Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem dla siebie E87 z padniętym motorem N47D20B. Motor ze sterownikiem został niestety zezłomowany w Niemczech :(

Przymierzam się teraz do zamontowania silnika w Polsce tylko mam dylemat co wrzucać.

Myślałem o 3 litrowej jednostce M57 lub N57 z E90. Teraz pytanie czy ktoś ma wiedzę na temat tego czy da się to ogarnąć przy półosiach, zawieszeniu itd. ze 123d ?

Drugi pomysł to montaż 130i N52B30 i pytanie jak wyżej :)

Opublikowano
Jak mówisz o tek białej z allegro to sam zakup motoru i reszty gadżetów i swap jak ktoś ma to zrobić to myśle ze 15 tys to min. Ciekawe ile buda ma przelotu. Co do 3.0 weź pod uwagę fakt ze musiałbys zmienić zawias

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
przymierzalem sie kiedys do wsadzenia 3.0d.... wsadzic sie da... ale bedzie tak ciasno ze cokolwiek bedziesz chcial robic to silnik bedziesz wyciagal... za ciasno.. zawias tez ale to cala masa czesci do wymiany.... najlepiej miec rozbita z tylu.. LEGALNA trojke jako dawce....
Opublikowano
musisz czytac internety tam wlozyli z e60 M silnik v10 do jedynki

Ale to nie było bez utrudniania sobie życia. Imho optimum koszt-wysiłek/efekt to najmocniejszy silnik jaki w tym modelu występował. Czyli albo R 6 benzyna albo diesel 2,0 po 2010 roku. Oba da sie zrobic w okolice 300 KM i imho to jest całkiem niezle. Da sie nawet zejśc po odchudzeniu auta poniżej 5s do setki

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ciekawe jakie koszta swapu 3,5 d myśle ze taniej kupić od razu 335 d niż bawić sie w jakieś ulepy.

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano

kolega stinger ma racje po swapie to będzie auto ulepione... sporo bedziesz musial kombinowac :)

najlepsza opcja to 35i do srodka... lzejsza od diesla...

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Pochylilem sie nad tematem i przy bazie jako 123 trzeba zmienic

Motor skrzynia wał

Pokłosie tylne są takie same jak w 335 d

Dyfer taki sam jak w 330d moznaby dziada zostawić

Chłodnica wody taka sama jak 335d

Piszą ze otwory montażowe są takie same wiec taki swap powinien być jak bułka z masłem. Poza tym można sprzedać motor i skrzynie ze 123 d których za wiele wbrew pozorom nie ma

Zapomniałem ze trzeba jeszcze zrobić wydech bo 2,5 cała to chyba mało jak na 6 garów

Fajnie musiałby latać 1 er o parametrach 350 ps 650 700 nm.

Przy bazie 120d trzebaby targać prawie wszystko

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.