Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Kolegów,

 

Dzisiaj jak próbowałem zapalić samochód to spod maski zaczeło dochodzić dziwne brzęczenie, po przekręceniu kluczyka było słychać tylko takie głośne tykanie ale silnik nie przekręcił nawet. Podłączyłem kompa i wyrzuciło mi jakieś błędy w EWS skasowałem ale dalej to samo i na dodatek rozładowywuje bardzo szybko akumulator. Jak zajrzałem pod maskę to wydaje mi się że brzęczenie dochodzi z pompy od webasto i samo webasto tez wydaje dziwne dźwięki, według mnie to webasto nigdy nie działało odkąd kupiłem samochód bo jakoś nie zaobserwowałem tego, a troche juz go mam i jakoś wcale mi to nie przeszkadza :) no ale teraz jak by sie obudziło do życia :/ Moje pytanie jest takie czy wadliwe działenie webasto moze wywoływać takie skutki ? czy problemu należy szukać gdzie indziej ? i czy możliwe jest jego wyłączenie w INPA bo zdaje sie ze jest tam taka opcja cos jak w przypadku radia ze całkowicie mozna je wylaczyc na czas transportu samochodu powiedzmy z fabryki do dilera bo chyba po to to jest ? albo może w NSC trzeba coś na nicht_aktiv zmienić ? :)

 

 

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc !

Opublikowano
Od webasta możesz wyciągnąć bezpiecznik i nie będzie działało.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bezpiecznik jest w bagażniku po prawej stronie , drugi albo trzeci od lewej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbuje, ale na forum czytałem że wyciągnięcie bezpiecznika wyłączy też klimę ?

Nic z tych rzeczy, webasto ma swój oddzielny bezpiecznik.

Opublikowano
A pompa od niego też jest na tym bezpieczniku ? czy ma osobny ? Próbowałem wyciągać bezpieczniki ale dalej słychać to brzęczenie bod maska :/ niestety dzisiaj już nic więcej nie po testuje bo padł akumulator :/ ale ewidentnie jak włączy się zapłon coś się włącza i pochłania dużo prądu immobilajzer wyrzuca błąd i po zawodach. A dźwięk dobiega z lewej strony silnika i jak patrzyłem wcześniej to ta pompa wydawała dziwne dźwięki :/ Mam taka teorie że to może na niej jest duża rezystancja i przez to immobilajzer wariuje ale powinno chyba w takim układzie spalić bezpiecznik jeśli jakieś urządzenie pochłania tyle prądu ? A może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły co by to mogło być ? Objawy jak pisałem wyżej a błąd w imobilajzerze mówi o nie prawidłowej częstotliwości czy czymś takim, można go skasować ale przy próbie odpalenia znowu wyskakuje :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Webasto masz za lewym przednim kołem, w nadkolu, a pompkę paliwa od niego zaraz koło pompy progowej, jak wypniesz bezpiecznik to na 100% nie będzie wina webasta.

Pod maską może brzęczeć masa rzeczy, określ dokładniej gdzie to słychać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
możesz odłączyć od niego kostki

Tylko musisz zaizolować obie kostki, i tą w piecu i tą we wiązce, bo za nadkolem zbiera sie dużo syfu, i może czasem zrobić jakieś zwarcie.

Ale lepiej wypiąć bezpiecznik, numer 47 w bagażniku, 2 od przodu pojazdu licząc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.