Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy ktoś jest w stanie pomoc. Czy Alpina b10 powinna miec zwykle sportsitze, czy musi miec sportsitze z tym charakterystycznym przeszyciem przez środek? Czy musi miec wyklejone paski po długości auta? Czy ogólnie cos sie ktoś dopatrzył? Ja tam widzę zaparowane lampy, tylne lampy tez matowe. Kilka dni temu w ogłoszeniu było 273kkm przelotu, dzis już 323kkm, o co chodzi z dwoma vinami? Po jednym wychodzi ze 535 z 1990 roku, po drugim ze silńik m62b44tu, ze ńiby 540i what the fuck? Moze ktoś bardziej ogarniety by mógł rozkodowac? http://otomoto.pl/show?id=C31809884
Opublikowano

Uwaga! Samochód ALPINA

-

Części charakterystyczne dla samochodów

ALPINA mogą zostać zidentyfikowane

wyłącznie za pomocą katalogu części

ALPINA. -

Katalog części ALPINA można zamówić

po podaniu numeru podwozia bezpośrednio

w firmie ALPINA

 

 

Istnieją dane indywidualne!

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBADR61010GL92211

Kod typu DR61

Typ 540I TOURING (EUR)

Typoszereg E E39 (2)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M62/TU

Pojemność skokowa 4.40

Moc 210

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor SONDERLACKIERUNG (490)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 2001-03-26

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Podw. sport.+ obniż. zaw.+ regul. poz.

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S536A STANDHEIZUNG Urządzenie ogrzewania dodatkowego

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S920A ALPINA, OHNE BRIEF Alpina bez dok.

S940A SONDERWUNSCH AUSSTATTUNG Wyposażenie na życzenie Klienta

S970A BUSINESSPAKET Pakiet Business

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S980A EXCLUSIVPAKET Pakiet Exklusiv

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S202A STEPTRONIC Steptronic

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S361A LM RAEDER/PARALLELSPEICHE 82 Obr. BMW, st. le. spr. rów. 82

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Składanie Information

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S220A NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S602A BORDMONITOR MIT TV Monitor pokładowy z TV

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

 

Składanie Indywidualne dane pojazdu

Tekst

---- Processing Individual

Sign "BMW individual"

 

0490 Color

Paintwork "ALPINA blau-metallic II" (FQ 95-3965/BASF)

 

0940 Sonderwunschausstattung

ALPINA-Holzausstattung

Es sind die von Firma ALPINA angelieferten Holzverblendungen

zu verbauen.

 

Entfall serienmaessiger Motor.

Es ist ein von Fa. ALPINA angelieferter und mit Barcode

gekennzeichneter Motor zu verbauen.

 

Tekst

* Für alle DL71/81 und DP71/81 ab PW36/01:

* Umfang Motorlager links verbauen (wird von Alpina beigestellt).

 

Es sind von Fa. ALPINA bereitgestellte Fahrwerksteile zu verbauen.

 

Entfall des serienmaessigen Instrumentenkombis.

Es ist ein von Fa. ALPINA angeliefertes Instrumentenkombi

zu verbauen.

 

Entfall der serienmaessigen Raeder.

Es sind fünf von Fa. ALPINA angelieferte LM-Raeder

(3 x 8Jx18 / 235/40 ZR 18 und 2 x 9Jx18 / 265/35 ZR 18)

zu verbauen bzw. im Kofferraum beizulegen.

 

Es ist eine, nach Referenzmuster der Fa. ALPINA ausgeschnittene

Tekst

Heckschuerze zu verbauen.

 

Hinterachsgetriebe mit Ãbersetzung i=3,08 ohne Sperrdifferential.

 

Entfall serienmaessige Abgasanlage.

Es ist eine von Fa. ALPINA bereitgestellte Abgasanlage zu verbauen.

Anlieferung erfolgt durch Fa. Boysen.

 

Entfall serienmässiger Getriebekabelbaum,

Verbau des von Alpina beigestellten Getriebekabelbaums.

 

Zur Vorbereitung für die Switch Tronic ist der Kabelbaum und der

Schalterblock an der Lenksaeule zu verbauen.

 

Bei SA 255 Umfang Airbageinheit Sportlenkrad mit Alpina Emblem

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

niech Ci dadzą nr alpiny ten z ilości danych egzemplarzy np 150/500,

to się auto na alpinaregister znajdzie (jaka oryginalnie tapicerka itp)

 

nr vin przekreślony to nr auta bazy czyli bmw 540i, drugi nr vin to nr alpiny

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wnętrze zgodne z tym co powinno być. Nr vin także. Za takie pieniądze nie kupić się Alpiny w super stanie.

Przebieg cofnęli do przodu bo ostatni wpis w ASO był przy przebiegu ponad 300tys więc 270tys było nierealne.

