Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zmieniłem jeszcze listwy zewnętrzne na satynowe aluminium. Jeżdzę sobie demówka na weekend po górach i stwierdzam, ze materiał na desce jest tragiczny. We wszystkich trojkach jest taki plastik-fantastik? W focusie mam ladna skórkę a w BMW jakas podpierdolke. Co można z tym zrobic? Warto to obszywac?
  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Teraz juz nie ma to tamto - nowy focus to całkiem fajna fura. U siebie mam np rozpoznawanie znaków, utrzymanie pasa ruchu, monitorowanie martwego pola, monitorowanie czujności kierowcy, awaryjne zatrzymanie w ruchu miejskim (sam zahamuje) i jeszcze pare innych drobiazgów. A cena focusa z silnikiem 150km była taka sama jak dopłata za dodatkowe wyposażenie w BMW ;)

 

To co da sie zrobic z ta deska?

Opublikowano
Deskę w skórze Individual można zamówić do F30 i do GT zapewne również :arrow:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
tak, ta deska w skorze (czy to jakis wyznacznik aut premium? bo ta opcja robi furore na forum :D ) pojawia sie sukcesywnie w F3x. Choc w 3er GT jeszcze jej u nas nie ma.
Opublikowano
Chyba jest to jakiś wyznacznik, bo o ile wszystkie systemy i inne nowinki pojawiają się już w segmencie kompaktów, to nie sądzę żeby deska w skórze była tam dostępna. Moim zdaniem obszyta deska wygląda zdecydowanie lepiej, niż wielka połać plastiku na którą praktycznie bez przerwy zwraca się uwagę.
Opublikowano

mi tez sie podoba taka deska. Zgadzam sie, ze jest to element na ktory patrzy sie ciagle. I dopiero powoli do klasy sredniej premium.

Dlatego ten ford focus i jego deska w skorze (??) zdziwila mnie dosc mocno.

Opublikowano
Może jest dostępna w sensie, że ktoś sobie doposażył. Jak też dokładałem, bo zapomniałem dopisać do konfiguracji.
Opublikowano
Alarm jest w cenie auta, a jeśli kupujesz w leasingu to musisz go mieć.

mam 2 auta (juz paroletnie) z AC... w jednym mam alaram fabryczny (bmw) a drugim dokladany (seat) - zmienilem ubezpieczyciela i patrze, ze alarm musi byc fabryczny albo na liscie sratata PZcostam a moj akurat nie jest (mimo, ze to jeden z popularniejszych alarmow canowych) - suma sumaru zaznaczylem w formsie na mbank ubezpieczenia brak alarmu i nie bylo zadnego problemu z ubezpieczeniem

Nie wiem jak w takich nowkach niesmiganych to rozwiazali ale w moim 6letnim e60 jest lampka pod lustrkiem migajaca (uwaga: sa tez lusterka bez lampki ale czy wystepuja tylko w autach bez fabrycznego autoalarmu to ja nie wiem)

Przemek

P.S.

problem jest z AC jakbys chcial w roku przebywac zagramanica wiecej niz n tygodni (odmawiaja ubezpieczenia)

alarm mam dla lepszego samopoczucia (nie mam leasingu... no chyba, ze poza pelnym AC w leasingu dla zasady wymagaja alaramu...)

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

W 3GT nie ma nic do wyboru. Pojeżdżę trochę i może się przyzwyczaję ;-)

W każdym razie po zrobieniu tysiąca kilometrów jestem mega podjarany, że za 5 tygodni będę miał swoją :-)

 

Fota deski z mojego Focusa:

http://i58.tinypic.com/5mesdu.jpg

 

A jutro wrzucę dla porównania z 3GT

Opublikowano

tylko ze to nie jest zadna skora :) a na pewno nie deska obszyta skóra.

To jest po prostu kawał plastiku (zapewne też miękki w dotyku) imitujący skórę ;)

 

Dla porównania zobacz sobie jak to wygląda w 4er lub w 5er lub w 7er.

Opublikowano

Wiem wiem - z tą skórą to mnie poniosło :-)

Ale ten materiał jest tysiąc lat świetlnych przed tym, którym jest wykończona 3GT. Naprawdę.

