Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak fabryczne żółte są bardzo dobrze widoczne w dzień nawet pod słońce i spokojnie na nich można latać. Długo na nich jeździłem zmieniłem tylko i wyłącznie bo mi się jedna żarówka spaliła, a miałem okazję na GPT.
Jedź szybko tam gdzie wolno :)
  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żadne led markery LUX V10 M-Tec V11 nie są widoczne w słoneczny dzień.

Producenci wypuszczają coraz to nowe wersje i klienci którzy nie są zadowoleni w 100% z poprzedniej wersji kupują następna i tak cały czas a wszystko jedno i to samo.

Konstrukcja tych ringów jest taka,ze tylko HID tam się sprawdza ale wymaga odpowiedniego kodowania, razi kierowców z przeciwka a i tak zewnętrzny ring świeci słabiej i lekko w innym odcieniu.

Do E90/91/92 powinni wymyślić coś na zasadzie CCFL w E46,żeby wymienić całe ringi ale nic takiego nie ma.

ossdesigns.net te są beznadziejne bo nie ma ciągłej lini kółka tylko jakieś kropki

Opublikowano
Żadne led markery LUX V10 M-Tec V11 nie są widoczne w słoneczny dzień.

Producenci wypuszczają coraz to nowe wersje i klienci którzy nie są zadowoleni w 100% z poprzedniej wersji kupują następna i tak cały czas a wszystko jedno i to samo.

Konstrukcja tych ringów jest taka,ze tylko HID tam się sprawdza ale wymaga odpowiedniego kodowania, razi kierowców z przeciwka a i tak zewnętrzny ring świeci słabiej i lekko w innym odcieniu.

Do E90/91/92 powinni wymyślić coś na zasadzie CCFL w E46,żeby wymienić całe ringi ale nic takiego nie ma.

ossdesigns.net te są beznadziejne bo nie ma ciągłej lini kółka tylko jakieś kropki

Faktycznie ma kropki. Z daleka tego nie widac, ale wlasnie sie przyjrzalem. W sumie kto jak lubi, roznia sie od innych.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lux H8 v4 znam z burgertuning, to chyba te? Co maja regulacje do 12000k.

Te ze zdjecia, ktore wstawilem znalazlem tylko informacje, ze to canbus 30000k, ale zadnego sklepu z takimi zarowkami nie znalazlem.

:(

http://www.amazon.de/Eyourgifts-Xenon-Ersatz-Lampen-Birnen/dp/B00F3XBOSQ

http://www.alibaba.com/showroom/kit-xenon-h8-30000k.html

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Czyli wychodzi na to, że jeśli chcemy jeździć w dzień, i to bez kombinowania z HIDami, to GPthunder będzie najlepszym wyjściem...

Tylko teraz... 7500 czy 8500? Co bez podnoszenia napięcia lepiej się sprawdzi?

Opublikowano
Czyli wychodzi na to, że jeśli chcemy jeździć w dzień, i to bez kombinowania z HIDami, to GPthunder będzie najlepszym wyjściem...

Tylko teraz... 7500 czy 8500? Co bez podnoszenia napięcia lepiej się sprawdzi?

 

jedno i drugie bez sensu. Miałem GPthunder i skończyły w śmietniku. jakbym wiedział to bym Ci je oddał. Świecą niby inaczej ale do barwy białej daleko im. Czasem dwie z jednego opakowania różnią się poświatą. A napięcie to już kombinowanie. Ciekawe czy bańka nie eksploduje no i jak długo podziałają.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie GP bez zmiany napięcia świecą beznadziejnie gorzej niż zwykły oryginał nie są w ogóle podobne do tego co pokazują na forach. Ja również kupiłem i leżą byly w aucie przez 30min.
Opublikowano
Dokładnie GP bez zmiany napięcia świecą beznadziejnie gorzej niż zwykły oryginał nie są w ogóle podobne do tego co pokazują na forach. Ja również kupiłem i leżą byly w aucie przez 30min.

