Skocz do zawartości

E60 530d Nierówna praca na luzie, wtryski | Screeny INPA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Po wymianie wtrysków wszystko jest ok jednak występuje nieco nierówna praca na biegu jałowym i delikatne regularne drgniecia chociaz w zasadzie wskazówka trzyma się sztywno na obrotomierzu.

 

Korekcje z INPY ? Czy te wtryski to szrot czy tylko 1/2 sa do wymiany ? Ktoś jest w stanie określić które ?

 

http://s4.postimg.org/3l76kq27x/korekty20luty.png

http://s12.postimg.org/4l97hm03h/korekty20luty2.png

Opublikowano

Komplet używek, teoretycznie sprawdzone, praktycznie wiadomo jak to jest... ale moge oddac

 

Miałem włożone złe wtryski (Eur3 zamiast Eur4) wiec nie dalo sie ich zakodowac taka niespodzianka stad zmiana

Opublikowano

Auto poza tym że mialo troche wyzsze spalanie, było mulaste, troche glosniej pracowalo i czasem neirowno pracowalo nie dawało żadnych objawów. Oczywiście wszystko dopiero wyjaśniła inpa...

 

Czytałem też o kimś z forum kto miał wtryski euro4 w silniku euro3 i było na odwrot auto bylo jak po chipie (lały więcej)

 

Tak czy owak czy ktoś ogarniający wskazania może powiedzieć które wtryski są nie takie na podstawie tych screenów ?

Opublikowano

wtryski 1,2,3,4 maja za dużą rozbieżność to widać ale radzę ci dać wszystkie do regeneracji ustawią ci wyczyszczą i będą hulać ,posprawdzałeś ciśnienie na listwie ,pompy progowej itp??

chcesz to mogę dać ci namiar do znajomego zrobią ci na tip top na maszynie specjalistycznej Boscha po ok 200zł za 1szt .

Opublikowano
200 zł za szt czegoś takiego jeszcze nie słyszałem, ja bym poprosił te namiary

i nie oczekuj codow z wtryskami po regeneracji :wink:

Opublikowano
200 zł za szt czegoś takiego jeszcze nie słyszałem, ja bym poprosił te namiary

i nie oczekuj codow z wtryskami po regeneracji :wink:

 

dokładnie ,nie zawsze wszystkie się nadają do regeneracji ale te z korektami powyżej na pewno tak ,

jakoś nie mają zwrotów i do tego jest specjalna maszyna serwisów ka czyli Boscha których jest tylko kilka sztuk w Polsce .

Opublikowano

Panowie ogólnie nie do końca wierze w regeneracje wtrysków piezoelektrycznych, chciałem rady czy którys z wtrysków nadaje sie do użytkowania pozostałe po prostu zmienie.

Potrzebuje po prostu określić czy jakieś wtryski z tych włożonych nadaja sie do użytkowania i prosiłem o pomoc przy odczycie inpy :)

 

Dodam jeszcze:

Wszystkie pozostałe parametry są w normie (wyliczone przez Ecu i odczytane)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Panowie ogólnie nie do końca wierze w regeneracje wtrysków piezoelektrycznych, chciałem rady czy którys z wtrysków nadaje sie do użytkowania pozostałe po prostu zmienie.

Potrzebuje po prostu określić czy jakieś wtryski z tych włożonych nadaja sie do użytkowania i prosiłem o pomoc przy odczycie inpy :)

 

Dodam jeszcze:

Wszystkie pozostałe parametry są w normie (wyliczone przez Ecu i odczytane)

Czasy korekt wtrysków nie określają nam tylko i jednoznacznie stopień sprawności samych wtryskiwaczy . Na ten wynik ma również wpływ np. ciśnienie sprężania poszczególnych cylindrów .

Możesz przeprowadzić próbę przelewową , której to wynik pomoże Ci ustalić w jakiej kondycji są poszczególne wtryskiwacze .

Edytowane przez Andrzej62
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wtryski 1,2,3,4 maja za dużą rozbieżność to widać ale radzę ci dać wszystkie do regeneracji

 

Wszystkie,najlepiej te z sąsiada samochodu też :cool2: .

