Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ale co nas właściwie obchodzi skoda? Audi miało (i według wielu nadal ma) lepsze wnętrza niż BMW.
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Moze ma, przyjmuje na wiarę to co mówisz. Skoda jest cenowym punktem odniesienia. Sprawdź ile sobie audi za to wnętrze życzy nie oferując nic ponadto. Ja nie kupuje BMW z powodu wnętrza lecz napędu rwd rozkładu masy, silników i przyjemności z jazdy. Jesli komuś zależy na wnętrzu to zrobi o wiele lepszy interes oddając skode do tapicera niż kupując audi.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Moze ma, przyjmuje na wiarę to co mówisz. Skoda jest cenowym punktem odniesienia. Sprawdź ile sobie audi za to wnętrze życzy nie oferując nic ponadto. Ja nie kupuje BMW z powodu wnętrza lecz napędu rwd rozkładu masy, silników i przyjemności z jazdy. Jesli komuś zależy na wnętrzu to zrobi o wiele lepszy interes oddając skode do tapicera niż kupując audi.

 

I co tapicer ci plastiki wymieni ? Skody to bez wątpienia dobre samochody, ale wykończenia nie można porównywać do BMW ( jedynie SUPERB jest w miarę dobrze wykończony ), sam materiał na podłodze odstrasza :duh:

 

A odnośnie tematu, to skoro koledze zależy żeby kupić tanio , to audi w tym roczniku bez wątpienia będzie tańsze o ok 5tys.zł

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Jeździłem tym i tym i wykonanie wnętrze jest bardzo podobnym poziomie, aczkolwiek wyciszenie in plus dla audi.

 

 

Zdecydowanie najlepszą opcją będzie wybór w tej klasie i ew. z gazem a4 b7 z mało spotykanym w tej budzie, ale najlepszym silnikim 1.8t. W serii 163 km po programie ok. 200 i gaz, który te silniki bardzo lubią (pod warunkiem ogarniętego gazownika i dobrej instalacji) Silnik pancerny bo wkładany od x lat począwszy od B5, po passaty gofly itd itd, turbiny rzadko padają a jak nawet padnie to 1 tyś i kolejne 250 tyś przejedzie, reszta tania w eksploatacji i mało awaryjna. I oczywiście można znaleźć z quattro :cool2: Co daje ogromną przewagę audi pod względem osiągów, trakcji (szczególnie na mokrym śniegu etc) To chyba najlepsza opcja, bo z 2.0 tfsi to ciężko z gazem zgrać, chleją trochę oleju. Zostaje jeszcze 3.2 ale to koszty razy x serwisowania. 1.6 to bym odrzucił na starcie.

Opublikowano (edytowane)
Moze ma, przyjmuje na wiarę to co mówisz. Skoda jest cenowym punktem odniesienia. Sprawdź ile sobie audi za to wnętrze życzy nie oferując nic ponadto. Ja nie kupuje BMW z powodu wnętrza lecz napędu rwd rozkładu masy, silników i przyjemności z jazdy. Jesli komuś zależy na wnętrzu to zrobi o wiele lepszy interes oddając skode do tapicera niż kupując audi.

 

I co tapicer ci plastiki wymieni ? Skody to bez wątpienia dobre samochody, ale wykończenia nie można porównywać do BMW ( jedynie SUPERB jest w miarę dobrze wykończony ), sam materiał na podłodze odstrasza :duh:

 

A odnośnie tematu, to skoro koledze zależy żeby kupić tanio , to audi w tym roczniku bez wątpienia będzie tańsze o ok 5tys.zł

 

Pzdr

Tapicer jest w stanie zrobic z wnętrzem wszystko. Na daleko wyższym poziomie niż to co robi fabryka BMW audi i mercedesa razem wzięta. Za różnice ceny miedzy skoda i audi można miec wnętrze jak w aucie za milion zł. Z najlepszych materiałów i ręcznie robione z dbałością o każdy szczegół. Za kilkanaście tysięcy można miec auto wyciszone na poziomie o jakim marki premium mogą pomarzyć, moze poza niektórymi Leksusami.

Ale czy my do cholery jesteśmy na forum wizażu i czy innego detalu? Czy BMW kiedyś reklamowalo swoje auta jako szczegolnie dobrze zrobione?

