Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakoś poza modyfikacją PawłaRat, która chyba nie całkiem mi odpowiada, bo zrobił tylko jeden z tłumików końcowych ale za to na przelot, nie mogę znaleźć zbytnio informacji na temat innych modyfikacji wydechu.

Moje auto to kabrio a ja 18 lat dosć dawno skończyłem, więc opcje ekstremalne mnie nie interesują ale w wersji fabrycznej, jak wiemy, ten wydech nie wydaje odpowiedniego dla tego motoru dźwięku (prawie wcalenie wydaje dźwieku).

Rozważam jak na razie propozycję EL-tec, który zapewnia, że zrobi tak jak chcę, czyli nieco głośniej i bardziej basowo w przyzwoitej cenie. Pomysł jest zrobienia nowych tłumików końcowych i ufam, że efekt będzie odpowiedni i na tym poprzestaniemy.

Czy ktoś przerabiał temat? Proszę o info.

  • Odpowiedzi 160
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja właśnie planuje coś zrobić z wydechem, bo niestety fabryczny dźwięk pozostawia wiele do życzenia. Możecie polecić jakieś firmy, które się specjalizują w tego typu przeróbkach? Najlepiej z województwa mazowieckiego. Wolę zapłacić raz, a dobrze, niż się później martwić :)
Opublikowano
El-Tec to firma z Piastowa (czyli z Warszawy). Marketing mają dobry. W TVN Turbo we wszystkich programach już chyba brali udział. Ostatnio w "Kup i zrób" do różnych gratów dorabiają całe wydechy. Podobno jakość pierwsza klasa ale ja wiem? Tez robię w marketingu i reklamie więc wiem jak jest.
Opublikowano
jakbyś był zainteresowany podam namiar na gości

 

Warczy konkretnie. A co tam gmerali w tym wydechu? Przeróbka, wymiana? Gdzie ten warstat? Jaka kasa za ten mod?

 

M.

Opublikowano
A miał ktoś doswiadczenia akustyczne w jakimś aucie z Ulter Sport albo zna kogoś? Podkreślam, że nie chodzi mi o wrażenia i uczucia, że polskie to dziadowskie, że remus i eisenmann to dopiero klasa itp... tylko o doświadczenia. Ich zestaw jest na tyle tani (niecałe 1000zł), że w zasadzie można zaryzykować eksperyment na lato. Dodam, że interesuje mnie wyłącznie dźwięk a nie jakieś dodatkowe wirtualne konie mechaniczne.
Opublikowano

Czyli jednak jeszcze małolat jestem , a już się bałem że się starzeje :mrgreen:

Z eltecem miałem tyle do czynienia że jak byłem pierwszy raz i chciałem wymienić końcówki wydechu na agresywniejsze to później nie odbierali ode mnie kom albo coś tam więc stwierdziłem że skoro mnie olewają to ja oleję ich dlatego stracili właśnie klienta.

Opublikowano

Paweł, moje 18. urodziny były zdecydowanie dawniej niż Twoje, poza tym Ty nosisz czapkę z daszkiem na bok a ja raczej garnitur, dodatkowo, ty masz dach i tylną szybę a ja nie zawsze więc przelotowy wydech nie dla mnie :D , choć fajnie daje.

Co do ElTec to mamy podobne obserwacje. Byłem zdecydowany wydać te 2,5 koła na modyfikację i poprosiłem o termin na ten tydzień ale kontakt się urwał więc nie będę sie narzucał i prosił.

W międzyczasie trafiłem na filmik Ulter Sport w E63

Może Ulter nie ma u nas dobrej marki i kojarzy sie trochę z wiejskim tuningiem ale tłumik to nie prom kosmiczny. Zakład jest super nowoczesny, dofinansowany ze środków UE. Tłumiki są liczone i profesjonalnie projektowane pod kątem konkretnych aut. Dam im szansę. Trzeba popierać swoje.

Opublikowano

Na mnie garniak słabo leży ;)

Fajnie gada, a ta firma eltec to najwidoczniej ma uraz do panów z BMW, mnie olali bo małolat ale Ciebie???

Fajną opinię sobie wyrabiają

Opublikowano
jakbyś był zainteresowany podam namiar na gości

 

Warczy konkretnie. A co tam gmerali w tym wydechu? Przeróbka, wymiana? Gdzie ten warstat? Jaka kasa za ten mod?

