Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy kierownica sprawdzona... jest dobrze ustawiona,zbieżność zrobiona,zawieszenie sprawdzone było na trzepakach wszystko okej

 

jadąc np 120km/h i hamując ściąga w lewo(nie,ze od razu tylko tak po woli) i jadąc prosto autem minimalnie trzeba co jakiś czas tak ja wiem no delikatnie palcem kierownicę w prawo dać

 

co może się dziać?? mechanik mówi,ze ja bym to zostawił bo tu wszystko wyszło okej to ja sam nie wiem

 

aha test zmiany opony też był i lipa.Na letnich jak i zimowych to jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdz dokladnie bieznik opon, juz minimalna roznica moze prowadzic do jazdy "w bok". Jesli jezdziles przez jakis czas ze zla zbieznoscia lub za duzym/malym cisnieniem opon, moga byc lekkie roznice profilowe co odczuwa sie przedewszystkim przy wiekszych predkosciach.

 

Tak mialem na letnich, na zimowych wszystko O.K. a zbieznosc byla sprawdzona i bylo O.K. ale poprzedni wlasciciel pewnie cos wymienial i za pozno to zrobil albo wlasnie jezdzil ze zlym cisnieniem.

 

Teraz opony sa u mechanika bo bym zrobil zdjecie ale roznica byla naprawde min. w jednej mialem srodkowy bieznik o 1mm bardziej zjechany od drogiej.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

a czy może mieć wpływ na to,że jest z przodu mało już klocków??

 

PS;dodam,że hamując ze 120km/h czuć drgania kierownicy i ściąga w lewo

Opublikowano
Kolego sprawdź zawieszenie czy Ci auto czasem krzywo nie stoi. Może już sprężyny masz wykończone i Ci siadło, sprawdź wysokość rantu nadkola od opony na równym terenie. Wystarczy że lekko siedzi i może powodować ściąganie auta. Może kretyńskie to się wydawać ale często ludzie o tym zapominają a szukają w bóg wie czym przyczyn
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli drgania przy hamowaniu to raczej nie opony ani zbieznosc. sprawdz dokladnie obie str. lewa/prawa klockow , moze jest juz jeden zjechany, zmierz tez grubosc tarcz. Wymien, jesli nie pomze to szukaj dalej przyczyny.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Jak przy hamowaniu masz drgania to masz wywalone tuleje na wahaczach albo krzywe tarcze. To zrób na początek po jak na wahaczu masz luz to auto różnie może się zachowywać. A masz coś z tych 2 rzeczy do wymiany na 100%
Opublikowano

grubość tarcz z przodu jest okej tylne tarcze+klocki nie tak dawno zmieniane+tuleja lewa wahacza i zniezność zrobiona

 

jedynie mechanik mówi,że klocki z przodu już nie długo będą do wymiany i tyle

Opublikowano

Co mechanik mówi to mówi. Jak trzepie kierownicą to masz wywalone z przodu tarcze (krzywe) albo jakiś wahacz do wymiany. Czasami bez odkręcenia wahacza luzu nie zobaczysz.

 

Zbieżność i geometrię miałeś robione z obciążeniem tak jak powinno się robić i pełnym zbiornikiem? Ja jak robiłem to tak jak trzeba i nie mam problemów. Dobry gość od zawieszeń inaczej Ci nie zrobi.

Opublikowano
coś Ty jakie obciążenia kto u mnie ani w pobliżu tak nie robi...mechanik wlazł poluzował dwie śruby bo ustawiał geometrie przód potem jakimś laserem skierował na punkty -+ dokręcił śruby potem na rolkach komputerowo sprawdzili i wyszło,że tu odchyłka +3 czy jakoś tak wiec jest okej
Opublikowano

A ja pełny bak paliwa+ obciążenia wewnątrz auta dopiero robota.

Zrób zawieszenie i podjedź gdzieś do większego miasta na porządną geometrię i zbieżność.

Opublikowano

walka w wiatrakami kolego

 

tyle rzeczy co jest do sprawdzenia jak i może wymiany bo nie wiadomo czy to to to się lepiej do ściągania i drgań przyzwyczaić :mrgreen:

Opublikowano
walka w wiatrakami kolego

 

tyle rzeczy co jest do sprawdzenia jak i może wymiany bo nie wiadomo czy to to to się lepiej do ściągania i drgań przyzwyczaić :mrgreen:

 

A może akumulator przeładowałeś i dlatego ściąga.. :mrgreen:

Opublikowano

uff całe allegro przepatrzyłem jak inne podłużnice wyglądają... plus mechanika zawołałem

 

 

obydwie są takie same,te same wklęśniecia dwa po obydwu stronach w tych samych miejscach.Mechanik mówi,że jest okej wszystko a te wklęsniecia(nie zrozumiałem dokładnie) ale to jest po to,ze jak by był bumm to to bym się złożyło...a tam nie ma nic pofałdowanego ani nic

 

 

zawsze nastraszycie człowieka i trza latać wołac mechanika pół auta demontować :mad2:

Opublikowano

Zdemontuj całe :mrgreen: Jedź na zbieżność i geometrię ale nie do rzeźnika tylko do porządnego warsztatu. Jak nie ma to jedź 50-100km od miejscowości i znajdź kogoś porządnego.

Jak nie znajdziesz to pisz dalej sobie na forum, ale auto dalej będzie zostawiać 4 ślady

Opublikowano

bo najbardziej wyczuwalne jest to powyżej 110km/h jadę i zahamuję tak mocniej i kierownica lekko drży i auto pomalutku na lewy pas ściąga....

 

ps;jedynie z przodu są już klocki cieniutkie do wymiany za nie długo i to może być o to? bo mechanik taki drugi mówi,że może być bo klocki np są już takie cieniutkie,że tłoczek czy coś jak złapie to nie daje rady odbić i ściąga

Opublikowano

To zrób geometrię w trakcie jazdy z tą prędkością z jaką Cię ściąga.

 

A to dobry mechanik jak mówi że ściąga auto bo klocki są już na wykończeniu :mrgreen:

Opublikowano
a od czego byś podejrzewał to ściąganie przy hamowaniu w lewo??

 

Od właściciela głąba, który nie rozumie, jak się do niego mówi - "jedź na porządną geometrię".

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
przejechałem dzisiaj się autem i dokładnie sprawdziłem to drżenie kierownicy... nie ma reguły czy 120 czy 30km/h jadąc 30km/h i naciskając tak co chwila hamulec kierownica zadrży jak by chciała deko w lewo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.