Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

 

Wiem,ze temat był wałkowany, jednak nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi.

 

245/40/18, napęd na 4 koła, 1810 kg - mam teraz zimowe runflaty i czas myśleć o letnich. Na zimówkach w mieście słabo, jednak prowadzenie w trasie super.

 

Czy ktoś z szanownych forumowiczów dysponuje doświadczeniem uzyskanym przy porównaniu 18-calowych runfaltów i tradycyjnych opon w e60/61 ?

loco


'08 530iA touring xdrive; '05 118iA; '04 F650GS Dakar

['05 325i touring; '91 325i touring; '90 318iA; '01 320td; '01 530iA touring; '00 525i; '97 523i; '95 525i touring; '90 318is; '85 320i]

Opublikowano (edytowane)
Tak ja mam takie doświadczenie przeskoczyłem z 245/40/18 RF na zwykłe i gdybym miał to zrobić po raz kolejny bez wahania bym to zrobił, zupełnie inna jazda. Edytowane przez skovroon
Opublikowano
Dzień dobry,

 

Wiem,ze temat był wałkowany, jednak nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi.

 

245/40/18, napęd na 4 koła, 1810 kg - mam teraz zimowe runflaty i czas myśleć o letnich. Na zimówkach w mieście słabo, jednak prowadzenie w trasie super.

 

Czy ktoś z szanownych forumowiczów dysponuje doświadczeniem uzyskanym przy porównaniu 18-calowych runfaltów i tradycyjnych opon w e60/61 ?

 

Odpowiedziałeś sobie sam,jeśli robisz więcej tras to RSC.A jak nie to :idea:

Opublikowano
Lato 245/40R18 RFT, zima 225/45R18 zwykłe. Zawieszenie M-pakiet. Jest minimalna różnica w komforcie pomiędzy zwykłymi a RFT, nie jest to jednak różnica duża. Osobiście nigdy do mojego samochodu nie kupie opon zwykłych. Wyjechało z fabryki na RFT i na takich będzie jeździć (nie mam dojazdówki ani zestawu naprawczego).
Opublikowano
Lato 245/40R18 RFT, zima 225/45R18 zwykłe. Zawieszenie M-pakiet. Jest minimalna różnica w komforcie pomiędzy zwykłymi a RFT, nie jest to jednak różnica duża. Osobiście nigdy do mojego samochodu nie kupie opon zwykłych. Wyjechało z fabryki na RFT i na takich będzie jeździć (nie mam dojazdówki ani zestawu naprawczego).

ja osobiscie zrazony jestem do runflatow... dojazdowke kupilem w aso by przejsc na "zwykle" (caly komplet z wkladka styro, lewarkiem, kluczem itp 700cos brutto o ile pamietam) /wyciagaz z bagaznika "wykladzinowa wkladka w tej wnece na dojazdowke, ktorej nie masz, wkladasz dojazdowke i po problemie

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.