Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

active steering fault plus przekręcona kierownica przy jeździe do przodu

 

byłem ustawiać zbieżność, ale mechanicy powiedzieli, że ustawianie wychodziło by poza jakieś przyjęte skale - nie bardzo rozumiem o co chodzi

 

PRzydałaby sie rekomendacja kogos kto z tym pomoże - Warszawa.

Opublikowano

A u kowala już byłeś? Bo może odpowiednio duży młot pomoże:)

Awaria aktywnego układu kierowniczego to awaria elektroniki i jak nie wiesz gdzie szukać informacji na forum to proponuję serwis. A przynajmniej kogoś z komputerem diagnostycznym i sprawdzenie co boli Twoje auto.

Opublikowano

Po co wy kupujecie BMW z tym szajsem pt.active steering,DFP,itd,itp.

Przecież można poszperać przed kupnem,sprawdzić co jest najbardziej awaryjne i kupić model bez szajsu.

Opublikowano
No przecież mozna wierzchem na kocie! A tak na poważnie trzeba wiedzieć jak eksploatować takie auto i nie cofać sie tylko iść do przodu z technika, to po co kupiłeś e60? Po to by do kościoła podążać ? Nie ważne co ma ale ważne ze CZARNE BMW.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano

Witam!

Błąd "active steering fault" może pojawić się gdy jest spadek napięcia akumulatora. Odpal samochód i na postoju skręć maksymalnie kierownicę na zmianę w lewo późnej w prawo tak 3 razy. Tym sposobem powinien zniknąć błąd "active steering fault" i kierownica powinna się wyprostować. Jeśli błąd nie zniknie powtórz to jeszcze raz.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Do " tomek1708"

Nie kupiłem "czarne BMW e60".Kupiłem Space grau,czarne miałem e39.

Kupiłem BMW ze względu na to że poprzednim jeździłem 8 lat i nie widzę innej marki poza tą.

Tylko trzeba trochę poczytać o tych spieprzonych silnikach i dodatkach,które nic nie wnoszą oprócz kłopotów i kosztów i omijać je szerokim łukiem.

Active steering i DPF jest motywem przewodnim na tym forum a to powinno dawać do myślenia.Nieprawdaż?

Ta technologia jest niedopracowana w tym modelu.

Opublikowano
Kiedyś wyskoczył mi taki sam błąd jak u autora tematu. Kierownica była lekko skręcona chociaż samochód stał prosto dodatkowo ciężko skręcała. Po tym zabiegu co opisałem wszystko wróciło do normy. Nie zaszkodzi spróbować a jak nie pomoże to wtedy warto podłączyć pod komputer.
Opublikowano
Do " tomek1708"

Nie kupiłem "czarne BMW e60".Kupiłem Space grau,czarne miałem e39.

Kupiłem BMW ze względu na to że poprzednim jeździłem 8 lat i nie widzę innej marki poza tą.

Tylko trzeba trochę poczytać o tych spieprzonych silnikach i dodatkach,które nic nie wnoszą oprócz kłopotów i kosztów i omijać je szerokim łukiem.

Active steering i DPF jest motywem przewodnim na tym forum a to powinno dawać do myślenia.Nieprawdaż?

Ta technologia jest niedopracowana w tym modelu.

No tak to może wróćmy do ery mixolu? Problemem przewodnim na forum nie jest do końca auto tylko czynniki jak wiek przebieg i jego eksploatacja zazwyczaj jest auto tanie i z małym przebiegiem tkz. Okazja, a tak naprawdę realny przebieg jest bliski podwojeniu. Aktywny układ w tym aucie jest świetnym rozwiązaniem i napewno dopracowany tylko spełnia funkcję w niższych przebiegach niż niektórzy tu posiadają na forum.

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano
Kolejną usterką może być woda. Zobacz czy nie masz z przodu i z tyłu z prawej mokrego dywanika. Moduł jest pod nogami pasażera z przodu i często to właśnie on ulega awarii. Active steering jest dość awaryjnym systemem ,często ludzie tu piszą o usterce samych przekładni kierowniczych ,taśmy pod kierownicą jak i właśnie tego nieszczęsnego modułu. Musisz podłączyć się pod komputer ,bo nam ciężko będzie zdiagnozować co dokładnie wysiadło.

Używane części do BMW e36 e38 e39 e46 e53 e60 e87 e90 f01 f10 f30

tel .: 731 885 885 Zapraszam :)


http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39682621

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
active steering fault plus przekręcona kierownica przy jeździe do przodu

 

byłem ustawiać zbieżność, ale mechanicy powiedzieli, że ustawianie wychodziło by poza jakieś przyjęte skale - nie bardzo rozumiem o co chodzi

 

PRzydałaby sie rekomendacja kogos kto z tym pomoże - Warszawa.

 

Zakodowac i po sprawie. Robilem to ostatnio w e90. Prosta procedura.

Opublikowano
Active steering niestety jest wadliw níezaleznie od przebiegu. Po pierwsze sprawdz aku,pozniej wtyczki przy maglownicy,pokredz kiera jak koledzy písali. Jesli to nie pomoze musísz przez kompa sprawdzic czujniki przy maglow. Tez tak mialem i po 3tyg jazdy kiera sama sie wyprostowala i dzialalo ale po tygodniu padlo. Okazało sie ze czujnik przy maglow padl. Wymienilem i od roku jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.