Skocz do zawartości

bmw e39 530i


lukasz892406

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież masz na górze strony podwieszony o tym na jakieś 200 stron :duh: Nie możesz poczytać? :mad2: Po co wypisywać w kółko to samo i śmiecić na forum? :mad2:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup dużo mleka do swojego kota http://www.karawanier.pl/images/smilies/cwaniak.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez jakiś czas a nawet teraz mam doczynienie z tym silnikiem (o ile to ten sam) w X5 + gaz.

Silnik naprawdę fajnie pracuje ale w tym akurat aucie szału nie ma chociaż jeździ fajnie.

Jak na razie nic się z nim nie dzieje troszkę się rozciekł ale wszystko już uszczelnione.

Jutro nastąpi wymiana parownika bo obecny już nie domaga i pewnie następne 100tyś na gazie pojeździ.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest mojego kumpla jeżdżę nim okazyjnie, ale jutro się podpytam i dam znać.

A co do przebiegu to tak jak w większości aut, któż to może wiedzieć :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gazie trasa przy delikatnej jeździe w X5 oczywiście to około 13l/100km a w mieście to już zależy od użytkownika.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na pewno bo X5 to jest ciężki kloc :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załatw VIN i wklej to do tego działu.

viewforum.php?f=44

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak szykuj się na mleko dla tego kotka :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2l oleju wlał kumpel na 3 tyś kilometrów.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie każdy musi trafić padlinę.

Znajomy ma taki silnik w e39 i twierdzi , że dolewa jakiś litr od wymiany do wymiany < może wymienia co 1000 :lol: >

ogólnie bardzo go chwali.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy dolewkach 2l co 3tyś to w ogóle nie trzeba oleju wymieniać :cool2:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
U umnie litr od wymiany do wymiany 10tkm i spalanie miasto 14-17 trasa 10-12 i jestem bardzo zadowolony z autka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wylewa sie z silnika bokami to i tyle dolewaja.

betki wogöle ciezko uszczelnic zawsze gdzies cos kapie.

mi wmawiali uszczelke pod glowica za 600 eu .a byla mala uszczelka pod mocowaniem filtra oleju za 6 eu i jeden szlauch od odma (wymienilem caly zestaw)

mam moja ponad 4 lata .teraz czeka mni profilaktycznie wym oleju w automacie.ale niewiem czy dynamicznie czy statycznie to lepiej zdzielac? :cool2:

z mojä bee nie idzie sie nudzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.