Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Dzisiaj rozpocząłem przygodę z DIS'em . przy takim poradniku wydawało się wszystko banalne i takie było do OSTATNIEGO YES

"Program pyta nas ostatecznie, czy rozpocząć programowanie. Jeśli mamy na tyle odwagi :hyhy: to klikamy "Yes" i rozpoczyna się programowanie."

 

Click YES i Poszłooo ! po około 10sec wyskoczył komunikat coś takiego lub bardzo podobny

http://zapodaj.net/8c6d702eae252.jpg.html

 

 

po tym komunikacie nic nie dało się zrobić i wywaliło mnie do samego początku całej operacji przy tym auto już nie funkcjonowało jak należy... :( :( :( :( :(

wskaźnik od temperatury pokazuje cały czas czerwone pole 100++++ stopni C

Klimatronik i radio przestało działać

A przy próbie odpalenia auta zaczyna coś strzelać tak jakby zablokowany rozrusznik I STOP zero reakcji a światła mijania same zaczynaja się zapalać po powrocie na zapłon światła gasną i tak cały czas przy próbie odpalenia , kierunkowskazy działają ale na desce już nie widać i nie słychać tiki taka tiki taka

 

Pomyślałem że to wszystko jest dlatego ze nie powiodła się adaptacja i zrobiłem wszystko od początku. Za drugim razem wszystko przebiegło pomyślnie czyli tak jak niżej.

http://img695.imageshack.us/img695/5264/94573878.jpg

 

ale po tym wszystkim widziałem ze akumulator jest na wykończeniu i dałem sobie spokój do jutra aż sie podładuje.

 

Pytania: czy cała ta parodia jest spowodowana rozładowanym akumulatorem czy przez nie dokończone programowanie za pierwszym razem coś się uszkodziło z DDE

Co zrobić gdy już się okaże ze to rozkodowane DDE jak to naprawić Proszę o pomoc ponieważ nowe DDE to 5tyś zł. :przestraszony: :przestraszony:

INPE znam dłużej ale DIS'a od dzisiaj proszę o w miarę proste odpowiedzi jak to zrobić lub jak przeprogramować :/ :/

 

Info odnośnie adaptacji przepływki zaczerpnięte z bmw-sport

Opublikowano

Podpiołeś prostownik do auta?

Podłączyłeś kompa do prądu?

Wyłączyłeś uruchamianie stanu "hibernacji" w laptopie?

Wyłączyłeś wszystkie odbiorniki auta pobierające prąd, tj lampki kabiny, światła, radio, nawiew, nie wciskanie pedałów auta itd itp?

Prawidłowo wytypowałeś nowy nr softu?

Kluczyk w pozycji 2, czyli na zapłonie?

 

Jeśli wszystko powyżej brzmi TAK, to nie ma możliwości aby aktualizacja softu się nie powiodła. Jeśli jednak taka pierdoła jak przechodzący kompter w stan hibernacji została pominięta, to może się tak zdarzyć, że zerwało transmisje między interfejsem a kompem i jest lipa.

 

Drugie podjeście widać się powiodło. Mam nadzieję, że przeprowadziłeś kalibrację EWSa tak jak o tym poinformował program we wklejonym screenie?? Powinno być OK. Próbowałeś już odpalać silnik po drugim podejściu programowania??

Opublikowano

Witam , po naładowaniu akumulatora wszystko wróciło do normy UFFFF... teraz już wiem od was ze takie rzeczy robić tylko z podłączonym prostownikiem :D Sama adaptacja przebiegła pomyślnie i w końcu auto odżyło jedzie znacznie lepiej... nie słuchajcie głupich mechaników którzy twierdzą że po wymianie przepływomierza ze starej wersji na nowa nie trzeba adaptować tak jak każdy mówił to mnie. teraz new part number mam 77 94 711 a przy okazji wczorajszej zabawy z moją maleńka wyciągnąłem dwa elektrozawory u mnie 2x "PERBURG" wyczyściłem acetonem i filterki jak nowe do tego wszystkie przewody podciśnienia jak i przelewowe wymienione na nowe 4mm troszkę luźne ale wycieków na powrocie nie ma także spełniają swoją funkcję znakomicie ....

 

Dzięki za odpowiedz panowie troszkę zaoszczędziłem przy tej operacji ciekawe ile w ASO taka adaptacja ... Zdrówka i pozdrawiam :D

 

 

Podpiołeś prostownik do auta?

Podłączyłeś kompa do prądu?

Wyłączyłeś uruchamianie stanu "hibernacji" w laptopie?

Wyłączyłeś wszystkie odbiorniki auta pobierające prąd, tj lampki kabiny, światła, radio, nawiew, nie wciskanie pedałów auta itd itp?

Prawidłowo wytypowałeś nowy nr softu?

Kluczyk w pozycji 2, czyli na zapłonie?

 

Jeśli wszystko powyżej brzmi TAK, to nie ma możliwości aby aktualizacja softu się nie powiodła. Jeśli jednak taka pierdoła jak przechodzący kompter w stan hibernacji została pominięta, to może się tak zdarzyć, że zerwało transmisje między interfejsem a kompem i jest lipa.

 

Drugie podjeście widać się powiodło. Mam nadzieję, że przeprowadziłeś kalibrację EWSa tak jak o tym poinformował program we wklejonym screenie?? Powinno być OK. Próbowałeś już odpalać silnik po drugim podejściu programowania??

 

1.prostownika nie podłączałem mój błąd

2.komputer był podłączony do prądu

3.stanu hibernacji nie ruszałem ale nie dałem komputerowi nawet wygaszacza włączyć

4.właśnie z tymi odbiornikami popełniłem chyba największy błąd nawiew był włączony radio grało zapłon cały czas był odpalony , lampki paliły się

5. Tak prawidłowo wytypowałem soft i wgrałem taki jaki powinien być kalibracje rownież zrobiłem

 

Dzieki za odpowiedz ! zdrówka i pozdrawiam

Opublikowano
... zastanawia mnie jedno. Skoro robiłeś wszystko zgodnie z instrukcją to jakim sposobem umknęła Ci informacja o bezwzględnym podłączeniu prostownika??! Nawet sam DIS po odpaleniu i pierwszej procedurze identyfikacji auta pyta czy jest zabezpieczone podawanie prądu za pomocą prostownika. Jest to niebywale delikatny temat, gdzie spadek napięcia poniżej 9V powoduje zerwanie komunikacji i problemy, które się pojawiły. Uważaj następnym razem i się zabezpieczaj przed akcją :D Pozdr.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam. Od jakiegoś czasu walcze z mułem jaki dopadł mój silnik. Poczytałem troszkę fora i zainteresowałem się szczególnie przepływką. Zainstalowałem disa posprawdzałem nr i okazało się, że przepływka jest nowa a adaptacji brak. Przeprowadziłem adaptacje wg instrukcji no niestety po wciśnięciu ostatniego Yes po paru sekundach wyskoczył mi komunikat (control unit is already programmed instal new basic control unit). Oczywiście auto nie odpala temperatura max. Proszę o radę co robić !!!!!!
Opublikowano

Oby to tylko był bezpiecznik albo gdzieś brak masy ale w najgorszym razie pokićkałeś soft to próba aktualizacji softu ,albo wszystko wyczyścić i od zera ? a jeszcze gorzej to podmiana kompa ,aktualizacja i synchronizacja z EWS .

Mam nadzieję że to tylko strachy na Lachy i auto Ci już jeździ.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.