Ponownie, przez swoją niewiedzę wprowadzasz ludzi w błąd .

Opublikowano
wtryski 1,2,3,4 maja za dużą rozbieżność to widać ale radzę ci dać wszystkie do regeneracji

 

Wszystkie,najlepiej te z sąsiada samochodu też :cool2: .

Ponownie, przez swoją niewiedzę wprowadzasz ludzi w błąd .

 

:mrgreen: w błąd to chyba sam się wprowadziłeś.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wtryski 1,2,3,4 maja za dużą rozbieżność to widać ale radzę ci dać wszystkie do regeneracji

 

Wszystkie,najlepiej te z sąsiada samochodu też :cool2: .

Ponownie, przez swoją niewiedzę wprowadzasz ludzi w błąd .

 

:mrgreen: w błąd to chyba sam się wprowadziłeś.

Zaśmiecasz forów . Wszędzie cię pełno, w zdecydowanej większości piszesz bzdury .

 

Zawód:mechanik wykonywany: z tym związany +xxx

Zainteresowania:mechanika pojazdowa nie tylko BMW

 

Tak , tak . Szczerz Panie Boże ...

Opublikowano
Panowie, wtrysków piezoelektrycznych się nie regeneruje.[/quote

 

:) a co się niby robi .

 

To pokaż zregenerowany wtryskiwacz piezoelektryczny (w pełni) np. z silnika 3.0 tdi i nie mówię tylko o teście probierczym i nadanie nowego kodu.. Na ten moment nie da się zregenerować piezo - chyba tylko ostatnio Denso daje taką możliwość oraz siemens VDO (też nie w pełni) Poprawna możliwość naprawy piezo ma wejść w II kwartale 2014.

Opublikowano

Naprawde nie chciałe wzniecić tutaj wojny czy wtryski piezo sie regeneruje czy nie. W moim mieście jest warsztat który ochocze sie tego podejmuje więc ogólnie da się jednak nikt nie ma w tym długodystansowego doświadczenia, oficjalnie nie da się jeszcze, warsztaty to oferują.

 

Moje pytanie to czy na podstawie moich screenów da się wytypować wtryski od odrzucenia ? zostawienia ?

 

Inne pytanie:

Czy przytkany DPF może powodować nierówna prace ? Bo jest coraz gorzej a w zasadzie jeżdze tylko krotkie odciniki po mieście, nie udaje mu się wypalić

 

Może to wcale nie wtryski ?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja bym je zostawił :)
Opublikowano
Panowie, wtrysków piezoelektrycznych się nie regeneruje.[/quote

 

:) a co się niby robi .

 

To pokaż zregenerowany wtryskiwacz piezoelektryczny (w pełni) np. z silnika 3.0 tdi i nie mówię tylko o teście probierczym i nadanie nowego kodu.. Na ten moment nie da się zregenerować piezo - chyba tylko ostatnio Denso daje taką możliwość oraz siemens VDO (też nie w pełni) Poprawna możliwość naprawy piezo ma wejść w II kwartale 2014.

 

qwertykk jakie ty bzdury chłopie piszesz ,że czego niby się nie regeneruje?

w moim 3.5dx mam regenerowane bo zatarte były od złego paliwa i jakim cudem chodzą poprawnie nie .

Opublikowano

Kolego Mario1-1 proponuje się podszkolić http://www.magazynauto.pl/porady/eksploatacja/silnik-2870/news-wtryskiwacze-wielki-problem-diesli,nId,725799 Zostawiłeś wtryskiwacze do (niby) regeneracji i sam nie wiesz co ci z nimi robili, albo wyczyścili albo wymienili końcówki, no chyba, że to nazywasz regeneracją...

Miałem z tym problem więc jezdziłem po serwisach. Jeśli bosch nie podejmuje się regeneracją bo nie posiadają takiej technologi to o jakim warsztacie piszesz??

Może napiszesz ile cie skasowali za tą usługe i w jakim serwisie to robiłeś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.