 9x20 275/30 R20 ET 44

Powiedzcie mi jeszcze jakie opony wchodzą na takie 20" chcialem sie rozpatrzec powoli co do ceny.
Opublikowano
Jeśli weźmiesz Z-performance to na tył masz tylko 10" więc zakładasz 285/30/20.

 

Hardcore trochę...

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
Dziękuję, a przód 8,5cala?

Tak, na przód 8,5" i 245mm, to specyfikacja fabryczna.

Na tyle wg bmw powinno być 9" i 275mm, ja mam 10" od 7er i 285mm, jest dobrze - ładnie się chowają i "wklęsłość" jest jak trzeba. Wiele osób zakłada 10" na tył, ale oczywiście sztab panów w białych fartuchach nie testował tego rozmiaru w f10.

Opublikowano

Nie cytujemy.......!!!!! MOD

 

Nie wystają te 10" z 5er ?

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Oczywiście, że nie. Wszystko zależy od ET, f10 jest na tej samej płycie co f01/f07 więc felgi pasują plug&play.

 

http://iv.pl/images/74652934804985590443.jpg

Opublikowano

Faktycznie, wyglądają znakomicie :cool2:

No i ładny kolor :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Dla tych, którzy stoją przed dylematem zakupu kpl. letnich kół: w dniu wczorajszym byłem zamówić u dealera w Katowicach kpl. koła letnie do F10 i F30 i aż mi kopara opadła bo ... bmw daje rabat kwotowy na wybrane komplety.

I tak:

16" - 1000zł

17-18" - 2000zł

19" w góre - 3000zł

Opublikowano

Nie rób reklamy bawarii tylko napisz lepiej ile wychodzą po rabacie te koła! Chyba, że nie ważna cena tylko rabat :mad2:

Sprawdzałeś jak stare opony?

Opublikowano

Nie robię reklamy bo nie mam w tym najmniejszego interesu, ot, chciałem się podzielić informacją.

Z którego roku są opony? Nie mam pojęcia ponieważ nie ma ich na salonie - bedą dopiero zamawiane.

Przykład Cenowy? Proszę bardzo: kpl. koła V-331 19" - 245/40/19 przód 275/35/19 tył - 11 tyś zł brutto z oponami Michelin HP cos tam...

Kpl. felg 17 cali z oponami Bridgestone do F30 - 6900 brutto

W obu przypadkach opony ROF.

Do F30 koła zamówione nad tymi 331 do F10 się zastanawiam bo wzór wydaje mi się troche stary. Natomiast dla zainteresowanych felgami w rozmiarze 20" maja kpl. M Performance bi color ferric grey na który dają rabat 4000 zł - czyli zamiast 18000 zł skłonni są oddać za 14000 zł brutto.

Opublikowano (edytowane)

Jest firma zedner w szczecinie i chyba mają podobne ceny bez łachy - na codzień. Nie kupowałem co prawda u nich, ale w bawarii i nie jestem zadowolony. Opony 2011, źle wyważone, źle ubrane opony, niedomalowane felgi. Nie polecam!

 

Z tą reklamą to taki żarcik był :|

Edytowane przez jasiuq1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przykład Cenowy? Proszę bardzo: kpl. koła V-331 19" - 245/40/19 przód 275/35/19 tył - 11 tyś zł brutto z oponami Michelin HP cos tam....

 

Michelin Primacy HP - komplet opon w tym rozmiarze wyszedł mnie 4.3k brutto, właśnie kupiłem na felgi 351.

 

Te 331 szczerze to nie powalają, niedbałym za nie takich pieniędzy.

Opublikowano

Dlatego chyba zostanę przy 18" i zamówię turbine styling 453 bi color ferric grey - tylko póki co nie występują w zestawie z oponami. Za 4 felgi chcą w bawarii 6600 zł. Trochę lipa bo chciałem mieć z tyłu oponę 275 ale te 453 maja szerokość 8" i nie da rady:-/

Chyba, że macie lepszy koncept ale z góry zaznaczam, że wszystkie felgi M odpadają:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.