To czego nie da sie zrobic ani u najlepszego tapicera ani u wizażystki to jest napęd auta, silnik, wywazenie. BMW zgarnęlo prawie tyle nagród za silnik roku co wszyscy inni producenci razem wzięci. Audi ma niby świetne quatro, ale dobre 4x4 jest montowane tylko w najdrozych modelach marki. W najtańszych, także w tym , o którym tu mowa jest napęd na przód z ewentualnie dołączanym tyłem. Najgorsze co moze byc na asfalcie. Owszem audi ma znakomite modele jak wspomniane R8 ale sprzedaje przede wszystkim skody na sterydach i tu o takim wyborze rozmawiamy, a nie o porządnym aucie.

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Jak zazwyczaj tutaj bywa, zamiast dylematu pomiędzy Audi a BMW, dzięki koledze K8v8M rozmowa rozwodzi się na tematy, kosztów usług tapicerskich, pomiędzy Audi, BMW, a Skodą :mad2:

 

A co do tej reklamy BMW, okey nie reklamują bezawaryjności auta, ale za taką cenę się chyba czegoś takiego od auta wymaga.

 

Kiedyś jak ktoś kupił BMW, to jeździł cieszył się z tego i uśmiechał mordę ponieważ mechanika odwiedzał tylko po to aby zrobić wymiany eksploatacyjne a to co teraz się dzieje i to nie tylko z BMW lecz z każdą inna marką to trochę żenujące jest, ale to znów inny temat i bajka. :cool2:

 

 

A co do tematu, to też stałem przed takim wyborem, aktualnie jest BMW, aczkolwiek czasem zastanawiam się dlaczego nie Audi, marka uznana, dobrze wszędzie znana, silniki i osprzęt grupy VAG zna praktycznie każdy mechanik, na rynku jest tego wsio i jeszcze trochę.

 

Myślę, że dobry samochód, na pewno nie przepłacamy tyle za samą markę co w BMW. Ponieważ moim zdaniem podczas zakupu BMW 30% ceny płacimy za zacne i piękne "śmigiełko" na masce i kierownicy, a reszta jak każde inne auto, frajdę daje tył napęd i to, że trzyma się drogi. :)

 

BMW zrobiło renomę kiedyś, tak jak Mercedes i słynna "beczka", a teraz idą z biegiem czasu i trzepią kasę :D a my dajemy im możliwość trzepania tej kasy, zresztą jak każdy koncern :cool2:

Opublikowano (edytowane)

Jest to kompletna nieprawda. To kiedyś auta psuly sie o wiele bardziej w tym także BMW. Tylko niektóre silniki były w miarę bezawaryjne. Póki co w salonie BMW siedzi 4 sprzedawców i 2 osoby z obsługi serwisu. W KiA dokładnie na odwrót.

 

Temat wnętrz nie ja zacząłem... Kompletnie mnie nie obchodzi wnętrze BMW audi czy mercedesa.

 

No i z trudem dociera do mnie brak zrozumienia, ze płaci sie nie za znaczek tylko wlasnie za napęd na tył i wywazenie oraz silniki. Najtańsze BMW kosztuje niewiele wiecej od podobnie wyposażonego silnikowo golfa czy toyoty. Owszem opcje sa drogie i bardzo drogie, ale żadnej z nich nie ma obowiązku kupować. A płaci sie tez wlasnie za to, ze można np. do najsłabszego silnika dobrać najmocniejsze hamulce. BMW trzepie kase na tych opcjach. Napęd na przód jest o wiele tańszy, pomysł jaka kase trzepie audi.

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Jest to kompletna nieprawda. To kiedyś auta psuly sie o wiele bardziej w tym także BMW. Tylko niektóre silniki były w miarę bezawaryjne. Póki co w salonie BMW siedzi 4 sprzedawców i 2 osoby z obsługi serwisu. W KiA dokładnie na odwrót.

 

Temat wnętrz nie ja zacząłem... Kompletnie mnie nie obchodzi wnętrze BMW audi czy mercedesa.

 

No i z trudem dociera do mnie brak zrozumienia, ze płaci sie nie za znaczek tylko wlasnie za napęd na tył i wywazenie oraz silniki. Najtańsze BMW kosztuje niewiele wiecej od podobnie wyposażonego silnikowo golfa czy toyoty. Owszem opcje sa drogie i bardzo drogie, ale żadnej z nich nie ma obowiązku kupować. A płaci sie tez wlasnie za to, ze można np. do najsłabszego silnika dobrać najmocniejsze hamulce.

