Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Trochę bajki opowiadamy ,WSZYSCY :D Pokażcie mi producenta czegokolwiek który gwarantuje ,że nic się nie stanie ?

Co do Hartge to zachęcam do poczytania dokumentów ,które otrzymuje się po montażu,zanim zaczniemy wypisywać opowieści o ,,przejmowaniu gwarancji'' od BMW...

Moim zdaniem boxy od renomowanym producentów nie są obarczone jakimś gigantycznym ryzykiem ,o którym tu czytam. W razie awarii (która może nastąpić i bez modułu :wink: ) sumy gwarancyjne (Hartge) rozwiązują sprawę.

Edytowane przez rafusa
  • Odpowiedzi 119
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W "Rzeszy" Hartge przejmuje gwarancję BMW...

Kompletna nieprawda...

 

czy box od Hartge jest również podpinany pod magistrale CAN tak jak ten oferowany przez AC Schnitzer?

 

czy u Was jest możliwość spr. na hamowni mocy przed i po zainstalowaniu boxa? macie odpowiednią hamownie do BMW z xdrive?

Opublikowano
Każdy autoryzowany przez Hartge serwis robi pomiary przed/po.
Opublikowano
A jak TERAZ jest? Coś się zmieniło?

Jeśli tak, tzn. że juz widocznie nie są tak pewni swego dzieła. Korespondowałem z nimi i taką deklaracje otrzymałem mniej wiecęj rok temu.

W takim wypadku warto zobaczyć do konkurencji, np. do AC Schnitzer, jeśli nadal jesteście zwolennikami BOXa... Oni do dzisiaj deklarują przejęcie gwarancji na napęd.

Tak przy okazji, kto przy zdrowych zmysłach kupi magiczne pudełko, które może (ale nie musi) być powodem uszkodzenia jak producent czy dostawca nie gwarantuje, że to sie nie stanie?

Jeśli jesteś zainteresowany, podeślij mail na prv, prześlę szczegółowe warunki ubezpieczenia – rozwieją wszelkie Twoje wątpliwości :)

 

Trochę bajki opowiadamy ,WSZYSCY :D Pokażcie mi producenta czegokolwiek który gwarantuje ,że nic się nie stanie ?

Co do Hartge to zachęcam do poczytania dokumentów ,które otrzymuje się po montażu,zanim zaczniemy wypisywać opowieści o ,,przejmowaniu gwarancji'' od BMW...

Moim zdaniem boxy od renomowanym producentów nie są obarczone jakimś gigantycznym ryzykiem ,o którym tu czytam. W razie awarii (która może nastąpić i bez modułu :wink: ) sumy gwarancyjne (Hartge) rozwiązują sprawę.

Dokładnie tak, do wszystkiego należy podejść racjonalnie. Warunki ubezpieczenia skonstruowane są bardzo przyzwoicie.

 

W "Rzeszy" Hartge przejmuje gwarancję BMW...

Kompletna nieprawda...

czy box od Hartge jest również podpinany pod magistrale CAN tak jak ten oferowany przez AC Schnitzer?

czy u Was jest możliwość spr. na hamowni mocy przed i po zainstalowaniu boxa? macie odpowiednią hamownie do BMW z xdrive?

Ad.1: Wystarczy zajrzeć do instrukcji instalacji box’ów Hartge, ACS czy Kelleners aby po chwili zorientować się, że są to dokładnie tak samo skonstruowane boxy i ich wiązki :-)

 

Ad.2: Oczywiście, że zapewniamy taką możliwość. Bez problemu dla xDrive

 

Kilka przykładów:

 

BMW X6 xDrive50i [E71]:

Seria: 390KM i 582Nm | Hartge 450KM i 711Nm | Przyrost +60KM i +130Nm

http://farm4.staticflickr.com/3109/13002532393_d72b8f970b_b.jpg

 

BMW 550i xDrive [F10]:

Seria: 408KM i 602Nm | Hartge 475KM i 716Nm | Przyrost +67KM i +114Nm

http://farm4.staticflickr.com/3764/11875345206_fb00feef05_b.jpg

 

BMW M550d xDrive [F10]:

Seria: 381KM i 740Nm | Hartge 425KM i 875Nm | Przyrost +44KM i +135Nm

http://farm8.staticflickr.com/7314/10186085854_8a8abce275_o.jpg

 

Każdy autoryzowany przez Hartge serwis robi pomiary przed/po.

