Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już byłem przy zakupie 428i napęd tył automat Led M plus (po 520d F10), ewentualnie mały tuning (silnik, wydech), a tu pokazała się w sobotę 235i na żywo.

Przepięknie grający wydech i jak na zdjęciach nie podobała mi się tak bardzo, to w rzeczywistości jest pięknym samochodzikiem, nawet z tym tyłem (biały). Jedyne zdziwko bardzo drżał na wolnych obrotach. Nie wiem czemu. Powinien chodzić równo. Dalej podoba mi się czwórka ale...

Opublikowano
Jeżeli jeździsz sam ewentualnie w dwie osoby i lubisz fun to tylko 235i. :norty: 4 będzie wygodniejsza jednak ten silnik... :norty:
Opublikowano
Ja swego czasu napalilem sie na m135i. Bylo aktualne do momentu pojawienia sie m235i. Do tego szpera m performance i nic dodac (no moze jeszcze ew troche mocy z czym akurat w przypadku 8A bedzie problem)
BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Opublikowano

masz racje ;)

Jesli 428i stawiamy obok 420d.. ;)

Ale jesli 428i stawiamy obok 235i... ;)

 

Te drugie to zabawka ;) super silnik, szpera, hamulce, zawieszenie, zarabisty gadzet w dobrej cenie :cool2:

Opublikowano

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Tak, tylko ze nie każdy się ściga i jeździ na tor.

Założyciel tematu jeździł 520d

Przesiadka w serie 2 będzie bardzo przykra jeżeli chodzi o komfort i miejsce w aucie.

Spalanie rownież będzie na poziomie 11-13l.

28i 8-9l.

Opublikowano
I dlatego zwracano uwagę że 235i jest dla radości z jazdy a 428i też dla radości z jazdy ale w kompromisie z użytkowaniem na codzień :wink:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Miałem okazję jeździć 428i xdrvive i powiem że auto robi pozytywne wrażenie.Na żywo wygląda świetnie i daję sporo frajdy z jazdy.W moim odczuciu do codziennego użytkowania 428i spokojnie wystarczy,po przesiadce z 520d odczujesz sporą różnicę w mocy,więc na pewien czas Ci wystarczy :) Ja z 5 na 2 nigdy bym nie przeskoczył,może na początku będziesz zadowolony z 2-jki,jednak na dłuższą metę jak oswoisz się z autem i emocje opadną to będziesz narzekał na wiele rzeczy,które były w piątce.Jak koledzy pisali 4 to idealny kompromis,odczucia z jazdy dużo lepsze niż w 5,osiągi również porównując do twojego diesla,jednocześnie zachowasz odpowiedni komfort jazdy,którego w 2-jce może Ci po czasie brakować.Jeździłem 130i,świetne auto ale do małych przebiegów po mieście i krótkie trasy.Jazda w długie trasy czy na autostradzie przy większych prędkościach męczy.Może gdybyś nie miał 5 to 2 byłaby dobrym wyborem ale tak to moim zdaniem bierz 4 :)
Opublikowano
A mój typ to 428i GC :cool2:

 

W przypadku wersji GC przeważają już wrażenia stylistyczne choć radość z jazdy nadal zostaje niemała :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Seria 2 bardzo mi się podoba ale już oglądając filmik z toru przychodziła mi myśl że byłoby mi za ciasno...

Dużego postępu jeśli chodzi o miejsce w stosunku do serii 1 nie będzie.

Dwa różne światy - ale wizualnie 4 GC deklasuje, nie wiem tylko jak z kosztami ma się to porównanie...

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak patrzę na wnętrze dwójki to poza akcentami czy listwami zupełnie niczym się nie różni od mojej F20. Nawet kieszenie w drzwiach są identyczne. Więc po przesiadce z 5 może być naprawdę ciasno. W razie czego dopóki nie ma w salonie dwójki można wsiąść do F20 i zobaczyć czy miejsca nie braknie :cool2:
Opublikowano
Nic nie brzmi piękniej niż v 6... no chyba że v 8 :wink: P.S. Pozostaje jeszcze kwestia ceny. Przy akcyzie ponad 18 proc. może być zaporowa, a sensowne cenowo używki u fryców pojawia się za 2 lata...
Opublikowano
Tylko ze tu nie ma v6 :duh:

Ale tu chodzi o najpiękniej brzmiące v6 w Alfie :8)

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic nie brzmi piękniej niż v 6... no chyba że v 8 :wink: P.S. Pozostaje jeszcze kwestia ceny. Przy akcyzie ponad 18 proc. może być zaporowa, a sensowne cenowo używki u fryców pojawia się za 2 lata...

 

Eee.. posłuchaj R4 w Mini Cooperze S. Posłuchaj R6 w M3 itd itd. Nie ma co generalizować. Większość roboty robi układ wydechowy.

Opublikowano

Dokładnie,wydech robi dużą robotę w aucie :) Ja pozostaję przy swoim,żeby brać 428i.Zastanów się ile razy będziesz w pełni korzystał z torowych możliwości 235i na drodze a ile z praktyczności auta na co dzień.To drugie jednak przeważa,a tutaj o wiele lepiej spisze się 428i.

 

Tutaj masz (moim zdaniem) bardzo ciekawie brzmiący wydech,jak na 28i :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeździłem dzisiaj 235, wcześniej 428.

 

235 jest rewelacyjne. Pod względem przyjemności z jazdy /osiągi, poręczność, szybkość reakcji samochodu na decyzje kierowcy/. Dźwięk wyśmienity. Stabilna prędkość - przyjemnie cicho jak na klasę/wielkość auta. Przyspieszenie okraszone rasowym dźwiękiem pochodzącym z tylnych tłumików. Skrzynia szybka przy przyspieszaniu, i nieco zamyślona przy redukcjach w czasie dozowania gazu.

Zawieszenie /koła 18'/ adaptacyjne - daje szybkie reakcje, i subiektywnie bardzo duży zakres bezpieczeństwa.

Chyba 235 jest także wyważona 50% przód 50% tył bo w zakręcie całkowita neutralność. Prawdopodobnie 235 zawdzięcza to także sztywnemu zawieszeniu i mocnym stabilizatorom.

Układ kierowniczy - pierwszy elektryczny, który daje czucie nawierzchni. Może nie tak jak stare dobre hydrauliczne ale jest postęp. Do tego przy większych prędkościach daje wrażenie jakby wspomaganie całkowicie się wyłączało.

Hamulce M - nie udało mi się ich niczym zaskoczyć i tak naprawdę przetestować.

 

Dla mnie samochód idealny. Szybki zwinny mały /z miejscem na dwójkę dzieci/.

 

Kusi do szybkiej jazdy. Wszystko dzieje się szybko, lekko i bez wysiłku. Połączenie gry wideo i rzeczywistości.

 

Cena 266 tys za sztukę. Gdybym miał tyle na samochód to wybór miałbym za sobą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.