Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego karlos108 takie kombinacje z rzeczoznawcami dokladaniami licznika itp były by na miejscu ale z samochode za 100 tys a nie za e 60 za 23 tys co jedynie mozna znalesc e 39 w bardzo dobrym stanie za ta kase po drugie jak napisał forumowicz Dexx o promowaniu dobrego wizerunku kierowców BMW jak mamy go promowac jak kupujemy szroty na kółkach i robimy tylko wygode niemca bo pozbywają sie szajsu ze swojego rynku a polacy sciągając zalewaja nasz ZŁOMEM

to absurd kilka tysciecy razy niejeden forumowicz powtarzał NIE MA OKAZJI!!!! a samochody tego pokroju za taką cene to tylko skarbonka bez dna :!:

Opublikowano

Kolego dexx tak jak napisali koledzy, to auto ma wiecej niedociągnięć. Najlepiej jedz, obejrzyj a sam się o tym przekonasz. Jeśli ci się nie chce, lub nie masz czasu to zleć oględziny jakiejś firmie specjalizującej się w sprawdzaniu aut. Za ok 180 zł dostaniesz raport na maila co jest z autem nie tak.

Uwierz mi że za ok 5000 euro nie znajdziesz w Niemczech e60 z takim wyposażeniem, przebiegiem i takimi uszkodzeniami nawet w silniku 2,2 m54.

W Briefie figuruje właściciel prywatny czy firma ?

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.Ps.za bmw e60 2007 rok po lf 3.0d zaplacilem akcyzy 1800zl pozdrawiam!

OK, jeśli z akcyzą było jak piszesz to jaką kwotę zakupu auta miałeś wpisaną na umowie/fakturze za to 530d 2007 lci ? Rozumiem że dowód zakupu miałeś oryginalny i oryginał przedstawiłeś w UC ? :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dexx, jedź i zobacz to auto na żywo, bo uszkodzenia o których pisze właściciel pewnie są bardziej rozległe niż on to przedstawia. Chociażby tylny zderzak nie jest "delikatnie zadrapany", tam już coś było rzeźbione - widać nawet na fotkach.

 

No w końcu ktoś napisał to co może być najważniejsze w tym wszystkim. Nie wierzę, w to co opisał sprzedający. Z jakiegoś powodu nie ma zdjęcia pod maską. Przód jest na bank podpicowany żeby wszystko ładnie wyglądało. Pamiętamy przecież zapewne wszyscy, że E60/E61 ma cały przód aluminiowy. Tam naprawa wyjdzie dużo więcej niż w teorii. Jakby było tak łatwo to by handlarzyna cwaniaczek naprawił to w 3 dni (bo przecież ma zderzak pod kolor) i sprzedawałby rodzynka, igiełkę dużo drożej.

 

A dolną osłonę to pewnie wiatr zwiał tak pędzili tym autem do Polski, a nie dlatego że dzwon był większy niż handlarzyna opisuje. :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.