A przynajmniej powinien. Po pierwsze jako dowód przyrostu dla Klienta, po drugie – szczególnie ważne, ponieważ nie wszystkie silniki trzymają nominalną moc dlatego tak ważnym jest określenie punktu z którego startujemy.

 

W przyszłym tygodniu będziemy instalować Hartge Box do X3 F25 xDrive20d, dam znać wykresem :)

Opublikowano

Jako autor tego tematu jestem bardzo zainteresowany wynikiem X3 F25 xDrive 2.0d :)

A tak przy okazji ciekawy jestem jaka jest prawdziwa moc fabryczna. Jezeli moge to prosze wrzucic jakies fotki jak calosc wyglada pod maska i jak ewentualnie go zalozyc samodzielnie i zdemontowac .

Dzis probowalem pojechac troche energicznie i start jest OK , ale juz przy 120 w zwyz , mimo redukcji automatu nie ma juz sily i oprocz halasu efekt jest mizerny. Ciekawy jak jest z boxem . Mam nadzieje ze wiekszy momencik pogoni skorupe zwawiej.

Opublikowano (edytowane)

Widzialem na Waszej mm-p stronie i nie tylko :)

I jest obiecujaco , tylko jestem ciekawy jak jest w rzeczywistosci po zmianach u Was mm-p.

Realnie.

Edytowane przez osy4
Opublikowano
Wiem wiem zasugerowalem sie twoim nickiem MM :) Oni maja mm-per... :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rozmawiałem z Kreatorem Mocy - tak jak przypuszczałem nie ma (przynajmniej na razie) oficjalnej metody na program w F25 (obdzwoniłem już kilka innych tunerów)...

 

To co Panowie oferują to "dobry" box (z indywidualnym dostrojeniem do silnika) za < 2000PLN z zapewnieniem, że jak się pojawi program to można zwrócić boxa i zrobić program (za różnicę w cenie +300PLN)...

 

Ponoć demontaż boxa jest trywialnie prosty... całość brzmi zachęcająco. Ktoś się decyduje?

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

Witam,

To mój debiut na forum... Zdaje się, że ta X-trójka, która w tym tygodniu będzie "robiona" w mm-itd. , to moja. Sam jestem ciekaw, co z tego wszystkiego wyjdzie. Dość długo czekałem na możliwość schipowania, że się tak górnolotnie wyrażę. Szperałem -jak wszyscy- wszędzie, podglądając i to szacowne forum. Z coraz większym zrezygnowaniem niestety. Bo w końcu użytkowników silników 2,0d jest cała chmara i większość (sorka za brawurowe założenie) pewnie chciałaby coś tu polepszyć. A tu nic!

Box Hartge to taki surogat czegość porządniejszego, czyli programu z prawdziwego zdażenia. Co mnie przekonało? Gdzieś tu na forum odnalazłem link do testu kilku boxów dla 328i, zrobionego przez jakąś niemiecką gazetę i pomyślałem sobie, że skoro takie wynalazki są przedmiotem poważnych testów konsumenckich, to jest to coś wartego poważnego zainteresowania. Oczywiście w tyle głowy nadal mam, że to to "oszukuje" sterownik silnika. Ale może robi to z gracją i polotem? :lol:

Widzę, że Panowie z mm-performance obiecali wykresy. Też trzymam ich za słowo :D

Opublikowano
I ja trzymam kciuki, badz co badz moge byc nastepny. Czekam na relacje od wlasciciela :)
Opublikowano

Na bank będzie dobrze myślę. Jakoś Hartge bym zaufał choć ktoś tu już wspominał że przejechał sie na równie dobrze kojarzącym się AC Schnitzer.

