Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Dziś zabrałem się za regulacje luzu zaworowego i mam problem. Każda z dźwigienek ma wyczuwalny luz, jednak nie da rady wcisnąć listka szczelinomierza większego niż 0.20mm... Mimo to mam wrażenie, że zawory już grają i teraz mam takie pytanie, czemu tak jest? Póki co nie ruszałem obecnego ustawienia, żeby nie pogorszyć sprawy. Wiem, że luz powinien być 0.30mm, a niektórzy nawet sugerują 0.35mm na wydechowych. Zastanawiam się nad wymianą mimośrodów, jednak czy jest sens? Pamiętam, że w dużym fiacie jak były wyrobione dźwigienki to tak się działo, że luz niby był ustawiony na szczelinomierz, a w dźwigience na środku było wgłębienie i faktyczny luz nijak miał się do tego zmierzonego... Czy w M30 też tak się dzieje?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale przy okazji niewiele jest samochodów takich jak BMW :D
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
dzwigienki ok 30zl z zamiennika sztuka... i tak najlepiej zdjac glowice i oddac odrazu do obrobki, wychodzi ok 1000zl obrobka glowicy z zrobieniem walka i dzwigienek + uszczelka i robota

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.