Dlatego nie wiem, czy zniosę fakt, iż w samochodzie za 250 tysięcy mam gorszej jakości wykończenie (w tym konkretnym miejscu, na które bez przerwy patrzę).

Opublikowano

Hey,

 

gratuluje zamowionego autka!

Bylem raz w salonie i tak jak 5GT wcale do mnie nie przemawia, 3GT robi naprawde pozytywne wrazenie. Bardzo ladne oraz funkcjonalne auto. Duzo miejsca, super bagaznik z wielkim otworem zal.

 

Odnosnie opcji ja bym wywalil wszelkie asytenty. Parkowanie z asystenta jest tak powolne ze wygladasz jak niedzielny kapelusz. Auto nie jest na tyle wielkie, aby byla potrzebna kamera cofania. Aktywny tempomat- moge sie zalozyc ze nie bedziesz z niego korzystac. Radosc z jazdy i te sprawy ;)

Zmiana pasa ruchu i drgajaca kiera tez wg mojej opinii jest zupelnie niepotrzebna.

Servotronic tez jest do niczego nie potrzebny. Wprawdzie nigdy z tym nie jezdzilem, ale w obu 335i i M3 nigdy mi niczego nie brakowalo jesli mowimy o ukl. kierowniczym.

 

W sumie bardzo duzo kasy jak za rzeczy ktore do niczego nie sa potrzebne.

 

Ja bym dorzucil pakiet M ktory wg mnie bardzo pasuje do tego modelu auta, ale wiem ze nie kazdemu musi sie podobac.

Na pewno felgi 19, jesli nie 20 cali, chyba ze te 18tki beda na zime i wieksze na lato. Felga 20 potrafi to auto zmienic kosmicznie.

 

Z praktycznych rzeczy to koniecznie H&K tym bardziej ze to 2.0d (super silnik ale klekot) i dobre audio potrafi uprzyjemnic podroz.

Jesli zostawiasz auto przed praca lub domem pod golym niebem to ogrzewanie postojowe warte jest kazdej zlotowki. Nawet jesli uzyjesz go w roku tylko 20-30 razy.

 

Za zaoszczedzona kase dorzucilbym lepsza skore. Nie wiem jakie opcje sa dostepne w 3GT, ale np. Nappa jest duzo przyjemniejsza od Dakoty. Nie bralbym jej tylko jesli masz dzieciaki. Dakota jest bardziej wytrzymala, a przynajmniej takie sprawia wrazenie.

Opublikowano
Odnosnie opcji ja bym wywalil wszelkie asytenty. Parkowanie z asystenta jest tak powolne ze wygladasz jak niedzielny kapelusz.

 

Mam to teraz w focusie i działa znakomicie - niejednokrotnie wjeżdża w dziurę o której pomyślałem "nie ma szans".

 

Auto nie jest na tyle wielkie, aby byla potrzebna kamera cofania.

 

Zrobiłem nim ponad 1000 km i moje odczucie jest inne - tylna szyba jest kompletnie niepraktyczna. A jeździłem demówką właśnie z kamerą i bardzo mi się podobało.

 

Aktywny tempomat- moge sie zalozyc ze nie bedziesz z niego korzystac. Radosc z jazdy i te sprawy ;)

 

Na 100% będę! :)

Teraz używam tempomatu bardzo często (sporo jeżdżę po autostradach) ale wkurza mnie, że co chwilę muszę hamować.

 

Zmiana pasa ruchu i drgajaca kiera tez wg mojej opinii jest zupelnie niepotrzebna.

 

Mam w focusie i na bank chcę mieć w BMW. Kilka razy uratowało mnie przed skasowaniem boku :)

 

Servotronic tez jest do niczego nie potrzebny. Wprawdzie nigdy z tym nie jezdzilem, ale w obu 335i i M3 nigdy mi niczego nie brakowalo jesli mowimy o ukl. kierowniczym.

 

Z tego zrezygnowałem kiedy stał się opcją płatną ponad tysiąc złotych.

