Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Bedzie ale listwę będziesz musiał wymienić. Czasami działa P&P czasami trzeba kodować:) u mnie zaczęło sie od tego kontrolera a pózniej wpadła Navi CIC Proffesional:)
Opublikowano
Hej :-)

Ktoś wie czy ten Idrive będzie działał z Navi CCC Professional?

http://allegro.pl/i-drive-professional-kontroler-bmw-3-e90-i-drive-i6629766493.html

Do Twojej nie podejdzie, musiałbyś mieć nowszą z przyciskami 1-6 na przedzie.

 

Mam taką samą, stąd wiem :)

Opublikowano
Hej :-)

Ktoś wie czy ten Idrive będzie działał z Navi CCC Professional?

http://allegro.pl/i-drive-professional-kontroler-bmw-3-e90-i-drive-i6629766493.html

Do Twojej nie podejdzie, musiałbyś mieć nowszą z przyciskami 1-6 na przedzie.

 

Mam taką samą, stąd wiem :)

 

hmm pokaz to twoja bo mnie zmartwiles... jak wiedziec ktora bedzie pasowala do mojej ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Jeżeli ręczny ma 160mm to zmiana na 185 jest dosyć skomplikowana. Trzeba robić transformers z dwóch w jeden

..

 

Możesz coś więcej napisać, dlaczego akurat tak? mój model występował w dwóch wersjach jeżeli chodzi o układ hamulcowy, pierwsza wersja jak moja standard, druga wersja z tzw. zwiększonym obciążeniem. Wtedy z tyłu jest ręczny d-185. Wystarczy wymienić wszystkie obecne elementy na te z wersji rozszerzonej, które pasują p&p. Ale żeby spawać? Może być PW.

Opublikowano

Przy ręcznym 185mm masz zupełnie inna "zwrotnice" z tylu. Jest grubsza i ma szersze mocowania ręcznego. Nie ma fizycznej możliwości dopasowania ręcznego 185 na "zwrotnice" 160mm. Jedyna opcja to przerobienie szczęk tak jak pisałem.

 

Ja początkowo myślałem, że "zwrotnice" są takie same. Kupiłem wszystko co trzeba w aso i [BAD]. Nic się nie zgadzało plus do wymiany tarczy kotwiczkę trzeba wyciągać piastę. Udało mi się jakoś to powycinać i wpasowalo bez wyciągania piasty ale ciężko było.

Opublikowano
Dzięki :cool2: dobrze że dowiedziałem się o tym teraz a nie tak jak Ty po zamówieniu części i w trakcie montażu :| a też byłem święcie przekonany, że się da...
Opublikowano
dobra cena,dobre wykonanie , troche szaro bure ale to juz kwestia spasowania do wnetrza

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
ta konsola wraca co miesiac:) nie ma kubkow nie pojdzie

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Nie ma navi, kubek zawsze można potrzymać :mrgreen:

 

Opis jest mistrzowski...

 

ale...mozna dolozyc NBT z ekranem NBT...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.