 

 

Czemu nie zaproponowałeś jeszcze koledze E90 z silnikiem N47 ?

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano (edytowane)

Co do silników w BMW to mógłbym się przyczepić, jak sam twierdzisz (czytając Twoje posty) M47, który u mnie sprawuje się świetnie, jest kompletnym złomem, w którym może wszystko się zdarzyć, zaś N47 (jak sądzisz, konstrukcja cudowna) zaskakuje swym rozrządem, który zamiast być bezobsługowym to jest awaryjnym co średnio 150tyś. km.

 

 

Edit:

Możesz oczywiście, powiedzieć, że oprócz rozrządu nic się nie dzieje, lecz hmm... wydaje mi się, że deklarując cześć na bez obsługową, kwestią co najmniej śmieszną jest fakt, że jest ona najbardziej awaryjna a do tego, koszty jej wymiany są zwiększone poprzez utrudniony dostęp. No ale to tylko moje zdanie..

Edytowane przez krzychu366
Opublikowano (edytowane)
Moze ma, przyjmuje na wiarę to co mówisz. Skoda jest cenowym punktem odniesienia. Sprawdź ile sobie audi za to wnętrze życzy nie oferując nic ponadto. Ja nie kupuje BMW z powodu wnętrza lecz napędu rwd rozkładu masy, silników i przyjemności z jazdy. Jesli komuś zależy na wnętrzu to zrobi o wiele lepszy interes oddając skode do tapicera niż kupując audi.

 

I co tapicer ci plastiki wymieni ? Skody to bez wątpienia dobre samochody, ale wykończenia nie można porównywać do BMW ( jedynie SUPERB jest w miarę dobrze wykończony ), sam materiał na podłodze odstrasza :duh:

 

A odnośnie tematu, to skoro koledze zależy żeby kupić tanio , to audi w tym roczniku bez wątpienia będzie tańsze o ok 5tys.zł

 

Pzdr

 

 

Audi ma niby świetne quatro, ale dobre 4x4 jest montowane tylko w najdrozych modelach marki. W najtańszych, także w tym , o którym tu mowa jest napęd na przód z ewentualnie dołączanym tyłem. Najgorsze co moze byc na asfalcie. Owszem audi ma znakomite modele jak wspomniane R8 ale sprzedaje przede wszystkim skody na sterydach i tu o takim wyborze rozmawiamy, a nie o porządnym aucie.

 

Zanim palniesz kolejny idiotyzm to się doucz, w A4 występuje quattro w systemie torsen czyli permanenty napęd 4x4, a nie haldex o którym Ty mówisz - on występuje w np. A3, golfie czy passacie. A jeśli już mówisz o ''ewentualnie dołączanym tyle'' to haldex jest w stanie przenieść w róznym stopnie na rózne osie, a w IV generacji nawet na poszczególne koła, a stale działa w proporcjach 90% przód, 10% tył, więc to nie jest ''ewentualnie dołączany'' system.

Edytowane przez qwertykk
Opublikowano (edytowane)
Ewentualnie dołączany tyl to opcja dla napędu na przód. Zanim zaczniesz kogos krytykować naucz sie czytać ze zrozumieniem, bo ja nic o haldeksie nie pisałem.

 

Gdzie w a4? pokaż taką którą ma ew. dołączany tył. Nie pleć głupot a4 b7 ma quattro napęd typu torsen, nie dołączany. Krytykuję bo Ty nie wiesz o czym piszesz. :mad2:

 

''ewentualnie dołaczany tył to opcja dla napędu na przód'' - chyba sobie to wrzucę w stopkę...