 

Ja bym dorzucil pakiet M ktory wg mnie bardzo pasuje do tego modelu auta, ale wiem ze nie kazdemu musi sie podobac.

Na pewno felgi 19, jesli nie 20 cali, chyba ze te 18tki beda na zime i wieksze na lato. Felga 20 potrafi to auto zmienic kosmicznie.

 

Mpakiet jest kozacki ale... No właśnie ale nie ma koloru lakieru, który chcę. I to był jedyny powód, dla którego z niego zrezygnowałem :(

Myślałem o 19 ale stosunkowo często jeżdżę dwoma mega dziurawymi drogami (po około 45 km) i nie wyobrażam sobie tego na takich felgach. Wygląd wyglądem ale swoje lata mam to i wygodę cenię ;-)

 

Z praktycznych rzeczy to koniecznie H&K tym bardziej ze to 2.0d (super silnik ale klekot) i dobre audio potrafi uprzyjemnic podroz.

 

Jest to lepsze audio - taki kompromis ;)

 

Jesli zostawiasz auto przed praca lub domem pod golym niebem to ogrzewanie postojowe warte jest kazdej zlotowki. Nawet jesli uzyjesz go w roku tylko 20-30 razy.

 

Parking podziemny z temperaturą około 15 stopni ;-)

 

Za zaoszczedzona kase dorzucilbym lepsza skore. Nie wiem jakie opcje sa dostepne w 3GT, ale np. Nappa jest duzo przyjemniejsza od Dakoty. Nie bralbym jej tylko jesli masz dzieciaki. Dakota jest bardziej wytrzymala, a przynajmniej takie sprawia wrazenie.

 

W 3GT tylko szmaty albo dakota. Też brałbym lepszą gdyby tylko była :(

 

Generalnie to już i tak pozamiatane: dostałem właśnie parę minut temu info, że moja fura weszła na kolor czerwony czyli zamknięta do produkcji i nie ma już możliwości wprowadzania zmian. Może będzie szybciej? :twisted:

Opublikowano

Kolego _holek odnośnie tego zakupu na wypożyczalnie , sprawdź sobie dokładnie ponieważ

są zmiany od 2014 roku .

Nie ma już tego zapisu o minimum półrocznym wypożyczaniu i odpisie 100 % vatu a później tylko

do użytku firmowego bez konieczności korygowaniu vatu.

Sam miałem w planach taką optymalizację ale mój księgowy wybił mi to z głowy.

Ja zdecydowałem się na odpis 50 % vatu.

Znajomy doradca podatkowy ostatnio mi opowiadał iż MF zastanawia się co z drugą połową vatu która w

leasingu wchodzi do kosztów , logicznie skoro decyduję się na odpis połowy vatu to użytkuję auto służbowo

i prywatnie a tu w leasingu do kosztów idzie całość netto plus druga część vatu ?

W razie kontroli US jedyne rozsądne tłumaczenie to takie iż użytkuję auto tylko do celów firmowych a nie

skorzystałem z odpisu 100 % vatu gdyż nie chciało mi się prowadzić ewidencji kilometrów.

Takie rzeczy tylko u nas :|

Opublikowano
Kolego _holek odnośnie tego zakupu na wypożyczalnie , sprawdź sobie dokładnie ponieważ

są zmiany od 2014 roku .

Nie ma już tego zapisu o minimum półrocznym wypożyczaniu i odpisie 100 % vatu a później tylko

do użytku firmowego bez konieczności korygowaniu vatu.

Sam miałem w planach taką optymalizację ale mój księgowy wybił mi to z głowy.

Ja zdecydowałem się na odpis 50 % vatu.

Znajomy doradca podatkowy ostatnio mi opowiadał iż MF zastanawia się co z drugą połową vatu która w

leasingu wchodzi do kosztów , logicznie skoro decyduję się na odpis połowy vatu to użytkuję auto służbowo

i prywatnie a tu w leasingu do kosztów idzie całość netto plus druga część vatu ?

W razie kontroli US jedyne rozsądne tłumaczenie to takie iż użytkuję auto tylko do celów firmowych a nie

skorzystałem z odpisu 100 % vatu gdyż nie chciało mi się prowadzić ewidencji kilometrów.

