Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mechanik mowi ze jeszcze niewidzial zeby tyle gratow sie posypalo; zawory szt.16 ale chyba wszystkie wymieni,no i slizgi prowadnice ,lancuch,ale wymienic obydwa,poszla tez pompa olejowa,podobno w intelulerze byl olej wiec turbina do sprawdzenie,niepamietam czy cos jeszcze

Wycene na zlotowki ok 16000zl.bez turbiny.Czesci oryginaly. Mialem przeczucie z tym autem,myslalem o wymianie rozrządu,ale pomyslalem ze wymienie i lazilem za x6 ale zawsze cos niepasowalo tak ze jest jak w temacie,po remoncie chyba nieoplaci mi sie wymieniac chyba by jakis zdecydowany dobrze placacy amator

  • Odpowiedzi 114
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mechanik mowi ze jeszcze niewidzial zeby tyle gratow sie posypalo; zawory szt.16 ale chyba wszystkie wymieni,no i slizgi prowadnice ,lancuch,ale wymienic obydwa,poszla tez pompa olejowa,podobno w intelulerze byl olej wiec turbina do sprawdzenie,niepamietam czy cos jeszcze

Wycene na zlotowki ok 16000zl.bez turbiny.Czesci oryginaly. Mialem przeczucie z tym autem,myslalem o wymianie rozrządu,ale pomyslalem ze wymienie i lazilem za x6 ale zawsze cos niepasowalo tak ze jest jak w temacie,po remoncie chyba nieoplaci mi sie wymieniac chyba by jakis zdecydowany dobrze placacy amator

 

O kurcze, tylko współczuć !!!

Pozdrawiam i trzymaj się.

Opublikowano
a wałki proste ? , za wałki dojdzie jeszcze parę tysięcy

Walki tez do wymiany chyba,ale za glowy cytowalem niemam tego zapisanego duzo w kazdym razie i podobno niewidzial az tak duzych szkod

Opublikowano
Zgadzam się z opinią kolegi powyżej . Silnik wymienić ( kupić najlepiej z osprzętem) . Wystawić do sprzedaży to co sprawne z uszkodzonego silnika plus osprzęt z nowego .
Opublikowano
Za pozno zresztą jak bym mieszkam w polsce to bym pokombinowal ale kupowanie na slowo i pozniejsze odsylanie to juz tutaj kolega przerabial wlasnie z silnikiem nupil padniety jeszcze walka ze sprzedawca,ciekaw jestem jak auto bedzie jezdzic po,mam nadzieję ze przynajmniej nie gorzel :twisted: :roll:
Opublikowano
Za pozno zresztą jak bym mieszkam w polsce to bym pokombinowal ale kupowanie na slowo i pozniejsze odsylanie to juz tutaj kolega przerabial wlasnie z silnikiem nupil padniety jeszcze walka ze sprzedawca,ciekaw jestem jak auto bedzie jezdzic po,mam nadzieję ze przynajmniej nie gorzel :twisted: :roll:

Witam. Ostateczny koszt remontu,wraz z regeneracja turbo (ktora mam po cenie zaprzyjaznionego warsztatu niecale 2000zl.)To 18500zl przeliczajac z koron.Makabra i przestroga w temacie zaniechania wymiany :mrgreen: pozdrawiam

Opublikowano
Taniej Cię wyjdzie kupić używany sprawny silnik na allegro i przełożyć.

 

Przy takiej kwocie tym bardziej poszedłbym tą drogą. Współczuję i pozdrawiam.

Opublikowano
Odebralem,na razie niewielele moge powiedziec,jezdzi i to najważniejsze,przejechalem ok. 15km zobaczymy co bedzie dalej.Calosc zamknela sie w kwocie ok.17600 ale w sumie koszt tej przygody jest wiekszy +laweta i pozyczone auto :( no niby mozna bylo zapobiec,madry po szkodzie :nienie: pozdrawiam
Opublikowano
Witam,auto jezdzi,ja tylko nasluchuje,i zagladam pod auto czy cos niewycieka,z czasem mi minne,wlany jest mobil1 ,za jakies 1000km.chce wlac inny,pomyslalem o Millersie,tyle pochlebstw,ale niewiem jak rozumiec specyfikacje LL08,do tej pory kupowalem LL04, ,ale takiego oznaczenia niewidzialem,czy moge wlac taki olej?auto 2009r.Dzieki za jakas informacje
Opublikowano
Koledzy wiecie może jak wyglądają awarie łańcucha rozrządu w silnikach benzynowych N62TU...- często się to zdarza w tych motorach...?
Opublikowano
Witam,auto jezdzi,ja tylko nasluchuje,i zagladam pod auto czy cos niewycieka,z czasem mi minne,wlany jest mobil1 ,za jakies 1000km.chce wlac inny,pomyslalem o Millersie,tyle pochlebstw,ale niewiem jak rozumiec specyfikacje LL08,do tej pory kupowalem LL04, ,ale takiego oznaczenia niewidzialem,czy moge wlac taki olej?auto 2009r.Dzieki za jakas informacje

 

Pisząc, że można było temu zapobiec to co miałeś namyśli??

Rozumiem że wymiana rozrządu jak auto nabyłeś???

A co mówili Panowie którzy to wszystko naprawiali? Powiedzieli coś, co ile km trzeba wymieniać ten (dożywotni) rozrząd?