 

 

Nazwa układu pochodzi od słów ,,torque sensing” czyli ,,wyczuwający moment”. Torsen umożliwia samoczynną zmianę rozkładu momentu obrotowego. Jednym z pierwszych modeli z tym napędem było legendarne Audi Quattro. Producent z Ingolstadt wszystkie modele z napędem na cztery koła wyposaża w napęd quatrro (oprócz A3 i TT – Haldex)

 

Zalety: bezpośrednie (stałe) połączenie obu osi, płynne przenoszenie napędu, poprawa właściwości jezdnych i osiągów auta

Edytowane przez qwertykk
Opublikowano

Ja z tego co się orientuję, gdy rozglądałem się za Audi to były albo przód napędy, albo stałe 4x4 z jakimś tam procentem na tył i przód. :cool2:

 

Wiem na pewno, ze Volvo XC90 ma dołączany napęd na tył, ale, że Audi ? :roll:

Opublikowano (edytowane)

ok no moze ja pogodze wszystkich :

- w BMW placisz za WYWAZENIE, naped na tyl lub na 4 kola, za jakosc prowadzenie i za fajne silniki, no i ewidentnie placisz za znaczek !. na pewno nie placisz za to za trwalosc i solidnosc oraz za jakosc materialoww srodku ktora jest zalosna. To jedna wielka bomba zegarowa i tylko ultra wysokie dbanie o woz pozwala go utrzymac w nalezytym stanie.

 

- W audi placisz za jakosc wykonania, naped na 4 kola, za tak samo dobre silniki jak w BMW i za znaczek a dostajesz przy okazji dosyc solidny samochod, tanszy w utrzymaniu bo spokrewniony z volksem, nie mowiac juz wiekszej ilosci dobrych warsztatow. Za to masz troche mniej frajdy z jazdy, samochodowi brak charakteru, to taki Gender samochodowy :) no i prowadzenie jest troche bardziej intuicyjne w E90 niz w A4B7.

 

Moj poprzednik do bylo S4 a teraz E90 330xi a wiec porownanie dosyc bezposrednie.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Kolega ma Audi A4 1.8T 2007 rok i bardzo sobie chwali. Od nowości ok 180 tkm i nic w tym aucie się nie popsuło, wymienia tylko standardowe rzeczy eksploatacyjne i leje dobre paliwo. Wnętrze oraz karoseria wykonane są bardzo dobrze. Jest lepiej wyciszony niż E90 i ma bardziej komfortowo zestrojone zawieszenie, ale ja wybrałem BMW gdyż bardziej podoba mi się charakter, bryła auta i sposób prowadzenia :)
Opublikowano
Kolega ma Audi A4 1.8T 2007 rok i bardzo sobie chwali. Od nowości ok 180 tkm i nic w tym aucie się nie popsuło, wymienia tylko standardowe rzeczy eksploatacyjne i leje dobre paliwo. Wnętrze oraz karoseria wykonane są bardzo dobrze. Jest lepiej wyciszony niż E90 i ma bardziej komfortowo zestrojone zawieszenie, ale ja wybrałem BMW gdyż bardziej podoba mi się charakter, bryła auta i sposób prowadzenia :)

 

Dlatego go polecam bo to najlepsza opcja w tym zestawieniu, szczególnie jeśli znajdziemy egzemplarz z quattro.

Opublikowano
Ja zrobiłem trzema beemkami w sumie ponad 300 tysięcy km i nic sie nie zepsuło. Budujecie wizerunek marki na bazie zajezdzonych trupów sprowadzanych z zachodu i picowanych przez handlarzy. Wg. Statystyk firm ubezpieczających od awarii w najgorszym wypadku psuje sie 1 silnik na pięćdziesiąt i te najgorsze to wcale nie BMW.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ja zrobiłem trzema beemkami w sumie ponad 300 tysięcy km i nic sie nie zepsuło. Budujecie wizerunek marki na bazie zajezdzonych trupów sprowadzanych z zachodu i picowanych przez handlarzy. Wg. Statystyk firm ubezpieczających od awarii w najgorszym wypadku psuje sie 1 silnik na pięćdziesiąt i te najgorsze to wcale nie BMW.

 

Co tak zamilkłeś odnośnie Twojego ewentualnie dołączanego napędu w a4 b7? Czyżbyś palnął głupotę a teraz głupio się przyznać?

 

 

ok no moze ja pogodze wszystkich :

- w BMW placisz za WYWAZENIE, naped na tyl lub na 4 kola, za jakosc prowadzenie i za fajne silniki, no i ewidentnie placisz za znaczek !. na pewno nie

 

Tak, tylko w tej opcji o której mówimy, czyli auto do 2l PB - n46 - BMW nie oferuje niestety napędu na 4 koła.

