Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprobuj w Mautoczesci http://www.mautoczesci.pl/ zadzwonic podajac im cene ktora chcesz (czyli te 600 zl) i oni ci tez powiedza na 100% czy to pasuje

 

a juz kolega podal link wczesniej do strony internetowej :

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/6795755-tarcza-ham-went-z-otwor-tylna

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Sprobuj w Mautoczesci http://www.mautoczesci.pl/ zadzwonic podajac im cene ktora chcesz (czyli te 600 zl) i oni ci tez powiedza na 100% czy to pasuje

 

a juz kolega podal link wczesniej do strony internetowej :

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/6795755-tarcza-ham-went-z-otwor-tylna

A jestes mi w stanie wyjasnic czemu wymiary oryginalnej tarczy to 348x30 (330d LCI) a wg linku, który podajesz do tarcz o wymiarach 324x22 pasują rowniez do 330d LCI...mam rozumiec ze stosuje sie je zamiennie? Nie wydaje mnie sie....czego nie rozumiem...mniejsze tarcze bo trzeba razem z zaciskami wymianiac performance? Wymiana samych tarcz nie wchodzi w gre?

Opublikowano
z tego co wiem mozna stosowac mniejsze tarcze niz przewidziane chociaz to glupota (bo gorzej hamujesz) ale pytaie jeszcze raz do specjalisty. Nie bede sie wypowiadac w tematach bezpieczenstwa jezeli nie jestem pewny na 200% a tu jestem wrecz nie w temacie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

"Orientujesz sie czy one podejda zamiast oryginalnych 348X30? Bo na roznych stronach sa rozne informacje"

 

Tarcze 324x22 nie podejdą zamiennie za tarcze 348x30 , jest 8mm różnicy w grubości , to są tarcze tylne z zestawu performance do 1 i 3 :oops:

Moja dobra rada jeżeli masz tarcze 348x30 to pod oryginalny zacisk i klocki zakładaj tarcze o takim samym wymiarze :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak ktos chce tarcze 348x30 to mam uzywki zalegajace i puszcze tanio. Zalegaja po swapie hebli.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zastanawiam się nad zakupem poniższego zestawu felg i opon (z 2011r.).

Jak oceniacie ich stan, czy można jeszcze na nich pojeździć (bieżnika jest podobno ok 5/6mm).

Z tego co widzę to model tych opon jest dość drogi.

 

Cena za komplet 2200 zł

 

http://imgur.com/a/5mtfh

 

Dziękuję wszystkim za opinie.

Opublikowano
Zastanawiam się nad zakupem poniższego zestawu felg i opon (z 2011r.).

Jak oceniacie ich stan, czy można jeszcze na nich pojeździć (bieżnika jest podobno ok 5/6mm).

Z tego co widzę to model tych opon jest dość drogi (235/45/17 97Y - 860zł, 255/45/17 98Y - 1200 zł) - same (nowe) opony to koszt ok. 4k

 

Cena za komplet 2200 zł

 

http://imgur.com/a/5mtfh

 

Dziękuję wszystkim za opinie.

 

Zależy jak jeździsz ale moim zdaniem te opony spokojnie pożyją jeszcze sezon lub dwa.

Aczkolwiek na mokrym szału się nie spodziewaj.

Ja w swoich letnich mam około 5mm i o ile na suchym jest miód to w deszczu jak na lodowisku ;)

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
No właśnie z tą moją jazdą jest tak że rocznie robię w granicach 5tkm, z czego na zimę mam drugi komplet :)

A jak cena do stanu?

 

Jak by ktoś szukał kompletu lamp black line do E90 (chyba w miarę dobra cena)

 

http://olx.pl/oferta/lampy-black-line-bmw-e90-sedan-CID5-ID8Ayyw.html

Felgi są całkiem ładne ale mają trochę zadrapań.

Opony już parę milimetrów zostawiły na asfalcie.

Jeżeli gość opuści poniżej 2000 to bym brał.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
Zastanawiam się nad zakupem poniższego zestawu felg i opon (z 2011r.).

Jak oceniacie ich stan, czy można jeszcze na nich pojeździć (bieżnika jest podobno ok 5/6mm).

Z tego co widzę to model tych opon jest dość drogi.

 

Cena za komplet 2200 zł

 

http://imgur.com/a/5mtfh

 

Dziękuję wszystkim za opinie.

 

 

Kurde na wakacje sprzedałem taki komplet felg z oponami z 11r za 1600zł, myślałem, że to dużo a tu za 2200 chcecie kupowac Oo

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano

Zegary wersja HIGH na licytacji.

http://allegro.pl/bmw-m3-e90-e91-e92-1-3-licznik-zegary-idealne-bcm-i5023344995.html

 

 

Niedroga, kompletna podsufitka M-Pakiet do e92. Cena dużo niższa od średniej.

http://allegro.pl/podsufitka-bmw-e92-mpakiet-m-pakiet-czarna-idealna-i5014888602.html

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
Sa, jest to wersja highline, sa tez od M3 i te wyglądają juz kosmicznie jeszcze z tymi diodami od obrotomierza
Opublikowano

Właśnie wczoraj już widziałem te zegary, nawet pisałem pw do kolegi kri35 czy podejdą do mojego dizla :)

 

Zastanawia mnie tylko fakt, czy w wersji high nie powinny mieć po środku większego wyświetlacza? Te z aukcji mają zwykły.

 

Wg mnie powinny być takie (może wychodziły też z "mniejszym" wyświetlaczem):

 

http://imagizer.imageshack.us/a/img132/8179/20130118150618.jpg

 

PS. kubaj123, dzięki za foty na maila.

Opublikowano
właśnie też mnie to troche dziwiło, żę ten wyświetlacz jest "pojedynczy" a nie "podwójny"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie,w aukcji NIGDZIE nie jest napisane,że to wersja HIGH.Wiem,bo to zmodzone zegary z mojego auta :roll:

żeby zmienić vin trzeba przeprogramować eeprom.samym kodowaniem vinu się nie zmieni.

Opublikowano

Tak mi się wydawało że gdzieś je już widziałem :) ogólnie fajnie wygląda to podświetlenie.

 

Ale jak już jesteśmy w temacie zegarów, to znalazłem coś takiego jak poniżej -te są już chyba w wersji HIGH. Pytanie tylko czy są to zegary do wersji z manualem czy automatem (może to nie ma znaczenia?), no i kolejne pytanie czy jak obecnie mam 260 na liczniku, to czy mogę zmienić na 280?

 

http://allegro.pl/bmw-e90-e91-diesel-zegar-licznik-zegary-europa-i4995270474.html

Opublikowano

Znając przygody z zegarami mojego kolegi w Bmw E39, to same kodowanie nic nie da. Kolega kupił w sumie chyba 3 zegary, zanim trafił na taki, który działa - ale i tak wszystko nie było na 100%.

W E9x pewnie łatwiej nie będzie - no chyba że coś się zmieniło i jest łatwiej niż w starszych modelach.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

 

Pisz do kolegi kulfon3 on u siebie takie montował.

Żeby zmienić VIN w zegarach trzeba je oddać do fachowca, natomiast jeśli zegary mają mniejszy przebieg niż Twoje auto to wtedy same przyjmują wartość z auta.

Jeśli będzie zły VIN to mogę się świecić alarmy na zegarach.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.