Mi na ten moment szkoda wyrzucić ~9tys. Wymyśliłem że poczekam i tę kwotę wrzucę w nowy wózek bo tej inwestycji nikt mi nie zwróci przy sprzedaży :roll:

Opublikowano
W przypadku 2,0 d inwestycja nieco mniejsza niż w innych silnikach (przynajmniej dla tego box-a) i różnie można sobie ją tłumaczyć (samorozgrzeszać się). A to, że na dzień używania to tyle co .. hm... coś tam niewielekosztującego. A to inne takie. W moim przypadku pozbywanie się samochodu po roku od zakupu jakoś mi się nie chce zbilansować :D W planach mam (muszę) jeszcze przez czas jakiś się z nim "przemęczyć". Zresztą, u sąsiada trawnik zawsze bardziej zielony (ach, czemu nie wybrałem x28i !??) I tak sobie myślę, że to jest coś w nas, użytkownikach, którzy dzielą się na tych zadowolonych i tych poszukujących przygód :D Sądzę, że na pewno w tym wątku więcej nas tych drugich!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie 1800zl za box V-techa przyrosty to ok. +15KM i +40Nm. ( nie reklamuje firmy czy jego produktu )

Widziałem kilka wykresow X3 2.0d i wyniki byly w serii 170-178KM, 340-370Nm przyrosty max do 195KM i 405Nm - uwazam jest to dobra alternatywa do czasu dostepnego tzw. normalnego soft-chipa dla sterownika.

Pomiary i ustawianie parametrow box-a- silnik sa na hamowni to jest plus. Jak pamietam z boxem Zip-a i ACS to dostajesz do reki box i podpinasz, jedzisz - zadnych pomiarow czy jakis ustawien.

 

Bede na hamowni w poniedzialek( test serii X1 2.0d) to poprosze o wydruk wykresow dla X3 2.0d.

Opublikowano
Jestem nadal ciekawy jak wyjdzie u kolegi Hernandes z box-em Hartge. Jak wyjdzie przed i po "siłowni". Kiedyś rozmawiałem o V-tech, ich programach i box z osoba która to robi i stwierdziła że to nie jest za dobry pomysł. Ale to tylko opinia. Ja nigdy nie stosowałem więc nie wiem.
Opublikowano

Czekam na sygnał, kiedy box dotrze od producenta. Mam nadzieję, że się nie zestarzeję czekając...

Na pewno w kontekście efektu końcowego ważne jest od jakiego poziomu startujemy. Pełna zgoda. Z drugiej strony ważny też jest względny przyrost. Bo skoro przyzwyczajamy się do pewnej reaktywności silnika i całego samochodu, to zmianę parametrów odbieramy w pewnej skali, w perspektywie do poziomu wyjściowego.

Przy tej okazji, nie mając dotąd okazji do sprawdzenia na hamowni rzeczywistych parametrów, tak się zastanawiam na ile mozna wierzyć wskazaniom tych "wskaźników sportowych" z i-Drive'a? Niby pokazuje u mnie chwilowo tyle (na oko) ile być powinno, ale raz: dokładność samego odczytu oczywiście bardzo na oko a dwa: może to tak naprawde nie mieć nic wspólnego z rzeczywistością i pokazywać wartości wirtualne.

Ot, ciekawość bierze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
osy4... każdy ci napisze i ja tak samo iż box to nic dobrego - ale sa jakies inne wyjscia niz box na ten czas?!
Opublikowano

Potwierdzają się opinie o nie trzymaniu serii w X3 2.0 D. Dlatego w testach na przyspieszenie maja gorsze czasy od katalogowych :cry2:

W Audi jest na odwrót, prawie zawsze jest bonus. :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... a wiesz dlaczego bo w audi masz staly naped na 4x4 a w BMW masz tak zwany dolaczalny i tu zjada jakies 5-10KM.
Opublikowano
Pewnie coś w tym jest. Kiedyś miałem passata 2,0d na przód a na pewien czas musiałem musiałem jeżdzić innym, prawie identycznym - tyle że z dołączanym tyłem. Moc silników ta sama (na papierze). Przebieg podobny, wszystko, wszystko porównywalne. Nawet kolor :D Dynamika jednak - odczuwalnie lepsza w tym pierwszym. Tłumaczyłem to sobie wzrostem masy tego 4motion, ale różnica w zachowaniu była chyba zbyt duża, żeby tylko to miało na nią wpływać. Ciekawe, czy podobnie jest w przypadku BMW. Czy rwd przy tym samym silniku są "sprytniejsze"?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.