 

Kolega ma Audi A4 1.8T 2007 rok i bardzo sobie chwali. Od nowości ok 180 tkm i nic w tym aucie się nie popsuło, wymienia tylko standardowe rzeczy eksploatacyjne i leje dobre paliwo. Wnętrze oraz karoseria wykonane są bardzo dobrze. Jest lepiej wyciszony niż E90 i ma bardziej komfortowo zestrojone zawieszenie, ale ja wybrałem BMW gdyż bardziej podoba mi się charakter, bryła auta i sposób prowadzenia :)

 

Dlatego go polecam bo to najlepsza opcja w tym zestawieniu, szczególnie jeśli znajdziemy egzemplarz z quattro.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledzy możecie mi powiedzieć czym różni się Bmw E90 od Audi A4b7 chodzi mi o technologie które auto jest bardziej zaawansowane technologicznie ?Jestem w Holandii i zamierzam tutaj kupić autko i zjechać nim do Polski.

 

1.Nie mogę nadal się zdecydować jeśli chodzi o silnik zależy mi by był do 2.0 l benzyna by to był silnik jak najmniej awaryjny i żeby dało się zamontować do niego gaz.

 

2.Naczytałem się o blokadzie kierownicy w e90 to mnie przeraża (co o tym sądzicie )

 

3.Co wymienialiście lub co się popsuło w waszych e90(chcę mniej więcej wiedzieć na co być gotowym przy naprawach)

 

4.Jaki gaz polecacie do auta włożyć?

 

5.Jakie opłaty w Polsce mnie czekają po sprowadzeniu autka?

Jakbys cos znalazl to moge Ci pod kompa podpiac i bledy sprawdzic zebys nie wtopil.

Mieszkam w Holandii.Jak cos to pisz na pw.

Opublikowano
Z gazem w Audi będzie problem, bo to są silniki TFSI (bezpośredni wtrysk paliwa)t

 

oj gdzie? w 1.8 turbo? Przecież gazuje się i pięknie łykają LPG. TFSI to są 2.0 i ich rzeczywiście się raczej nie gazuje.

Opublikowano
ok no moze ja pogodze wszystkich :

- w BMW placisz za WYWAZENIE, naped na tyl lub na 4 kola, za jakosc prowadzenie i za fajne silniki, no i ewidentnie placisz za znaczek !. na pewno nie

 

Tak, tylko w tej opcji o której mówimy, czyli auto do 2l PB - n46 - BMW nie oferuje niestety napędu na 4 koła.

 

dlatego dalem naped na 4 kola w malym tekscie bo wywazenie i prowadzenie jest najwazniejsze dla mnie a prowadzenie przy braku napedu na przednie kola to cudo... w porownaniu nawet do quattro audi

to porownajmy cos porownywalnego BMW na tyl i Audi naprzod i wtedy w ogole nie ma meczu...Audi znika i to zupelnie i nie mow mi o zimie i deszczem bo tutaj znikaja oboje w zaspach i wychodze tylko ja CALY NA BIALO !!!! :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
ok no moze ja pogodze wszystkich :

- w BMW placisz za WYWAZENIE, naped na tyl lub na 4 kola, za jakosc prowadzenie i za fajne silniki, no i ewidentnie placisz za znaczek !. na pewno nie

 

Tak, tylko w tej opcji o której mówimy, czyli auto do 2l PB - n46 - BMW nie oferuje niestety napędu na 4 koła.

 

to porownajmy cos porownywalnego BMW na tyl i Audi naprzod i wtedy w ogole nie ma meczu...Audi znika i to zupelnie i nie mow mi o zimie i deszczem bo tutaj znikaja oboje w zaspach i wychodze tylko ja CALY NA BIALO !!!! :mrgreen:

 

zgodzę się jak najbardziej, co więcej BMW będzie (nie wiem przynajmniej dla mnie jest) dużo przyjemniejsze i bardziej sterowalne w śniegu, na wzniesieniu(oczywiście odpowiednie opony) niż FWD audi i w każdych innych kryteriach również będzie się pewniej prowadziło. Z drugiej strony dla niektórych komfort jest wazniejszy, a tu audi góruje. Chodziło mi, że w tych kryteriach jest wybór w Audi, w BMW nie :norty:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.