Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie czy e46 miało ocynk? takie co s mam w vin o jakie pokrycie chodzi?S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn. bo klapę mam do malowania Bąbelki robią się pod tablica rejstracyjna i u mojego szagra tak samo w tym samym mjejscu. dziś ogładałem oba auta i znalazłem kolejne mjesce gdzie robią sie już bąbelki mianowicie lewe drzwi pod lustrekiem jak się konczy ten plastkik i u mnie wychodzi i u szagra tez w tym samym miejscu jego rok 2003/ moja 2004
Opublikowano
Może się mylę, ale kiedyś słyszałem, że S915A oznacza, że podczas transportu pojazd nie był dodatkowo zabezpieczony przed zarysowaniem (jakieś maty na karoserii).
Opublikowano
Może się mylę, ale kiedyś słyszałem, że S915A oznacza, że podczas transportu pojazd nie był dodatkowo zabezpieczony przed zarysowaniem (jakieś maty na karoserii).

 

też tak słyszałem ale co prawda odporność E46 na rudą też nie budzi zachwytu

Opublikowano
Miałem jakiś czas temu E46. Przednie błotniki, klapa tył i na dole prawe drzwi przód posiadały ogniska rdzy. Zauważyłem, że rdza jest widoczna na wielu e46. Nie chce generalizować, ale zjawisko wydaje mi się równie powszechne jak w golfach III (gdzie prawie każdy miał rdze na klapie od bagażnika).
Opublikowano
Panowie czy e46 miało ocynk? takie co s mam w vin o jakie pokrycie chodzi?S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn. bo klapę mam do malowania Bąbelki robią się pod tablica rejstracyjna i u mojego szagra tak samo w tym samym mjejscu. dziś ogładałem oba auta i znalazłem kolejne mjesce gdzie robią sie już bąbelki mianowicie lewe drzwi pod lustrekiem jak się konczy ten plastkik i u mnie wychodzi i u szagra tez w tym samym miejscu jego rok 2003/ moja 2004

 

 

też robiłem klapę z tym , że ja mam 00r.

Niby bąbelek też tylko był, a jak się okazało później dość spory kawałek trzeba było wspawać .

Malowanie + robocizna wyniosła mnie 200zł z tym , że malowałem tylko pół elementu, więc nie jest to astronomiczny koszt warto zrobić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie była rdza na wszystkich drzwiach na samym dole . Zrobiłem wszystko u jednego z najlepszych lakierników w okolicy (koszt 1200zł)i jak auto sprzedawałem po zimie to już znowu pojawiała się na progach i na klapie bagażnika .

Miałem i mam kilka aut różnych marek ,ale z rdzą spotkałem się tylko w bmw choć wiekowo wszystkie są podobne .

Opublikowano
U mnie była rdza na wszystkich drzwiach na samym dole . Zrobiłem wszystko u jednego z najlepszych lakierników w okolicy (koszt 1200zł)i jak auto sprzedawałem po zimie to już znowu pojawiała się na progach i na klapie bagażnika .

Miałem i mam kilka aut różnych marek ,ale z rdzą spotkałem się tylko w bmw choć wiekowo wszystkie są podobne .

 

klapa , progi , błotniki standard.

 

O ile błotniki w dolnej części jak i progi są narażone na działania mechaniczne (kamyczki etc.) i ich rdzewienie można przeboleć o tyle klapa drzwi to przesada ze strony BMW

Opublikowano

w moim byłym turasie z sierpnia 2004r

bąble pojawiały się na lewym błotniku ale ten chyba był robiony pomimo padania czujnikami i wychodziło że jest nietykany

do tego na klapie nad listwą oświetleniową też się pojawiała ruda

to co sie działo na rogach ramki tablicy rejestracyjnej szybko zauważyłem oczyściłem i pomalowałem bez dalszych wykwitów po 2 latach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.