Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemsą,

mam wycięty katalizator w swojej E39 i strasznie denerwuje mnie ten blaszany dźwięk przy przyspieszaniu, co powinienem zamontować/wymontować, aby on znikł? Oprócz wspawania na nowo katalizatora nic mi nie przychodzi do głowy...

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wspawaj kata na miejsce.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
To już lepiej chyba strumienicę w takim razie. Orientuje się ktoś, jak o kosztowo wygląda?

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
miałem wyciętego kiedyś kata z 2.0i bo sie rozsypał w środku ;] wspawali mi strumiennice (koszt 120zł) przy dodawaniu gazu fajny dźwięk :P na trasie cichutko ;]
Opublikowano

Też już bym chyba wspawał strumienicę bo kat to chyba ponad tysiaka kosztuje.

 

Pamiętam jak ktoś na forum wyciął sprawnego kata bo chciał sobie sprzedać i mieć kasę :mrgreen: A potem miał problem z dźwiękiem poloneza :D Ale nie wiem co w końcu zrobił i kto to był

Opublikowano
Muszę się za to koniecznie zabrać, bo dźwięk poloneza przy przyspieszaniu i delikatny dym (uszczelniacze zaworowe) nie są eleganckie :mrgreen: Dżentelmeni tak nie robią, a że mam Oxford Green :mrgreen:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Dymienia też. To od wżerania oleju, będą zrobione uszczelniacze zaworowe to będzie :cool2: "TO MOJA BEEMA" :mrgreen:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jak można się tak łatwo upewnic , że trzeba zrobić uszczelniacze???
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Heh,

I wiesz , że to uszczelniacze?

 

A może pierścienie?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Aby wykluczyc pierscienie mierzy sie kompresje.

Za zjawisko "bąka" po odpaleniu odpowiadaja uszczelniacze, ktore puszczaja olej do cylidrow gdy silnik stoi np przez noc. Po odpaleniu zostaje od razu spalony i mamy baczka.

Opublikowano
Panowie, spokojna głowa, sprawdziliśmy pod różnymi kątami, i wiemy, że nie pierścienie, nie głowica, tylko właśnie uszczelniacze :) Jak zrobię to auto już będzie dożywotnio :cool2:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.