Skocz do zawartości

E39 535i WBADN11040GD94813 Brok (mazowieckie)


Rekomendowane odpowiedzi

Co powiecie o tym aucie? Oglądał może ktoś na żywo?

 

http://allegro.pl/bmw-535i-full-m-pakiet-manual-imolarot-unikat-i3977058056.html

 

Jak na moje robiony był prawy tył (nierówne odległości klapy bagażnika przy lampach, zaparowana prawa lampa). Przedni lewy reflektor chyba też zaparowany. Sprzedający zarzeka się, że w aucie nie było nic blacharsko robione, mówił, że lampy tylne nie są oryginalne, były wymieniane przez poprzedniego właściciela w de i stąd może te nierówne szpary i para w środku. W de było 2 lub 3 właścicieli, serwisowana do końca w ASO, jego zdaniem przebieg absolutnie potwierdzony. Auto przyjechało z Niemiec tydzień temu na kołach, tablice na zdjęciach są oryginalne. Po sprowadzeniu wymieniony był jedynie sterownik ABS-u (skąd ja to znam :roll: ) Cena na gotowo po opłatach ok. 25-26 tys. pln.

Wyposażenie więcej niż przyzwoite :wink: chociaż ma 3 minusy jak dla mnie, 1. Drewno, 2. Brak Dużej navi, 3. Nie jest to 4.4 :mrgreen:

No i szkoda, że nie czarny, ale moim zdaniem w tym kolorze wygląda i prezentuje się zaje... :D chociaż to akurat kwestia gustu :wink: pomijając 3 powyższe rzeczy jest dokładnie taka, jaką bym sam sobie skonfigurował w salonie :mrgreen:

 

Poniżej rozkodowany VIN.

 

 Art.

 Wartość

 Numer podwozia WBADN11040GD94813

 Kod typu DN11

 Typ 535I (EUR)

 Typoszereg E E39

 Seria 5

 Rodzaj konstrukcji LIM

 Układ kierowniczy LL

 Drzwi 4

 Silnik M62/TU

 Pojemność skokowa 3.50

 Moc 180

 Napęd HECK

 Skrzynia biegów MECH

 Kolor IMOLAROT 2 (405)

 Tapicerka STOFF HEADLINE/ANTHRAZIT (G3AT)

 Data prod. 2000-03-20

 

  Wyposażenie

 

Kod

 Nazwa (interfejs)

 Nazwa (ETK)

S261A Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S265A Kontrola ciśnienia w oponach (RDC)

S326A Brak spojlera tylnego

P337A M Pakiet sportowy

S403A Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A Dywaniki podłogowe Velours

S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S441A Pakiet dla palących

S459A Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S465A System załadunku

S481A Fotel sportowy

S500A Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A Park Distance Control (PDC)

S522A Światło ksenonowe

S609A System nawigacji Professional

S620A Wejście głosowe

S629A Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.

S672A Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S677A System HiFi Professional DSP

S690A Uchwyt kasety

S705A M Podwozie sportowe II

S710A M Kier. sport. wielofunk.

S715A Pakiet areodynamiczny M

S760A Wysoki połysk Shadow-Line

S761A Ind. oszklenie przeciwsłon.

S775A Podsufitka antracyt

S785A Lampy kierunkowskazów białe

S788A Obr. BMW, st. le. indywid.

L801A Wersja krajowa Niemcy/Austria

S863A Spis dealerów, Europa

S879A Literatura pokładowa, niemiecki

S915A Brak konserwacji pokrycia zewn.

S937A Dummy-SALAPA

S970A Pakiet Business

 

  Wyposażenie seryjne

 

Kod

 Nazwa (interfejs)

 Nazwa (ETK)

S210A Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S438A Wersja z drewna szlachetnego

S520A Lampa przeciwmgłowa

S534A Klimatyzacja automatyczna

S548A Licznik kilometrów

S555A Komputer pokładowy V z pilotem

S851A Wersja językowa, niemiecki

S431A Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S464A Worek na narty

S473A Podłokietnik przedni

S602A Monitor pokładowy z TV

S694A Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemieckie Ferrari :mrgreen:

Generalnie kupuję auta tylko w czarnym kolorze, ale ta konfiguracja jest super :wink: razi tylko to brązowe drewno na desce, gdyby było czarne.. Z tymi fotelami i czarną podsufitką byłby ideał :roll:

Swoją drogą jaki trzeba mieć gust, żeby zamówić taką fabryczną konfigurację? :mad2: ale tak, o gustach (tym bardziej niemieckich, patrz niemieckie kobiety :mrgreen: ) się nie dyskutuje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tablice na zdjęciach nie są oryginalne.

