Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pacjent to E46 320i 2x vanos

Problem polega na tym że spalanie non stop utrzymuje się na poziomie 16.4 - 16.7

Auto normalnie się dogrzewa i trzyma temperaturę, nie faluje nie trzepie. Płyny w normie

Czym może być to spowodowane, czy to termostat i chłodzenie ? Nieszczelne węże ?

~12l bym rozumiał, ale cały czas jest tak samo czy mróz czy słońce. .

 

Proszę o jakąś konstruktywną podpowiedź, poradę

Opublikowano

Gumiś witaj !

Te twoje spalanie to na podstawie czego ? komputera ? czy lejesz do pełna i liczysz ile km na tym przejechałeś ?

Furę pod kompa i zrobić tz -data live- i coś tam wyjdzie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
wiesz co u mnie pomogło ... Ja miałem spalanie W mieście lato 11-12 l w zime 13-14, trasa była okolo 9 l. Wymieniłem pompe paliwa i zmiana jest znacząca W trasie to już około 7 L a miasto teraz w zime 11 - 12 a na jesieni 10-11 !!! z racji wieku nie dawała już dobrego ciśnienia a była z 1 montażu. Koszt to razem z częściami max 300 a można to zrobić samemu
BUNIA :)
Opublikowano
No to faktycznie bardzo duże, mam takie samo autko i pali po mieście 13l (komputer dobrze pokazuje), a na trasie potrafię zejść do 6 litrów, więc jest coś do roboty na pewno, ale co... :roll:
Opublikowano

Podłącz pod kompa.

Pompa, sonda, czujniki, zapchany kat. Jest bardzo dużo możliwości. Chyba, że chcesz po kolei wymieniać części i nie jechać na kompa :mrgreen:

Opublikowano

Dzięki Pany za sugestie, jadę na kompa i zobaczymy czy coś wgl jest, bo 3mc temu podpinałem i 0 błędów a już wtedy było takie spalanie. .

Jak znowu nic nie pokaże zajmę się pompą albo katami, których podobno nie można wywalać bo zaraz błędy wywala. . Koło się zamyka masakra

Opublikowano
ale katy są wymienialne. tzn ich naprawa to około 1500-1800 zł. robią to w ten sposób, że z oryginalnych wyjmują bebechy i do środka wkładają nowy wkład o parametrach oryginalnego. Tak robią w ASO tylko oni za to krzyczą 5000-7000 tyś :). Ale najpierw zajmij się pompą bo to i najtańsze i najbardziej prawdopodobne jak nie masz błędów. Prawdopodobnie od nowości siedzi w twoim aucie...
BUNIA :)
Opublikowano

ale to nie chodzi żeby sprawdzić błędy jak nie ma to wymieniać pompę.

Trzeba podłączyć się spraedzić parametry czujników, sprawdzić np dawki paliwa. Jak będą ok to co ma pompę wymieniać?

NIe jedź do kogoś kto Ci mówi, że nie ma błędu kasuje 50zł i odsyła do domu. Poszukaj kogoś kto ma inpę, przejedzie się z tobą z podłączonym kompem sprawdzi wszystko porządnie.

Opublikowano

No i weź tu zrób przelot w benzynie na 2,5 cala, lepiej sobie odpuścić i dać sam końcowy RM motros :wink:

 

Miałem już takich papraków co podleciał podłączył pod dwa obd i tyle. .

Tak jak piszę daniel, tak trzeba zrobić i sprawdzić parametry od A do Z

 

Jak tak będzie się sypać z niego rarytasami tego typu, to do sezonu go nie położę na glebie. . :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.