 

ja mam GPT tylko te 8500k i po podkręceniu świeca fajnie na biało ,bieda jest z tymi 7500k bo one nawet po podkręceniu lekko wpadają w zółtą poświatę . Minusem jest to że zewnętrzny ring faktycznie słabiej świeci ale to już wina budowy

Sprzedam :

- ręczny M-pakiet BMW e9x

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie GP bez zmiany napięcia świecą beznadziejnie gorzej niż zwykły oryginał nie są w ogóle podobne do tego co pokazują na forach. Ja również kupiłem i leżą byly w aucie przez 30min.

 

ja mam GPT tylko te 8500k i po podkręceniu świeca fajnie na biało ,bieda jest z tymi 7500k bo one nawet po podkręceniu lekko wpadają w zółtą poświatę . Minusem jest to że zewnętrzny ring faktycznie słabiej świeci ale to już wina budowy

 

Tylko wyjmij lampę i zobacz jak pięknie wypala się i matowieje odbłyśnik i światłowód od tego podkręcenia napięcia.

Temperatura jest tak wysoka,ze po 2-3 latach te ringi będą ledwo świecić jak coś się całkiem nie stopi.

Opublikowano
Troche z innej beczki czy ktos z formulowiczy posiada 335xi e90 z silnikiem n55 wersja europejska???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Montowal ktos z was zolte zarowki H8 jek z tego linku?

Jak by ktos mial zdjecia to chetnie obejze :mrgreen:

 

Juz znalazlem, chyba jednak ktores z tych kupie :mrgreen:

2500K

3000K

3500K

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Jak to jest z tymi Thunderami ? Cała masa ludzi pisze i popiera to zdjęciami że wygląda to dobrze a na przeciw gro ludzi że beznadzieja. Ze skrajności w skrajność, markery to samo jedni że super inni że masakra .......może jest ktoś chętny do odsprzedania swoich Thunderów ? chętnie kupię za przyzwoitą cenę, nie szkoda będzie wywalić w razie czego.
  • Zarejestrowani
Opublikowano
GPT dobrze wyglądają dopiero po podkręceniu, ja mam komplet 8500k jak chcesz z tym że one są w delikatnie niebieskim odcieniu

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Witam chcialem lekko skontrowac ostatni post otoz ringi w tych modelach to nie swiatla do jazdy dziennej.Kiedys jadac zobaczylem gliniarzy przy drodze ,mysle sobie zapytam-podjechalem zgasilem ksenon i pytam czy moge w dzien poruszac sie na tych swiatlach,rozgarniety akurat policjant powiedzial absolutnie!!!!to mandat z automatu bo to swiatla postojowe-Tyle.Zeby nie dostac mandatu leflektor powinien miec oznaczeni(symbol swiatel do jazdy dziennej)..POZDRAWIAM
Opublikowano
Witam chcialem lekko skontrowac ostatni post otoz ringi w tych modelach to nie swiatla do jazdy dziennej.Kiedys jadac zobaczylem gliniarzy przy drodze ,mysle sobie zapytam-podjechalem zgasilem ksenon i pytam czy moge w dzien poruszac sie na tych swiatlach,rozgarniety akurat policjant powiedzial absolutnie!!!!to mandat z automatu bo to swiatla postojowe-Tyle.Zeby nie dostac mandatu leflektor powinien miec oznaczeni(symbol swiatel do jazdy dziennej)..POZDRAWIAM

 

Wiadomo nie każda e90 miała ringi do jazdy dziennej, ale nie traktuj opinii jakiegoś gliniarza jak wyroczni. Pewnie każdy ring uznał by za światła postojowe, nawet te dedykowane do jazdy dziennej.

Opublikowano
Witam chcialem lekko skontrowac ostatni post otoz ringi w tych modelach to nie swiatla do jazdy dziennej.Kiedys jadac zobaczylem gliniarzy przy drodze ,mysle sobie zapytam-podjechalem zgasilem ksenon i pytam czy moge w dzien poruszac sie na tych swiatlach,rozgarniety akurat policjant powiedzial absolutnie!!!!to mandat z automatu bo to swiatla postojowe-Tyle.Zeby nie dostac mandatu leflektor powinien miec oznaczeni(symbol swiatel do jazdy dziennej)..POZDRAWIAM

 

Ten gliniarz nie koniecznie musi się znać, jeśli ustawi się dwa poziomy świecenia czyli dzienne mocniej a postojowe przygaszone to tak naprawdę wszystkie parametry które są w ustawie są spełnione.