 

Mianowicie?

Sprzedający twierdził, że są oryginalne i na nich przyjechał z Niemiec. Nie widać dobrze naklejki na szybie z normą euro, ale też mi się wydawało, że numer na tej naklejce jest inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie wiem czy mi się zdaje ,ale jak na zawias M-technik to jakoś wysoko stoi :?

Druga sprawa ,auto od handlarza i to z M.Mazowieckiego więc czujność wzmożona o 200% .

Też kiedyś byłem oglądać tam auto i przez telefon to wszytko jak bajka ,sprzedający mówi jak przyjedziecie to już papiery szykuje bo na bank kupicie (aż sam w to uwierzyłem :mrgreen: )

Zdjęcia były tak obrobione w fotoshopie ,że jak zajechaliśmy to pierwsza moja myśl "co to za sztrucel" :duh: ,a później było już tylko gorzej .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy mi się zdaje ,ale jak na zawias M-technik to jakoś wysoko stoi :?

Druga sprawa ,auto od handlarza i to z M.Mazowieckiego więc czujność wzmożona o 200% .

Też kiedyś byłem oglądać tam auto i przez telefon to wszytko jak bajka ,sprzedający mówi jak przyjedziecie to już papiery szykuje bo na bank kupicie (aż sam w to uwierzyłem :mrgreen: )

Zdjęcia były tak obrobione w fotoshopie ,że jak zajechaliśmy to pierwsza moja myśl "co to za sztrucel" :duh: ,a później było już tylko gorzej .....

 

Nawet o 300% :evil: ten przez telefon też się zarzekał, że totalny i absolutny bezwypadek, ale jak na moje tylny prawy narożnik był robiony, albo nawet cały tył. Tutaj chyba fotoszopy nie widać, ale mogę się mylić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środku sliczna tylko te drewno :mad2:

 

Paskudne, ale puszka czarnego sprayu, trochę oklejania, chwila strachu i jest git :mrgreen: :mrgreen:

 

ja bym tego nie malował lepiej ściągnąć te"drewno" i obkleić folią efekt taki sam a w razie "W" folie zdzierasz i juz masz orginalne drewno :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U tego gościa byłem oglądać jakieś 1,5 roku temu auto dla kolegi, też BMW. Nie jest to typowy handlarz, jego podejście wtedy było "życiowe" i dosyć uczciwe, powiedział mi o ile cofnął licznik, jakie tamto auto miało według niego wady - generalnie jak na handlarza zrobił dobre wrażenie i nie miał nic przeciwko temu żeby przyjechać do Warszawy na oględziny w ASO. Jedyne co to nie pozwolił się przejechać za kierownicą, a jedynie na fotelu pasażera. Nie skreślałbym tego samochodu z powodu źle spasowanej klapy bagażnika - trzeba jechać i oglądać, bo może rzeczywiście to tak źle wygląda tylko na zdjęciach - w rzeczywistości może okazać się że wystarczy tylko poprawić lampę lub klapę. Zaparowane reflektory i tylne lampy to drobiazg - wiadomo że przód paruje w wielu E39, tylne można wymienić - nic wielkiego. Jeśli chodzi o nerki to są chyba OK, ale niech ktoś potwierdzi kto ma takie auto. Samochód skonfigurowany na tip-top, nie ma skóry co jest akurat dla mnie ogromną zaletą, jedyne czego mi osobiście w nim brakuje to podgrzewanie foteli, poza tym fura kozak. Co do zawieszenia to rzeczywiście zbyt wysoko stoi jak na M II, także pewnie nie ma tam już śladu po tym zawieszeniu. Edytowane przez Arek5er
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mordę jeża mnie zastanawia skąd te ludziska takie samochody wynajdują. Jak szukałem swojej to przez 10 miesięcy na moblile i autoscout kilka razy dziennie wchodziłem i takie lalki nigdy nie trafiłem. Mówię o kasie i takiej konfiguracji (motor, M-pak, felgi, wyposażenie) . Jeszcze ten kolor - nawet ślepemu by się podobał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mordę jeża mnie zastanawia skąd te ludziska takie samochody wynajdują. