Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyposażenie

 

 

 

 

 

Dane pojazdu

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBAVF71090AF84419

Kod typu VF71

Typ 320SI (EUR)

Typoszereg E E90 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N45

Pojemność skokowa 2.00

Moc 127

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor LE-MANS-BLAU METALLIC (381)

Tapicerka STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT)

Data prod. 2006-04-11

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S6UEA DIEBSTAHLSCHUTZ NAVI-DVD Zabezp. syst. nawig. DVD przed kradzieżą

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S4MGA INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER Listwy wewn. alum. glacier-silber

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano (edytowane)

To nie lepiej kupić pewniaka 320si od Marka z Kielc (320si) ??

 

Ludzie boja się wersji "si" dlatego pewnie w aukcji nie ma o tym wzmianki i z klapy tez oznaczenie zniknęło.

Edytowane przez Bronx_l
Opublikowano

Bronx, może handlarz nie wie, że to wersja si? ;)

 

Przecież wystarczy otworzyć maskę albo zerknąć na tabliczkę na słupku i już wiadomo, że to 320si.

 

A Handlarz na bank wie co sprzedaje, i z pewnością celowo ukrywa prawdę.

Opublikowano

Własnie ogladałęm auto kolegi z Kielc też fajne chociaz gorzej wyposazone no I niestety czarne a tamten w najladniejszym kolorze z palatety BMW jak dla mnie ale z mniejszym przebiegiem I na pewno pewniejsze.

 

PS a czego tu sie obawiać w SI???

Opublikowano (edytowane)
Jak to sprzedaje i nie wie co to.. bez sensu ??? rozumiem mozna nie wiedzec ze sie sprzadaje bite auto... ale nie z jakim silnikiem?????????? :mrgreen: :mrgreen: Edytowane przez StecuPL
Opublikowano
To co rzuca się w oczy od razu to piękna, nowa książka serwisowa - zwróć uwagę na jej wypełnienie - dziwnym trafem ten sam człowiek za każdym razem ją wypełniał i robił to bez najmniejszego błędu - piękny układ cyfr i liter.......
Opublikowano
Silnik jest nie tak, za bardzo go wyżyłowali i tego nie wytrzymuje, czasem kapituluje przed pierwszą setką.

Znowu pierd..sz głupoty docenciku, nikt niczego nie wyżyłował i nie w tym jest jego problem, najpierw poczytaj o różnicy (względem 320i) w budowie o róznicy w skoku tłoka o różnicy w rozrządzie, głowicy, braku valvetronica i co tak naprawdę się w nim rozlatuje, wtedy dopiero pisz, widzę że szybko zrobileś z siebie tutaj eksperta od ćwiartek, silników i karoserii wszystkich modeli bmw a wklejać zdjęcia już się nauczyłeś?

Auto z linka śliczne, chcesz to pisz na priv, powiem Ci jak sprawdzić ten motor żeby Ci się nie rozleciał w drodze do domu :mrgreen: Minusem jest że auto do opłat i pewnie sprzedaż na "niemca", przebieg rzecz jasna do sprawdzenia choć jak napisał docencik w innym wątku jeśli cofnął przebieg ale Ci o tym powie to znaczy że uczciwy gość :mrgreen: :cry2:

 

Co do usterkowości modelu 320si, to dużo bardziej jest dla mnie wiarygodna opinia kilku niezależnych od siebie, poważnych pism motoryzacyjnych i ocena mechaników, którzy mieli do czynienia dokładnie z tym modelem, niż opinia osoby, która właśnie taki model chce sprzedać. Tym bardziej, że obrażanie innych ludzi zamiast merytorycznych argumentów też o człowieku odpowiednio świadczy.

Opublikowano

Bobi chyba nie ma na tym forum osoby, ktora mialaby wieksza wiedze na temat 320si niz Marek

Wiec zanim cos napiszesz to sie zastanow, bo z tego co wiem to jego prywatny samochod od kilku dobrych lat.

A na forum byl juz czlowiek, ktory wierzyl tylko w auto swiat - i skonczyl w Infiniti

Opublikowano

Ja nie podważam jego wiedzy, źle mnie zrozumiałeś. I też nie Auto Świat miałem na myśli :wink: (Sam akurat o Infiniti mam bardzo dobre zdanie, szczególnie o modelu 50FX :mrgreen: )

Wypowiedziałem się całkowicie obiektywnie, bo nie znam obu Panów. Chciałem tylko zwrócić uwagę na fakt, że niezależnie kto jaką ma wiedzę na temat danego modelu, nie upoważnia go to do obrażania innych na forum. Nie chcę być i nie jestem nikogo adwokatem (tak jak podkreśliłem nie znam żadnego z Nich), ale bardzo razi mnie tego typu zachowanie, a tutaj chyba przyznasz mi rację?

Opublikowano
a ja uwazam ze jak ktos pisze ze model jest do bani i nie poleca to powinien to dobrze uargumntowac i na odwrot. Kolega 320si zaproponowal porade i wiedze w tym zakresie z drugiej strony uslyszalem tylko ze sie psuje toche malo :) a chetnie zapoznam sie z jedna i druga opinia poparta faktami :)
Opublikowano

Co do tego 320si - tego użytkownika - jego post pozostawiłem bez komentarza - poziom kultury tego osobnika jest aż nadto widoczny, nie zniżam się po prostu do jego poziomu. Dziwi mnie tylko, że na forum takim jak to, uchodzącym za chyba najlepsze forum BMW w Polsce takie ososby są akceptowane i nie banuje się przejawów chamstwa i buractwa, jakie tu widzimy. Ja jestem tu nowy, on zapewne to stary wyjadacz który ma tu znajomych, którzy jak już zdążyłem się zorientować bronią go mimo wszystko - cóż, jakoś specjalnie mnie to nie dziwi.