Ustawa nie mówi o tym ile luxów mają mieć światła do jazdy dziennej. Więc na upartego mógłbyś jeździć, jednakże dla bezpieczeństwa własnego i innych użytkowników dróg powinieneś zrezygnować z tego zabiegu bo światła są słabo widoczne.

Jeśli chodzi o oznaczenie DL które powinno byc na lampie, to może i jest ale ty jako użytkownik nie musisz o tym wiedzieć i nie musisz wyciągać lampy z auta aby sprawdzić czy jest czy też niema.

Inna sprawa jest to że na przykład u Niemców nie trzeba mieć dziennych w ogóle.

Opublikowano
GPT dobrze wyglądają dopiero po podkręceniu, ja mam komplet 8500k jak chcesz z tym że one są w delikatnie niebieskim odcieniu

 

A powiedz czy jest znaczna różnica miedzy 7500 i 8500 ?

No i czy kolor świecenia jest podobny do żarówek opartych na ledach?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
GPT dobrze wyglądają dopiero po podkręceniu, ja mam komplet 8500k jak chcesz z tym że one są w delikatnie niebieskim odcieniu

 

A powiedz czy jest znaczna różnica miedzy 7500 i 8500 ?

No i czy kolor świecenia jest podobny do żarówek opartych na ledach?

 

 

 

Thundery 7500k bez podkręcania

 

http://img24.otofotki.pl/obrazki/ih12_IMG_6115---Kopia.JPG

Edytowane przez Marina_Club
Opublikowano

Do samochodów LCI aby ringi świeciły super mocnym, białym światłem, działało ściemnianie DRL/mijania tak jak w oryginale nadają się tylko takie żarówki:

http://www.xenondepot.com/h11-h8-h16-philips-Ultinon-LED-Bulb-p/12834unix2-h11.htm?CartID=1

 

Niestety ich cena wraz z przesyłką do Polski, cłem i VAT oscyluje w granicach 800 zł w zależności od kursu walut.

W Europie na tą chwilę na razie są jeszcze nie dostępne. Z bardzo pewnego źródła wiem, że świecą o wiele mocniej jak najdroższe Led markery z wiatraczkami z Allegro, które kosztują powyżej 500zł.

Na tą chwilę jest to jedyne sensowne rozwiązanie do aut z żółtymi ringami. Po zmianie ringi nadal spełniają swoje zadanie jako światła dzienne (bardzo dobrze widoczne w dzień) i postojowe po załączeniu ksenonu. Żarówki nie zakłócają pokładowej elektroniki ani radia jak potrafią to zrobić Chińskie no name, nie mają żadnych wiatraczków generujących kłopoty po ich awarii. Okres gwarancji i żywotność opisana przez producenta mówią same za siebie.

Opublikowano

Jestem pewien. O ich zaletach wiem od kolegi, który montował je w X6, niestety nie ma zdjęć. Przed Philips-ami w tej X6 siedziały markery za ponad 500 zł z wiatraczkami, które w porównaniu z Philipsami mogłyby robić za postojówki.

Sam zastanawiam się czy nie sprowadzić ich z Kanady i pewnie po świętach tak zrobię. Jak już będą w moim aucie zrobię fotki w celach poglądowych.

Dodam też, że w mojej E60 LCI mam założone żarówki LED Philipsa przednich kierunkowskazów http://www.philips.pl/c-p/12764X2/rozwiazania-led i świateł stop http://www.philips.pl/c-p/12898RX2/rozwiazania-led. Do zwykłych żarówek na pewno już nie wrócę, Philips-y świecą o wiele lepiej, zapalają i gasną błyskawicznie w porównaniu do OEM żarówek w lampach. Koszt zakupu żarówek dość spory, dodatkowo trzeba pobawić się w kodowanie (wyłączyć sprawdzanie konkretnych żarówek na zimno i gorąco).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.