Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Pewnie nie wytrzyma tyle co ori, ale jest to bardzo dobra alternatywa. Niektórzy tyle wołają za wywalenie DPF, więc wolałbym zamiennik niż wycinkę, ale pamiętajmy, że spora część problemów aut z dpfem (w przebiegach prawdziwych do powiedzmy 150-200 tyś) to skutek innych problemów z autem, wtrysków itp. Edytowane przez qwertykk
Opublikowano

No opcja ciekawa bo niewiele drozsza niz "pozbycie sie dpf-a"

 

Nawet jak by wytrzymal 80-100tys (zakladajac, ze wszystkie warunki do wypalenia sa spelnione) to moim zdaniem warto.

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie nie wytrzyma tyle co ori, ale jest to bardzo dobra alternatywa. Niektórzy tyle wołają za wywalenie DPF, więc wolałbym zamiennik niż wycinkę, ale pamiętajmy, że spora część problemów aut z dpfem (w przebiegach prawdziwych do powiedzmy 150-200 tyś) to skutek innych problemów z autem, wtrysków itp.

A ja wolabym wywalic dpf raz zrobisz i masz spokoj. :D

Opublikowano
A ja wolabym wywalic dpf raz zrobisz i masz spokoj. :D

No moze i spokoj, ale puszcza dymka a z Dpf czysciutko.

 

Znajomy zakupi ten zmiennik do audi a4 B8 2.0 tdi. Pewnie najwczesniej za rok-dwa bedzie mozna cos powiedziec, czy warto isc z zamiennik.

Opublikowano
Pewnie nie wytrzyma tyle co ori, ale jest to bardzo dobra alternatywa. Niektórzy tyle wołają za wywalenie DPF, więc wolałbym zamiennik niż wycinkę, ale pamiętajmy, że spora część problemów aut z dpfem (w przebiegach prawdziwych do powiedzmy 150-200 tyś) to skutek innych problemów z autem, wtrysków itp.

A ja wolabym wywalic dpf raz zrobisz i masz spokoj. :D

Nie do końca. Zwykle po prostu jeździsz dalej z silnikiem ktory nie jest w pełni sprawny, bo problemy z dpf to prawie zawsze efekt jakichś problemow z samym silnikiem. Skutki tego nadejdą, tyle ze pózniej i bedą gorsze niż tylko problemy z dpf.

Do tego jak dla mnie jeździć e90 i puszczać smrodliwe baki to wstyd.

 

Odnośnie zamiennika. Ja bym raczej w razie czego szukał możliwości wymiany samego wkładu katalitycznego. No chyba ze ktos te zamienniki przetestuje i czas pokaże ze sa ok.

Bardzo jestem ciekaw jaki ten zamiennik stawia opór spalinom. Byc moze warto go zamontować w przypadku mocniejszego chipa.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wstyd to krasc i z du....py spasc , niesprawny silnik tzn termostat i tyle.Osobicscie wole go wywali :cool2:
Opublikowano

Problemy z DPFem pojawia sie rowniez bez wplywu dodatkowych czynnikow (wtryski, termostaty).

Jesli ktos jezdzi praktycznie wylacznie w miescie i robi odcinki 10 km dziennie, to DPF nie ma prawa sie wypalac poprawnie.

Pomijam tutaj aspekty uzytkowania diesla w takich warunkach.

 

Poza tym, jak sam K8V8M kiedys wspomnial, wywalenie DPF'a w silnikach M47N2 to najlepsze, co temu silnikowi moze sie przytrafic.

Taki zabieg powinien opoznic uszkodzenie turbo.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
Nic takiego nie pisałem. Jedynie zrobiłem przypuszczenie, ze M47 ktore było FABRYCZNIE bez dpf byc moze sa mniej awaryjne. Przynajmniej takie wnioski można wyciągnąć z rynku gdzie dpf był montowany za dopłatą (UK) i M47 z dpf było niewiele.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zetro masz racje :cool2: ja duzo jezdze po miescie trasa tez jest ale wiekszosc miasto.Silnik mam sprawny ale chce mu ulzyc wiec wycinka + chip :cool2:
Opublikowano
I rakotwórcza sadza w płuca innych ludzi. Super.

 

Nie mam szacunku do uzytkownikow aut, ktore dymia i szkodza innym ! jak kogos stac na takie auto to niestety trzeba wylozyc ten tysiak w sprawny filt a nie wycianac go !

Opublikowano (edytowane)
I rakotwórcza sadza w płuca innych ludzi. Super.

 

Nie mam szacunku do uzytkownikow aut, ktore dymia i szkodza innym ! jak kogos stac na takie auto to niestety trzeba wylozyc ten tysiak w sprawny filt a nie wycianac go !

 

To nastepnym razem kup 1.2 benzyne i przerob go na LPG, a nie 3.0 diesla, ktory nigdy nie mial nic wspolnego z ekologia

Stosunek realnie wykorzystanej mocy tego silnika do wyemitowanych zanieczyszczen przyprawil by Cie o bol glowy .

 

Stac mnie na wymiane filtra na nowy, ale tego nigdy nie zrobie.

Nie mam zamiaru lechtac eko-oszolomow w Brukseli za moje ciezko zarobione pieniadze.

Polecam zorientowac sie jaki procentowo wklad w zanieczyszczenie atmosfery maja samochody osobowe.

Wiecej szkodliwych zwiazkow wprowadza do atmosfery Twoj sasiad palac smieci w piecu CO.

Zorganizujcie sobie pikiete pod MPK, gdzie po dzis dzien jezdza stare Autosany, ktore emituja wiecej szkodliwego gowna niz wszystkie BMW na tym forum razem wziete!