 

Jak w każdym M62 rozrząd i vanosy do roboty + inne pierdoły czyli pakiet startowy lekko 10,000zł

 

Jak chcesz kupić pewną poliftową B10V8 to od 50tys w górę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No tak, ale 50 tys zł to już kwota, za którą można kupić E60 545i z rozsądnym przebiegiem, więc głupotą by było kupować za te pieniądze E39 o podobnych osiągach, nawet jeżeli to jest Alpina.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiesz jaka jest różnica? Za 5 lat Alpina będzie kosztowała tyle samo albo więcej, 545i będzie kosztowało połowę tego, do tego masz marne szanse że N62 pojeździ kolejne 5 lat. Nie traktuj Alpiny tak jak seryjnego samochodu. Zobacz po ile dziś chodzą Alpiny b10 4.6 w budzie e34, bez 20,000 EUR nawet nie masz co szukać. Śledzę rynek Alpin (e39) od kilku lat i ceny już poszły w górę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiem, przeglądałem ceny. Tylko, że jak każdy by podchodził z takim założeniem to nic tylko kupować Alpiny, stawiać w garażu i niech stoją. :)
Opublikowano
Wiesz jaka jest różnica? Za 5 lat Alpina będzie kosztowała tyle samo albo więcej, 545i będzie kosztowało połowę tego, do tego masz marne szanse że N62 pojeździ kolejne 5 lat. Nie traktuj Alpiny tak jak seryjnego samochodu. Zobacz po ile dziś chodzą Alpiny b10 4.6 w budzie e34, bez 20,000 EUR nawet nie masz co szukać. Śledzę rynek Alpin (e39) od kilku lat i ceny już poszły w górę.

W Szwajcarii np. ceny są niebotyczne. Te modele rzadko wyjeżdzają poza granice, zawsze znajdują amatora na miejscu. Chyba że coś nie jest tak.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na bloku masz nr silnika. Powyżej nr 14500 problem z uszczelkami w V8 został rozwiązany. W praktyce wychodzi na to że poliftowych B10V8 problem nie dotyczy.

 

Nie róbmy też wielkiego problemu z wymianą uszczelek pod głowicami czy rozrządu po 200tys km. W VAgu wymieniają co 60-80 tys rozrząd i jakoś z tym żyją.

 

W silnikach M62 4.4 BMW też zdarzają się przypadki przepalenia uszczelki przy przebiegach poniżej 200tys km.

 

MMW nie chodzi o to aby samochód stał, tylko o to by o niego dbać. Przebieg naprawdę nie robi wrażenia na e39. Ale dbanie to nie jest wymiana oleju i klocków kiedy się skończą. U nas użytkowanie samochodu w 90% wygląda tak że po zakupie jeździ się kilka lat jak najmniejszym kosztem, a kiedy przychodzi do większych napraw to samochód idzie na sprzedaż.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ale z tego co widzę, to nie jest Twój jedyny samochód i pewnie traktujesz go jako hobby połączone z lokatą kapitału. :) Też niegłupie rozwiązanie. :)
  • 4 lata później...
Opublikowano

Jak w każdym M62 rozrząd i vanosy do roboty + inne pierdoły czyli pakiet startowy lekko 10,000zł

W Alpinie B10 V8 4.6 w pierwszych modelach, ktore produkowali od poczatku czyli ok marca 1997 do pazdziernika 1998 (wyprodukowano 490szt sedan, 82szt touring) nie bylo vanosa (M62B44), ten silnik sie legitymowal moca 340KM (mial oznaczenie Alpiny F3), zamiast 347KM, ktore byly produkowane od pazdziernik 1998r (wiem ze auta z listpada '98 juz mialy 347KM, gdzie bylo oznaczenie Alpiny F4 i BMW M62B44/TU), gdzie juz byl 1 vanos (wyprodukowali 364szt. sedan i 122szt. touring, do lipca 2000) pozniej byl lifting z tym samym silnikiem, ( produkcja od wrzesien 2000 do luty 2002, wyprodukowano 207szt sedan i 44 touring ) :) No i wersja B10V8S gdzie byl juz silnik N62, oznaczenie Alpina F5 z podwójnym Vanosem (produkcja styczen 2002- maj 2004, sedan 145szt, touring 43szt). Te pierwsze silniki bez vanosa uchodzily za dosyc dobra konstrukcje, sam mam nr 479 (koncówka produkcji silnika bez vanosa) i jest to 340KM wersja. Temat z dawien dawna, ale zostawiam info dla potomnych :mrgreen: Jesli gdzies sie pomylilem, poprawiajcie. *Dane produkcyjne z ksiazki 'OAL-BB 50' Paolo Tuminelli :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.