Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, problem niby znany ale nie do konca.

Przy włączaniu i wyłączaniu słychac pisk przez ułamek sekundy. Gdy temp byla -10 po wlaczeniu silnika oprocz pisku bylo jeszcze przez pare dziesiat sekund slychac delikatnie popiskiwanie.

NAPEWNO nie jest to kolo pasowe gdyz sciagnalem wszytskei paski i odpalalem zimne auto ( na kilkanascie sek oczywiscie:) i piskow nie bylo. Bunia ma nowe paski ktore nie wyeliminowaly piskow. Mam lekkie wrazenie ze pisk jest gdzies z okolic rolki od wspomagania, ale czy sama rolka moze wydawac taki pisk??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja stawiam na kolo pasowe :wink: albo rolke od napinacza.

Wez wd40 i pryskaj po kolei w kazde miejsce az pisk zniknie to bedziesz wiedzial z kad dochodzi

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
No ale jak pracowalo samo kolo pasowe ( ba wieloklin byl sciagniety) nie bylo zadnych piskow:) a sama rolke od napinacza idzie kupic? podejrzewam ze wymienia sie latwo:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymiana latwa.

Jak zdjales pasek nie bylo napiecia na kole pasowym. lekko, bez zadnych oporow i wibracji pracowalo wiec mimowszystko nie mozesz tego wykluczyc. Co do samej rolki to nie wiem czy mozna wymienic. Ja wymienialem calosc.

 

Pisk jest bardzo viezko zlokalizowac. Jedyne wyjscie to tak jak pisalem wd-40 i psikanie po kolei na kazda czesc.

 

Ps. Ile masz km na liczniku?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

210tys, najechane. Mam kolejny argument ze to nie kolo pasowe, zona kilkukrotnie wlaczala i wylaczala silnik a ja stalem nad silnikiem i byly to piski gdzies z prawej gornej strony silnika czyli w okolicach rolki od wspomy, przy kole pasowym nic nie piszczalo:-) a tak wogole to jestem zaskoczony ze tak szybko ktos odpisuje na pytania:) thx :) pzdr:)

Aha, jak byly paski sciagniete i gibałem kolem pasowym na wszystkie strony to nie bylo zadnych lozow

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pasek ori czy nie? Tylko ori nie piszczy..niby ori to contitech, ale jak kupisz conti to będzie piszczeć :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

210 tkm :) to przygoyuj sie tez na kolo pasowe, srednio co 100.000 km ale to nie regula. Powodzenia w szukaniu :)

 

I dalacze sie do kolegi, tylko ori czesci :cool2:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
paski conti ale czy stary pasek czy ten nowy conti to piszczy tak samo wiec problem lezy gdzie indziej chyba
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz zdjęty pasek to kręć każdą rolką i szukaj luzów.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

dobra cos tam sobie moze jakos paradze:)

Natomiast mam jeszcze 1 problem ktorego nie znalazlem za chu** na forum.

Od ok pol rooku na 1 i 2 biegu przy maksymalnym przyspieszaniu slychac jakby klamoty walały sie w bagazniku (bagaznik jest pusty) na wyzszych biegach juz tego nie ma. Wrazenie jest takie jakby przeguby w przednionapedowce walily. Dzwiek dosc gluchy ale mocny. Slychac to napewno z tylu z okolic jakby dyfru. Ogolnie auto przyspiesza normalnie tylko te glosne gluche stuki. Postaram sie nagrac dzis filmik i wrzuce na stronke. A moze jest ktos pomocny z wroclawia co sie zna i mial podobny przypadek:) wpadne z 6-sciopakiem:) pzdr

Opublikowano
co do paska conti to lipa i prędzej czy później będzie piszczał.Tylko ori daje efekt.

 

No nie do końca mogę się zgodzić - u mnie nowy Gates po 5000 od wymiany koła pasowego zaczął piszczeć przy gaszeniu i rozruchu auta. Kupiłem więc Conti i psiknąłem go sprayem zwiększającym tarcie - od tamtej pory cisza jak po śmierci organisty, czyli 9000 km około.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.