 

M.

 

U mnie wymienili puszki końcowe tylko, końcówki wydechów chciałem ori, więc wycięli stare puszki końcowego wydechu i wstawili jakieś inne. Nie znałem się na wielkościach, powiedziałem im tylko, że chce tak głośno, żeby sarny w lasach umierały :mrgreen: Koszt całej imprezy 680zł, najlepiej wydane 680zł w moim życiu :D Warsztat znajduje się we wrocławiu na ulicy Długopolskiej ;)

Opublikowano
Do Wrocka się nie wybieram. Postaram sie za to w miarę porządnie (czyli nie za pomocą telefonu) nagrać porównanie dźwieków OEM kontra ULTER SPORT before and after.
Opublikowano (edytowane)

Operacja zmiany końcowych wydechów zakończona pełnym powodzeniem. Moim zdaniem jest super. Jest tak jak chciałem , basowo, nieco głośniej, nieco agresywnie ale bez chamstwa. Dodatkowo cała impreza czyli nowe tłumiki dedykowane Ulter Sport + montaż kosztowała brutto z fakturą 1028zł. Uważam, że to dość symboliczna cena .

Jakby był ktoś zainteresowany to podam namiary gdzie i jak (pod Warszawą). Tłumiki robione są na zamówienie w fabryce koło Bielska-Białej, więc tydzień trzeba czekać zanim przyjdą, natomiast wymiana trwała ze 30-40 minut.

Film będzie w następnym poście.

Edytowane przez adventure
Opublikowano (edytowane)

Dźwięku prosze słuchać na normalnych głośnikach żeby było coś słychać (głosniki laptopa czy smartfona nic nie oddają).

Film tak czy inaczej nie oddaje, mimo próby pewnej staranności rzeczywistej różnicy ale może jest jakimś poglądem. Tak czy owak polecam bardzo to proste rozwiazanie, efekt na żywo niesamowity. Ulter robi niezłą robotę ale niech Akrapa, Remusa czy Eisenmana kupują wariaci . Ja wole te oszczędzone grube tysiące przebalować a przy okazji wesprzeć polskiego wytwórcę.

 

 

http://youtu.be/5mx4Q40Qf2k

Edytowane przez adventure
Opublikowano

Kurde ja tu nic nie słyszę .

Musisz przyjechać na spot , nie ma to jak posłuchać wydechu na żywo :cool2:

Opublikowano

Paweł, masz rację. Ja też jestem nieco zdziwiony brakiem wyraźnego efektu na filmie ale po obejrzeniu wcześniej i wysłuchaniu na YT różnych innych to w sumie chyba normalne.

Dlatego musiałem posłuchać Twojego "na żywo" i rekomenduję to samo innym zainteresowanym.

Opublikowano
Czesc,tak się sklada ze robilem wydech u siebie jakies dwa miesiące temu i zdecydowałem się na El-Tec mam po dwie koncowki po obu stronach :D ,bardzo fajnie mruczy :wink:
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
No co Ty.Jestem przed zakupem 645 i wiem ze pierwsze co zrobie to zmienie wydech.Najlepiej caly uklad wydechowy.
Opublikowano

Przyrosty w silnikach NA przy takich modyfikacjach nawet jak są, to są nieodczuwalne.

 

Bez doładowania wszelakie modyfikacje, choć kosztowne, niewiele dają.

 

Ale dźwięk V8 - bezcenny ;-)

Opublikowano

O przyroście mocy to bajki z piaskownicy. Równie dobrze moze być spadek. Mocy w tym aucie naprawdę nie brakuje. Wystarczy wyłączyć kontrole trakcji, wrzucić sportowy tryb zmiany biegów i auto na prawdę chce cię zabić.

Moim zdaniem w V8 wymiana całego wydechu to za dużo ale jak musisz to kto ci zabroni. Posłuchaj na żywo zanim zdecydujesz.

A tak w ogóle to jeśli zamierzasz dopiero kupić dość mocno używane BMW V8, to będziesz miał na starcie inne atrakcje niż tylko przyrost mocy, oleje, filtry, wydech czy felgi. Powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.