Takie rzeczy tylko u nas :|

 

Zmiany wchodzą od kwietnia. Ja kupuję samochód w marcu i w marcu rozliczam cały zakup. Leasing mi odpadł bo wczoraj uchwalili, że od 1 kwietnia zasada 50/100% będzie obowiązywała wszystkie wydatki niezależnie od tego czy umowa leasingowa została podpisana w styczniu czy w kwietniu. Taki prezent dla tych, co wzięli w leasing ;)

 

Ale jak zapłacę za całość do 31 marca to mogą mi skoczyć ;-)

Opublikowano

Mi nie chodziło o odpisy vatu związane z homologacją które wchodzą 1 kwietnia a o zmiany w odpisach vat

aut przeznaczonych na wynajem - jeśli przestaniesz auto wynajmować będziesz musiał robić korekty odpisanego w 100 % Vatu.

Oczywiście każdy robi jak uważa za słuszne.

Udanego użytkowania zyczę :D

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Forum jest po to, aby radzić:) To może pomożecie Towarzysze ;)

 

W ramach budżetu mam możliwość zakupu dwóch różnych konfiguracji dla BMW 3 GT

 

1. Rocznik 2013, 0km przebiegu: 3GT 320xD, kolor biel alpejska, bez pakietu stylistycznego, Polski pakiet, Navi Proffesional, Servotronic, automatyczna skrzynia biegów, sportowa skórzana kierownica, czujnik deszczu, przyciemna szyba tylna i boczne, zestaw głośnomówiący, ConnectedDrive, lusterko fotohromatycznie sciemniane, hak holowniczy

 

2. Rocznik 2014 (nowy samochód, z konfiguratora): 3GT 320D, kolor Estoril Blue, m-pakiet, Polski pakiet, automatyczna skrzynia biegów, lusterko fotohromatycznie sciemniane, hak holowniczy, zestaw głośnomówiący i jakieś pierdoły, które również znajdują sie w tym samochodzie z 2013.

 

Cena obu pojazdów jest identyczna. W pierwszy na plus x-Drive, Navi Proffesional, przyciemniane szyby, connectedDfive.

Z drugiej strony, drugi pojazd skonfigurowałem w taki sposób jak chciałem. Dotychczas navi w PL używam naprawdę rzadko. Przydaje się ono tylko za granicą. Bardziej traktuję to jako gadzet. Co do X-Drive, to tu podobnie. Dwójka dzieci nie pozwala na szaleństwo, w zimie dotychczas bez problemu radziłem sobie tylko z tylnym napędem. Te dwie rzeczy fajnie mieć, ale nie są to jakieś super wymagane przeze mnie elementy. Reszta to dodatki.

 

Pierwszy fajniej wyposażony, ale w serii z wyglądu taki raczej biedny. Sam nie wiem szczerze mówiąc na co się zdecydować. W pierwszym samochodzie na dzień dobry na pewno zmieniłbym felgi na 18''.

 

Naprawdę mam cięzki orzech do zgryzienia, bo ani Żona nie wie na co się zdecydować, ani ja. Jeszcze nie rozmawiałem z rodziną na ten temat, ale może Wasze opinie jakoś mi pomogą? :>

Edytowane przez Ma1ik
Opublikowano
Brałbym 2013. Wyposażenie z czasem polubisz, docenisz i uznasz że nie możesz bez gadżetów żyć. Ten z 2014 jest rzeczywiście biedny co będzie miało dośc wymierne skutki w przyszłości przy odsprzedaży. W przypadku 2013 rocznik ma niestety znaczący wpływ na aktualną wartość. Ale jeśli zamierzasz kilka lat pojeździć to w sumie nie będzie to mialo istotnego znaczenia za 5-6 lat.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

JacoFk,

 

też tak właśnie sobie pomyślałem. Za te kilka lat to i tak nie będzie miało dużego znaczenia czy to 2013 czy 2014... Trochę ten środek wygląda biednie bez żadnego pakietu stylistycznego z najtańszą tapicerka, itd. Ale to raczej takie względy tylko estetyczne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.