 

Wracając do tematu auta - jest VIN, więc sprawdzenie autentyczności przebiegu nie powinno być problemem, ale nawet gdyby był prawdziwy to jak na ten silnik to już niestety duży przebieg - wystarczy poczytać na innych forach ( szczególnie zagranicznych ) że już przy znacznie mniejszych przebiegach zaczynają się problemy.

Opublikowano

Kolego Arek, takiej wiedzy o BMW, jaką ma Marek 320si to Ty możesz tylko pozazdrościć i idę o zakład, że nigdy takiej nie będziesz miał. Ten człowiek uratował pewnie nie jedną osobę przed kupnem złomu swoimi wskazówkami. Między innymi mnie, i jestem mu wdzięczny. Dzięki takim, jak on to forum ma wartość merytoryczną. A co zrobiłeś Ty, oprócz tego, że oczerniłeś sprzedawany przez niego samochód na podstawie swojej wiedzy teoretycznej i nie ustosunkowałeś się do tego w żaden sposób? A to, że odzywa się do Ciebie w taki, a nie inny sposób - no cóż, wcale się nie dziwię.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
nikt nie lubi jak sie go krytykuje a tym bardziej obraza chociaz ja nie widze tu jakieś wielkiej nagonki lub spinki wiec zostawmy temat w spokoju... bardziej nie lubie jałowej rozmowy a tak to na razie wyglada przezucanie ogolnikami typu jest awaryjny po 100tys. padnie silnik itd... lub wystarczy poczytać na zagranicznych forach? konkretnie kolego konkretnie :)
Opublikowano
Kolego Arek, takiej wiedzy o BMW, jaką ma Marek 320si to Ty możesz tylko pozazdrościć i idę o zakład, że nigdy takiej nie będziesz miał. Ten człowiek uratował pewnie nie jedną osobę przed kupnem złomu swoimi wskazówkami. Między innymi mnie, i jestem mu wdzięczny. Dzięki takim, jak on to forum ma wartość merytoryczną. A co zrobiłeś Ty, oprócz tego, że oczerniłeś sprzedawany przez niego samochód na podstawie swojej wiedzy teoretycznej i nie ustosunkowałeś się do tego w żaden sposób? A to, że odzywa się do Ciebie w taki, a nie inny sposób - no cóż, wcale się nie dziwię.

 

Pozdrawiam.

 

No uratował Cię, dlatego go bronisz - napisałem że mnie to nie dziwi........ Nie jest ważne w jaki sposób się odnosi do innych, Ty jeszcze to popierasz......... Gratuluję.

Ja oczerniłem komuś auto? Przecież stwierdzenie, że tylny błotnik był wymieniany nie jest oczernieniem samochodu - a w oferowanym przez niego aucie ewidentnie był - jakoś dziwnie moje słowa, które są NORMALNYM STWIERDZENIEM Cię dotykają, a jak Twój znajomy najeżdża na kogoś z epitetami to uznajesz to za normalne i się nie dziwisz.......... No comment.

 

Szarlej, ja nie mam takiego samochodu w przeciwieństwie do 320si, ale dlaczego on Ci nie udziela porad publicznie, tylko zaprasza na priv? Czyżby po cichu chciał Ci wcisnąć swój egzemplarz? Przecież forum jest po to, żeby sobie pomagać a nie ukrywać wiedzę w tajemnicy - chyba mam rację? Ja piszę publicznie co wiem na temat tego modelu, czytałem zagraniczne fora i tylko z tego źródła mam wiedzę na temat tego silnika i po prostu przytaczam przeczytane tam informacje. Był jeden egzemplarz po 60 tyś. przebiegu gdzie rozwaliło cylinder - to Ci mogę tu napisać, chociaż równie dobrze sam tę informację byś znalazł gdybyś poszukał zamiast czekać na gotowe i jeszcze krytykować kogoś że nie napisał tego co byś chciał - trochę inwencji - w końcu to auto dla Ciebie - nikt Ci nie wyłoży na tacy wszystkiego na temat samochodu który sobie upatrzyłeś. Jeśli masz gdzieś takie porady jak moje to ich nie czytaj, ale też nie komentuj, bo moim zdaniem trochę za dużo wymagasz a sam trochę za mało się starasz zbadać swoje - być może - przyszłe auto.

Opublikowano
Przecież stwierdzenie, że tylny błotnik był wymieniany nie jest oczernieniem samochodu - a w oferowanym przez niego aucie ewidentnie był - jakoś dziwnie moje słowa, które są NORMALNYM STWIERDZENIEM Cię dotykają, a jak Twój znajomy najeżdża na kogoś z epitetami to uznajesz to za normalne i się nie dziwisz.......... No comment.

 

Chciałeś mi wcisnąć E39 jako idealne - jeśli dla Ciebie samochód idealny to taki, który ma wstawioną ćwiarę i to w dodatku "na handel" - to tylko świadczy o tym właśnie Twoim poziomie "Mirka handlarza".........

 

To są Twoje słowa. Nie jestem ekspertem w blacharce, ale wydaje mi się, że grubo naginasz rzeczywistość nazywając wymianę błotnika wstawieniem ćwiartki. Trzeba się liczyć ze swoimi słowami.

 

A co do epitetów - też nie żałowałeś, wystarczy poczytać konwersację.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.