O ciezkim transporcie Star'ami nie wspomne.

Edytowane przez zetro
Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I rakotwórcza sadza w płuca innych ludzi. Super.

Powiedz to China lub Usa.Po drugie odbiegamy od watku.

Opublikowano
I rakotwórcza sadza w płuca innych ludzi. Super.

Powiedz to China lub Usa.Po drugie odbiegamy od watku.

Wprost przeciwnie. Wątek jest o Dpf. Jego usunięcie powoduje raka osób które oddychają tymi spalinami. Nie w USA czy Chinach tylko tych którzy stoją za tobą w korku.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powiedz ile aut w Polsce ma dpf a ile go niema? Powiem ci spora wiekszosc, to co ma zostac w domu?Po drugie jeszcze mam dpf.
Opublikowano
I rakotwórcza sadza w płuca innych ludzi. Super.

 

Nie mam szacunku do uzytkownikow aut, ktore dymia i szkodza innym ! jak kogos stac na takie auto to niestety trzeba wylozyc ten tysiak w sprawny filt a nie wycianac go !

 

To nastepnym razem kup 1.2 benzyne i przerob go na LPG, a nie 3.0 diesla, ktory nigdy nie mial nic wspolnego z ekologia

Stosunek realnie wykorzystanej mocy tego silnika do wyemitowanych zanieczyszczen przyprawil by Cie o bol glowy .

 

Stac mnie na wymiane filtra na nowy, ale tego nigdy nie zrobie.

Nie mam zamiaru lechtac eko-oszolomow w Brukseli za moje ciezko zarobione pieniadze.

Polecam zorientowac sie jaki procentowo wklad w zanieczyszczenie atmosfery maja samochody osobowe.

Wiecej szkodliwych zwiazkow wprowadza do atmosfery Twoj sasiad palac smieci w piecu CO.

Zorganizujcie sobie pikiete pod MPK, gdzie po dzis dzien jezdza stare Autosany, ktore emituja wiecej szkodliwego [bAD] niz wszystkie BMW na tym forum razem wziete!

O ciezkim transporcie Star'ami nie wspomne.

 

Normy emisji szkodliwych dla człowieka substancji są takie same zarówno dla 1.2 jak i 3.0

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Co ma związek z ekologią jak sam pisałeś.

Także dalej nie na temat.

Z mojej strony koniec OT.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano
Co do samego zamiennika - fajny pomysł, bo cena jest imo śmieszna, ale obawiam się, że to co znajdziemy w środku nijak spełni stawiane przed filtrami zadania. Zdajmy sobie sprawę z tego, że zwykłe dwufunkcyjne katalizatory do silników ZS kosztują co najmniej tyle (mowa o zamiennikach!), tutaj trzeba jeszcze powiększyć filtr o DPF który też nie jest kawałkiem zwykłego metalu - a do tego jeszcze producent musi zarobić. A co do samej wycinki DPF to w 99% jest to wynik albo ignorancji (eksploatowanie diesla w mieście) albo zużycia/uszkodzenia układu wtryskowego - moim zdaniem naprawiając trzeba zwalczać przyczyny a nie usuwać skutki. A że auto klasy premium ze zużytymi wtryskami puszczające dymka wygląda co najmniej śmiesznie to już nie będę wspominał...
Opublikowano
I rakotwórcza sadza w płuca innych ludzi. Super.

 

Nie mam szacunku do uzytkownikow aut, ktore dymia i szkodza innym ! jak kogos stac na takie auto to niestety trzeba wylozyc ten tysiak w sprawny filt a nie wycianac go !

 

To nastepnym razem kup 1.2 benzyne i przerob go na LPG, a nie 3.0 diesla, ktory nigdy nie mial nic wspolnego z ekologia

Stosunek realnie wykorzystanej mocy tego silnika do wyemitowanych zanieczyszczen przyprawil by Cie o bol glowy .

 

Stac mnie na wymiane filtra na nowy, ale tego nigdy nie zrobie.

Nie mam zamiaru lechtac eko-oszolomow w Brukseli za moje ciezko zarobione pieniadze.

Polecam zorientowac sie jaki procentowo wklad w zanieczyszczenie atmosfery maja samochody osobowe.

Wiecej szkodliwych zwiazkow wprowadza do atmosfery Twoj sasiad palac smieci w piecu CO.

Zorganizujcie sobie pikiete pod MPK, gdzie po dzis dzien jezdza stare Autosany, ktore emituja wiecej szkodliwego [bAD] niz wszystkie BMW na tym forum razem wziete!

O ciezkim transporcie Star'ami nie wspomne.

 

 

Tkwisz jeszcze mentalnie w latach 90'tych - Autosanow juz praktycznie nie ma tak samo jak dymiace stary i jelcze "cudownym" sposobem zniknely z drog bo wytepily je oplaty i "krokodylki" - naprawde rzadko mozna spotkac jakies mega dymiace syfy - ale zdarza sie niestety ogladac nowoczesne dizle z wykastrowanym DPF ktore dymia jak niejeden Jelcz. Tak jak juz ktos napisal DPF sa dla nas a nie dla Brukseli - jak chesz sobie zobaczyc "The Day After Tommorow" to zapraszam do Chin - smog jest czasem taki ze nie widac ludzikow po drugiej stronie ulicy bo nie ma Euro5/6 itp

BTW mam tez 20letnia toyote Land Cruiser z silnikiem 3.0, ktora nie w ogole nie kopci - ale z 3 litrow osiaga 125koni ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.