Skocz do zawartości

520 I ZMIANA SILNIKA


MARTIN36

Rekomendowane odpowiedzi

możesz wsadzić w tą bude i silnik od m5 5,0 400hp sa warsztaty które sie tmy zajmuja ale ceny przekreczaja kupno juz takiego kilkakrotnie,

 

2.2 to tez chyba ta 520i tylko po lifcie raczej eni oplacalne bo silnik pewnie drogi,

 

najkorzystniejsza opcja bedzie silnik z 528i bo nawet chyba ktos z forum robił taki swap z 520i odczujesz wzrost mocy.

 

pamietaj ze wieksza moc to wieksze predkosci i mocniejsze dohamowania, a wiec wieksze tarcze, klocki zaciski. mocniejsze sprzęgło skrzynia, i tak mozna wymieniac.

 

 

takze celuj w 2,8 takie moje zdanie

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega mówi. m52tub28 to chyba najefektywniejszy wybór. Komp od biedy nawet mógłby zostać (choć słyszałem, że mapy potrafią się trochę różnić). Oprócz samego słupka potrzeba dolot z przepływką i filtrem. Było sporo o takich swapach, poszukaj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak zmieniasz z M52 to na M52, jak z M54 to na M54, i w pierwszym przypadku musi być zgodność z "TU", inaczej jest masę przerabiania, co znacznie utrudnia sprawę, choć jest to wykonalne.

Ale koszty znacznie rosną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.