Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem auto czasem przestaje odpalac rano, raz krecilem az padl aku, po podladowaniu odpalil od strzla, przed chwila mialem to samo lecz powachlowalem kluczykiem i auto odpalilo od strzala na 100% nie jest to problem z pompa czy wtryskami, powietrzem lewym etc, jest to problem elektroniki, dzisaij rano odpalil od strzala przy cofaniu zadlawil sie i zapalila sie kontrolka swiec, po chwili znowu to samo , auto stalo kilka godzin i juz byl problem aby odpalic jak wyzej. Czy EWS odcina paliwo - czy rozrusznik gdyz czasem mam tak ze kilka razy musze krecic kluczykiem aby rozrusznik zalapal(wypralem kluczyk), ale jak juz zakrecil to ospalal a teraz kreci jak glupi i nie odpala(dopiero po wkladaniu kluczyka etc) czy np padl steronik swiec?

ponizej zdjecia bledow

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/pmfd.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/607/2teu.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/41/ktz6.jpg

Opublikowano
Też mam takie dwa błędy jak Ty w module EWSa. Natomiast ten EWS z diagnozy DDE też kiedyś miałem i pomogło synchro z poziomu INPA. Zapewne już próbowałeś tej procedury. Jedyne co mi przychodzi na myśl to za niskie napięcie na tym module... raptem 10V. Może tutaj jest przyczyna :think: M47 DDE3.0 nie ma sterownika świec tylko zwykły przekaźnik elektryczny.
Opublikowano
Nie robilem synchro, jak to sie robi, gdzie jest ten ews? Moze styki sa zasniedziale, kiedys wypralem kluczyk ale jak nie lapal to rozrusznik a teraz kreci jak glupi a nie odpala, mam faceta co mi to wywali ale chce 400zl a to troche duzo , jest jeszcze jakis emu z alledrogo ale nie wiem czy z tym ews dziala, generalnie immo to dla zlodzieja zadne zabezpieczenie a dla mnie tylko problem ktory chce usunac.
Opublikowano
Ta opcja jest na głównej stronie jak wejdziesz w zakładkę E46. Tam z tego co pamiętam jest napisane "EWS - przywracanie ustawień fabrycznych". Pod kombinacją klawiszy Shift + F6 i dalej program pytam czy chcesz to wykonać, dajesz "YES" i program każe wyłączyć zapłon na 10 sekund. Po tym ponownie przekręcasz i odpalasz silnik. Bynajmniej u mnie tak było i u jednego znajomka. Być może u Ciebie też pomoże. Moduł EWSa masz pod osłoną kolumny kierowniczej, takie białe pudełko z wtyczką. Co do usuwania EWSa to nie mam żadnego doświadczenia. Musiałby się odezwać Kolega Forty w tej kwestii.
Opublikowano
Bledy 3 i 15 z ostatniego zdjecia (dlaczego one kurka sa takie duze? :mrgreen: ) sa normalne gdy uzywasz jednego klucza. Jak kreci a nie pali to najprawdopodbniej "zagubiona" synchronizacja. Uzyj INPA, DIS albo PA Soft.
Opublikowano
Z tego sterownika nie wywalisz immo musi byc ews, emulator do tego typu komputera kosztuje 750 $. Jesli masz problem z uruchomieniem to info na priv naprawie ci synchronizacje ews-a z kompem i kluczyka. Przedewszystkim jak massz slaby akumulator to radze go wymienic bo calkowicie uszkodzi EWS-a.
Opublikowano
EWS nie komunikuje sie z DDE, wyskakuje blad w DDE nie zapisalem jaki, akumulator mam chyba dobry pali na dotyk(jak nie ma tego bledu), problem zaczal sie po wymianie DDE, wczeniej nic takiego nie wystepowalo.
Opublikowano
Ten blad z power cos tam w EWS-ie powoduje ten co jest w DDE ten drugi blad w ews-ie mowi ze klucz czesto gubi kod kroczacy.
Opublikowano
Panowie te błędy które podałem sa z modulu EWS , zwiazane sa z tym iż kręcilem na maxa i padl aku, one nie maja nioc wspólnego z tym że kręci a nie odpala od tego jest błąd który zapisuje się w DDE , jutro postaram się go wrzucić, sam EWS jak nie "łapie" objawia się tym iż po przekreceniu na zapłon nic się nie dzieje- tak jakby byl uszkodzony rozrusznik, natomiast błąd zwiazany z DDE objawia się tym iż auto kręci jak głupie ale nie odpala.
Opublikowano
Kiedy ews traci zasilanie a dde wysyla wlasnie informacje na temat zmiany kodow wtedy dzieje sie tak ze za chiny ludowe nie odpalisz i uszkadza sie synchronizacja miedzy ews-dde.
Opublikowano

Kolega na forum mial to co ja , dokladnie takimjest komunikat

45 Electrical immobilisation system (EWS)

Error frequency:50

not EWS-Signal avaible

Opublikowano
W miejscu gdzie są informacje o numerze ISN i password jest informacja ERROR ECU REJECTED

 

To normalne.

 

wymienilem DDE tylko ale , pamiec skopiowana ze starego kompa

 

Wsadz starego kompa, zrob synchro INPA i odpali. Co masz na mysli piszac, ze pamiec skopiowana byla ze starego kompa? Programowales DDE na stole?

 

Ten blad z power cos tam w EWS-ie powoduje ten co jest w DDE ten drugi blad w ews-ie mowi ze klucz czesto gubi kod kroczacy.

 

Ten drugi blad pojawia sie, gdy uzywamy tylko jednego kluczyka, co powoduje, ze DDE wraca na poczatek tabeli kodow. Co do pierwszego nie jestem pewien, ale na 100% nie jest szkodliwy, bo widzialem go dziesiatki razy i ma jakis zwiazek z drugim bledem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.