Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
BMW X5 E53 3.0d 218KM Koledzy mam brak mocy przy wdepnięciu pedełu gazu do spodu, jadąc delikatnie sterując gazem jest OK jak depne mocno to go dławi co mogło padnąc
Opublikowano

Kolego EGR wyciągałem czyściłem i niby wszystko jest OK na zgaszonym silniku jest zamknięty natomiast turbina mi pogwizduje powyżej chyba 3tyś obrotów inaczej pod większym obciążeniem, wracsają do turbiny to też ją wyciągałem i zero luzów na łośce chodzi ładnie tylko łopatkie te co widać są delikatnie pouszkadzane jakby coś przez nią przeleciało ale dlaczego pogwizduje co sądzisz o tym.

Dzięki

Opublikowano
Polecam Inpę :cool2: Przyczyn może być sporo, od błachostki (weżyki podciśnienia, lewe powietrze itp) bo usterki mechaniczne pompy wtryskowej, turbiny.
Opublikowano
koledzy poświęciłem dziś cały dzięń w szukaniu i dalej kicha, zdjołem kolektor ssący wyczyściłem i położyłem na silikonie przy okazji wymieniłem wężyki podciśnienia które są po stronie kierowcy pod kolektorem ssącym były popękane i zgrebniałem ale i tak nic nie pomogło.Jak jade i obsługuje się z gazem delikatnie do idzie jak szczała a jak depne gas do spodu to po paru sekundach go muli jakby zatkał mu wydech. Robiłem prube przy wypięciu kostki z przepływki i zero reakcji jedzie tak samo z wpiętą kostka jak i z wypiętą , w poniedziałek jestem umówiony na podpięcie pod kompa ale jak by koś coś podpowiedział co sądzi o tym to będe wdzięczny.
Opublikowano
Nie wiem o co ci chodzi jeśli nie chcesz pomóc to się głupio nie odzywaj, tanią kiełubase to może ty masz a jak samochodem jedzisz tylko dla szpanu to może ci się od czasu do czasu bespiecznik spali ja natomias samochud używam od 3 lat codziennie i nie narzekam raczej nie miałem poważnieszych problemów a jak się jeżdzi to i od czasu do czasu trzeba coś dołożyć takie jest moje zdanie, ja ci nie ubliżam i nie kontroluje więc zachowaj dume dla siebie bo nigdy nic nie wiadomo co tobie może paść.
Opublikowano
I co na kompie pokazało ? Nord* nie wiem czym się kierowałeś zakupem twojego 2.0d ale też tutaj będziesz zadawał pytania ;)
Opublikowano
Witam byłem pod kompem i problem leży po stronie doładowania czyli turbiny za duże dostaje doładowanie 2.5 bara i przechodzi w tryb awaryjny tak że turbo do regeneracji lub spróbować samemu wyczyścić może coś pomoże. Ale nic nie będę kombinował tylko zregeneruje. Po zatem uważam że E53 3.0d są jedne z wytrzymalszych wozów na dzisiejsze czasy bo sam znam osobiście gości co mają wozy dużo młodsze i non stop coś się dzieje oczywiście mowa o tych którzy używają na co dzień samochodu a nie od czasu do czasu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.