Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, w moim TDSie ostatnio dzieje się coś dziwnego, jak dostanie troche po obrotach i wciskam sprzęgło silnik gaśnie, gdy jazda nie przekracza 2,5 tys obrotów wszystko jest ok. Mimo wszystko cięzko pali na zimnym silniku - trzeba długo kręcić (nawet ze 3 razy) faktycznie teraz mam poniżej 15 litrów w zbiorniku, czy myslicie ze to wina uszkodzonej pompki w baku?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dolej paliwa i zobacz jak będzie się zachowywać, może pompka w baku umarła.

Chociaż problemy z paleniem to bardziej na nastawnik wyglądają.

Najlepiej zacząć od podłączenia pod kompa :wink:

Opublikowano
właśnie zalałem do baku na ponad 50l i sie przejechałem, teraz obroty trzyma normalnie, potem napisze jak z odpalaniem... bo dziś przed zatankowaniem musiałem zakręcić rozrusznikiem raz ale troche dłużej, wieczorem zdam relacje jak z odpalaniem na zimnym i ciepłym przy pełniejszym baku ;p
Opublikowano
No to czekamy na relacje :) Wiadomo 1,5 obrotu czy 2 dla diesla to normalne ale krecenie rzędu 5 sekund i dłuzej to już coś nie tak

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano
na pełnym zbiorniku pali i na ciepłym i na zimnym tak jak przed usterką czyli dobrze, myślę po cichu że to wina pompki w zbiorniku, a jeśli chodzi o jazdę to też nie ma problemów
Opublikowano
Ja mam co prawda 520D z 2001r. ale objaw mam ten sam, czyli jak jest jakieś 15L lub mniej to auto potrafi zgasnąć i już nie zapali dopóki nie doleje paliwa i nie odpowietrze układu. Człowiek z warsztatu powiedział mi, żeby na wszelki wypadek wymienić pompkę w baku oraz pompkę progową.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czekaj, przecież 520d nie ma pompy progowej...

Ta w baku to na pewno do wymiany jak masz taki objaw.

Opublikowano
gdy zajechałem do mechanika mówił mi że znalazł na allegro pompkę za 350 zł ale poszuka jeszcze jakiś tańszych, jutro jade na wymiane i napisze wam czy problem zażegnany
Opublikowano
według niego oryginalna pompka kosztuje ok. 650 zl ja za zamiennik zapłaciłem 350zł razem z wymianą i problem zniknął
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oryginalna, no w sensie że pierburga, nie ze znaczkiem BMW, pytałem pewnie ze 2 lata temu i mi 400pln powiedzieli, więc coś nie halo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Faktycznie, popierdzieliłem z progową firmy, no ale w każdym razie bardziej chodziło mi o cenę :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.