Opublikowano
Czy ktoś z użytkowników może doradzić jakiej firmy rozrząd kupić?? FEBI,SWAG,RUVILLE???????? Chcę zamówić zestaw ale wolałbym znać polecaną markę :|
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wejdz w czescidobmw to ci ktoś dobrze doradzi...
Opublikowano
Witam,auto jezdzi,ja tylko nasluchuje,i zagladam pod auto czy cos niewycieka,z czasem mi minne,wlany jest mobil1 ,za jakies 1000km.chce wlac inny,pomyslalem o Millersie,tyle pochlebstw,ale niewiem jak rozumiec specyfikacje LL08,do tej pory kupowalem LL04, ,ale takiego oznaczenia niewidzialem,czy moge wlac taki olej?auto 2009r.Dzieki za jakas informacje

Witam,chcialem sie odniesc do wlasnego pytania,Zadzwonilem do firmy sprzedajacej ten olej,facet porwierdzil ze to 5w40 itd.ale co do specyfikacji long life twierdzil ze to 04.ale sprawdzil i zmienil bledny opis,tak ze kupilem ten olej za jakis tydzien wymienie

Opublikowano

ASO części: 2.300 - 2.900zł (dane z 2016 roku)

ASO robocizna 11.300zł (dane z 2016 roku)

 

Niezależny warsztat znajomego (w którym serwisuje BMW od wielu lat)) (rozrząd FAI TCK74C+kilka części z ASO (uczczelka pokrywy zaworów i pompa wody) - razem: 3.000zł (dane z 2016 roku).

 

Tak wyglądało u mnie bo na ASO się nie zdecydowałem ze względu na wycenę robocizny :)

 

Myślę, że średnio zależy na jakich częściach można się zamknąć w 3,5-4 tyś.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jak mam rozumieć ta historia pękniętego rozrżądu w E70 - Szwecja, dotyczy sinika N57. Moim zdaniem trzeba wziąć pod uwagę to że kolego kupił nówkę w 2009r w Szwecji i tam ją serwisował. A więc wymiana oleju co 30 tys. Nie jestem specjalistą, ale jak tu na forum czytałem o N57, nie koniecznie w E70, to właśnie 30tys jest głównym winwajcom tego typu awarii. Turba też przez to lecą. Tu mogła być najpierw awaria pompy oleju i to też pewnie sprawka jeżdzenia na przepracowanych olejach, których mozliwości pochłaniania 'syfu' skończyły się w połowie tych 30 tys. Kolega tak 200tys sie przebujal ale to było tylko 6-7 wymian oleju. W dodatku żadnych pewnie płukanek przed wymianą oleju Szweckie ASO (niemieckie i inne pewnie też) nie stosują. I mamy tu wtedy taki pasztet. takie jest moje zdanie i jako ze to Forum dyskusyjne uprzejmei prosze o komentarz. Gdyż, właśnie zakuiłem E70 z potwierdzonym w ASO przebiegiem 110tys. I wiem że gzrech wymiany oleju pow 15 tys był trzykrotnie popełniony. Srednio co 25 tys. Ja mojej drogiej E 70 sollennie obiecuję wymianę co 10-15 tys lub co roku w zależności co pierwsze. Tak mi dopomóż św. Krzysztofie - patronie kierowców.
Opublikowano
Jak mam rozumieć ta historia pękniętego rozrżądu w E70 - Szwecja, dotyczy sinika N57. Moim zdaniem trzeba wziąć pod uwagę to że kolego kupił nówkę w 2009r w Szwecji i tam ją serwisował. A więc wymiana oleju co 30 tys. Nie jestem specjalistą, ale jak tu na forum czytałem o N57, nie koniecznie w E70, to właśnie 30tys jest głównym winwajcom tego typu awarii. Turba też przez to lecą. Tu mogła być najpierw awaria pompy oleju i to też pewnie sprawka jeżdzenia na przepracowanych olejach, których mozliwości pochłaniania 'syfu' skończyły się w połowie tych 30 tys. Kolega tak 200tys sie przebujal ale to było tylko 6-7 wymian oleju. W dodatku żadnych pewnie płukanek przed wymianą oleju Szweckie ASO (niemieckie i inne pewnie też) nie stosują. I mamy tu wtedy taki pasztet. takie jest moje zdanie i jako ze to Forum dyskusyjne uprzejmei prosze o komentarz. Gdyż, właśnie zakuiłem E70 z potwierdzonym w ASO przebiegiem 110tys. I wiem że gzrech wymiany oleju pow 15 tys był trzykrotnie popełniony. Srednio co 25 tys. Ja mojej drogiej E 70 sollennie obiecuję wymianę co 10-15 tys lub co roku w zależności co pierwsze. Tak mi dopomóż św. Krzysztofie - patronie kierowców.

 

 

u mnie 260 tys km przelotu . buma zrobilem 120 tys olej wymieniam co 10 k. zero problemow z lancuchem.

 

znajomy ma 380+ tys km lancucha nie wymienia bume ma od 6 lat olej wymienia co 10-12 tys.

 

oleje long life to pic na wode

Opublikowano

Mało tego!!!

Pic na wodę fotomontaż i zmowa, żeby auto po paru latach bezawaryjnego użytkowania trafiały prosto na złom.

Opublikowano
Kolega body 67 wszystko o liczyl,nawet ilosc servisen,mysle zeby uspokoic wlasne objawy. Wiec ja musze objawy podsycic niestety.Nigdy nieprzekroczylem 12000 km.miedzy wymianami a bywalo 8.nawet mechanik mowil ze w moim przypadku bez strachu o rozrzad, niestety mylil sie. Zawsze dbalem o samochody,w zadnej bmce nawet niepomyslalem o rozrzadzie,pech?moze,ale wielu mowi ze bezobslugowe lancuchowe rozrzady to przeszlosc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.