Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to że miejsca łączenia blach wyglądają jak pomazane pędzlem z bolem konserwującym to ok jakoś niechlujnie to wygląda co prawda

ale na dolnym łączeniu tylny pas i błotnik pod lampą widać chyba niedoszlifowany szpachel to trochę nie wygląda na fabryczne łączenie za słabe zbliżenie troszkę.

Opublikowano
a gdzie ten szpachel??

 

nie wiem czy to szpachel czy spawy tak źle wyrównane

druga fotka ,róg łączenia tylnego płata z błotnikiem ten odcinek ok 5cm co normalnie schowany jest pod lampą ,sprubuj czymś ostrym zarysować na łączeniu i się okaże .

Opublikowano

czyli masz odpowiedź kolego widać lepiej na tej ostatniej fotce

widać albo był wstawiany błotnik albo tylny pas nie koniecznie zaraz ćwiartka :D :D

ale dziś tacy handlarze idą ilością a nie jakością ,kiedyś nie raz nie dwa właściciele po 10 i więcej latach dopatrywali się że maja klona :)

Opublikowano
Jedź na podnośnik i dobrze popatrz na podłogę bagażnika, zwłaszcza trochę dalej od pasa tylnego - mniej więcej na wysokości wózka i mocowań zbiornika paliwa. Jeśli tam nie ma deformacji, dziwnego kształtu blach, a podłużnice nie mają śladów napraw typu nowa konserwacja, faktura konserwacji niejednorodna na całej powierzchni spodu lub miejscowa inna barwa zabezpieczenia antykorozyjnego lub odkurz lakierniczy od dołu na elementach - to się w ogóle nie przejmuj, bo widać było małe bum i pas tylny został wspawany nowy - to co widać na zdjęciach to niechlujstwo kowala, bo nie chciało mu się szpachlówki rozszlifować na gładko. Ogólnie jeśli od dołu będzie OK, to ja bym się nie martwił. Jeszcze jedno co możesz zrobić to rozmontuj tapicerkę bagażnika do gołych blach i popatrz co tam się dzieje - jak nakitowali tylko błotniki po mocniejszym strzale w zadek, to w tych łukach pod lampami (da się tam wsadzić palec i pomacać) to tam będzie nierówna blacha. Jak będzie OK - odpuść dalsze szukanie problemu. Nic już i tak nie zrobisz z tym, więc wnęki w bagażniku zalej na wszelki wypadek Tectylem lub innym woskiem antykorozyjnym do profili zamkniętych i śmigaj.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
tak jak carlos pisze jeżeli auto nie jest zmasakrowane to taka naprawą się nie przejmuj bo 90% aut jest po takich naprawach tylko nikt nie jest tego świadomy i nie chce być świadomy.
Opublikowano

staszek, viper, teraz marcin72xvan ;)

 

az kusi mnie swoje lampy wyjąc hmmm

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
staszek, viper, teraz marcin72xvan ;)

 

az kusi mnie swoje lampy wyjąc hmmm

 

 

Aaaa, to ten gagatek? Szkoda, że nie wiedziałem :D.

 

Po tych nowych zdjęciach to dramat. Nie widzialem jeszcze tak skorodowanej E46. Generalnie pewnie topielec - titanic, ewentualnie cięty i spawany gdzie się da.

Ładnie się bawili handlarze przy tym aucie, nie ma co...

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

juz nowych zdjec nie ma, zostalo jedno

 

staszek wrzuc je ponownie, po co usuwales ? jak mamy to ocenic z jednego zdj

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.