Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jest to moj pierwszy post na forum wiec, na wstępie witamw wszystkich bardzo serdecznie.Niedawno jak tydzień temu kupiłem, swoje pierwsze w życiu BMW. Jest to model seri 3 E46 kombi z silnikiem 320d. Rok produkcji 2005 tkz po liftowy :D . Motorek chodzi fajnie nie dymi pali w mrozy na pol obrotu, jest ok, ale problem mam tego typu ze jak zapale silnik to drży wg mnie za bardzo na wolnych obrotach. Po wydechu z tylu widzę ze nie jest to stabilna praca bo też drży za bardzo. Wydaje mi się ze sprzęgło mogę wykluczy bo przy wysprzedaniu jest to samo i nie słyszę żadnych stoków itp. Prośba o pomoc co to może być poduszki pod silnikiem ?? Pozdrawiam
Opublikowano
moga to byc poduszki silnika, polecam zmienic + odrazu pod skrzynią biegów

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Tylko kolego później nie kręć za długo rozrusznikiem przy odpalaniu ja kolego tak się przyzwyczaiłem do drgania jak wymienilem poduszki to przy pierwszym odpalaniu nie wiedziałem :shock: :shock: :shock: co sie dzieje tak cicho i milo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma co myśleć tylko wymieniać. Jest to naprawa z której będziesz najbardziej zadowolony. Różnica kolosalna. Bierz od razu pod skrzynią bo kosztują grosze. Starych bez zdjęcia z auta nie zweryfikujesz. Ja po wymianie na Lemfordera nie poznałem auta.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chodzi ci o to ze lewa i prawa sie rozni? Maja różne numery produktu to znaczy ze się różnią. Od skrzyni sa tez dwie, ale maja ten sam numer, więc są identyczne.
Opublikowano
Chyba wiem jaka jest przyczyna drgań u mnie. W weekend wszedłem pod auto i widzę, że moje poduszki pod silnikiem wyglądają tak: http://allegro.pl/poduszka-silnika-bmw-e46-330d-3-0d-polecam-i3982625908.html, tzn mają ten metalowy kołnierz z dziurkami, czyli poprzedni właściciel chyba wsadził od 330d. One bez regulacji hydraulicznej mogą być twardsze, bo silnik 3.0 jednak cięższy może być. A też nie wiadomo, czy jakiś tani zamiennik nie jest wsadzony. Mam rację?
Opublikowano
I już jestem po wymianie. Z wyglądu nie wyglądały na zużyte, ale wg mnie były własnie od 330d, miały tą metalową obudowę i jak sie okazało były prawie 1 cm wyższe. Po wymianie silnik obniżył się i ustały drgania. Wydaje mi się, że przez to że były wyższe czasem silnik uderzał o tą osłonę przed ścianą grodziową, platik tam był poobijany w paru miejscach i zwłaszcza w zimie taki odgłos czasem słyszałem. Pod skrzynią były też w dobrym stanie ale o 4mm ściśnięte, a że i tak kupiłem nowe to też wymieniłem. Z wymiany jestem bardzo zadowolony, oczywiście dałem Lemforder'a.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.