Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Dzieki panowie, ciesze sie, ze sie podoba ;) a co do srubek to musze kupic nowe tez z innego powodu - te w wielu miejscach sa zniszczone od odkrecania... Jak kupie stalowe to nie bedzie pasowac do tej antykradziezowej, ktora jest czarna. Cos pomysle przez zime i tak za chwile auto idzie do garazu na zime, chociaz chcialem jeszcze detailing lakieru zrobic i powloke kwarcowa.
  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
A i jeszcze pytanko, myslalem czy dolozyc lekkie dystanse. Czy to nie wplynie na pewnosc prowadzenia? I moze macie jakies do polecenia? Ile moge dolozyc bez obaw o obcieranie nadkoli?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam u siebie po 20mm na stronę z przodu i po 18mm na stronę z tyłu, tylko felgi mam 7x17 i jest idealnie, więcej bym nie dawał, prowadzenie na pewno nie pogorszyło się, pewnie przy większych prędkościach jest nawet lepiej, ale nie odczułem różnicy. Felgi masz wszystkie 8 calowe? Czy z tyłu szersze? Trzeba to wziąć pod uwagę przy dobieraniu dystansów i oczywiście dłuższe śruby.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wg katalogu:

7,5x17 225/45R17 ET 41

8,5x17 245/40R17 ET 50

Wymiary są nabite na feldze od wewnętrznej strony.

Z przodu felga jest trochę szersza i mniejsze et niż u mnie, więc dałbym po 10mm na stronę (15mm chyba będzie za dużo).

Z tyłu jest dużo szersza i niewiele większe et niż u mnie, więc dałbym po 5mm na stronę, chyba, że nie obciążasz go z tyłu to też może być po 10mm.

Dla pewności zmierzyłbym dokładnie suwmiarką ile jest miejsca żeby nie wystawały, z tyłu musisz pamiętać, że po obciążeniu koło chowa się w błotnik.

 

Na tym zdjęciu wygląda jakby nie były mocno schowane, przynajmniej z przodu:

http://img.tapatalk.com/d/14/05/14/usurusy4.jpg

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wielkie dzieki, posprawdzam. Z tylu go czasem obciazam dosc mocno jak biore dzieciaki i caly bagaznik pelen... A co do zdjecia to jest chyba pod lekkim katem, zrobie nowe i wrzuce
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Staralem sie w miare rowno zrobic zdjecia, na przod chyba nie ma sensu nic dodawac, moze minimalnie na tyl? Co wy na to?

 

Przod

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/26/40df091cefca7ddaaf313025bee06f14.jpg

 

Tyl

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/26/2e58e7158349a5c9c587f4c18db33493.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Załatw sobie komplet na jedną oś po 10mm, wrzuć najpierw na przód, później na tył i zdecydujesz jakie jeszcze dokupić. Tak będzie najprościej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
co do srubek to musze kupic nowe tez z innego powodu - te w wielu miejscach sa zniszczone od odkrecania... Jak kupie stalowe to nie bedzie pasowac do tej antykradziezowej, ktora jest czarna.

Jedyne wyjście, jeśli mają być czarne, jak w oryginale - kupić drugie z nowszej beemy (czasami na allegro się pojawiają) jeszcze nie poharatane (sam tak zrobiłem) albo co zmiana kół psiknąć czarnym sprejem ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Wczoraj ogarnalem troche pod maska. Znalazly sie kartki z wymiany oleju z niemiec jeszcze :) ale, dokladniejsza inspekcja lamp wykazala takie cos o:

 

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/09/ee97c94361e9c12fdde82632ccf026ed.jpg

 

Nie nie, to nie zludzenie. W kloszu lamp mam dwa ringi. Jedne swieca jedne nie. Nie wiem co za debil to robil. Ale chyba sam tego nie ogarne. Przy okazji jakbym to juz robil, to czy nzacie jakies ringi, ktore mozna jako dzienne swiatla uzyc? Bo takie ccfl co teraz mam sie do tego nie nadaja kompletnie

Opublikowano

trzeba wyjac lampe, zdjąc klosz i bedziesz mial dostep do tych podwójnych ringów

 

co do ringow jako dzienne to sliski temat, ale jesli juz to SDM, ja bym jednak nie ryzykował, ostatnio spora nagonka na bi em wi ;)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Podobno podwujnie trzyma lepiej :D ciekawe jak swieca takie podwujne :norty:

 

Ten drugi niestety nie świeci. Ale jakby świecił, to by była jasność jak pod remizą :) hehe

 

 

Tak wygląda ośmiocalowa siedemnastka ET 35 ,opona 245/45 bez dystansu.

 

moja wydaje mi się nieco bardziej schowana, ale pomimo tych samych parametrow to jest jednak inna felga

 

trzeba wyjac lampe, zdjąc klosz i bedziesz mial dostep do tych podwójnych ringów

 

co do ringow jako dzienne to sliski temat, ale jesli juz to SDM, ja bym jednak nie ryzykował, ostatnio spora nagonka na bi em wi ;)

 

może zobaczę to sam przez zime, a jak już lampa będzie rozebrana to albo te ringi wywale w ogole, albo poszukam jakichś zoltych...

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wiesz co, mysle, ze aby porownac to dokladnie to trzebaby zalozyc nowe tarcze i klocki niewiercone i potem wiercone. Porownanie do starych tarcz i klockow ma sie nijak. Szczerze, to do normalnej eksploatacji nie kupilbym wierconych. Wiercenia zmniejszaja powierzchnie tarcia minimalnie, ale daja lepsze chlodzenie. Na tor to idealnie, a w normalnej jezdzie to raczej nieodczuwalne. Za to wyglada zajefajnie :)
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Co do ringów jedyne jakie znalazlem żółte to takie cos:

 

http://allegro.pl/showItem2.php?item=4747218898

 

Tylko czy to sie faktycznie nadaje na dzienne? Jakąś homologacje trzeba pewnie miec czy cos? Caly zestaw ze wszystkim wychodzi prawie 400zl

 

Jeżeli nie znajde żółtych do jazdy dziennej to wywalam tamte w cholere i podłączam normalnie pozycyjne (teraz zamiast pozycji sa te ringi wlasnie)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej nie będziesz mógł ich używać jako dziennych. Potrzebowały by homologacji a takiej nie mają. Nie mają pewnie też znaczka kontrolnego " E " co pewnie też jest karalne :) ale nie przejmuj się, ja teraz też nie mam homologacji na dziennych :twisted:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Te co mam teraz kolo zadnego znaczka nawet pewnie nie lezaly :) ciekawe czy ktos je ma, bo ciekawi mnie jak na aucie wygladaja zwlaszcza w dzien. To sa jedyne zolte ringi do e46 nawet w DE nie ma zoltych...
  • 3 miesiące temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witajcie,

Po ostatnim wypadzie do Ułęża z BMW klub polska stwierdzam, ze czas zmienic opony. Planuje kupic opony federal rsr. Mam pytanko w związku z tym, bo wystepuja one w rozmiarach 235/40 235/45 i 255/40 i 255/45. Ktory rozmiar radzicie? Standardowo powinno byc 225/40 przod, 245/40 tyl

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.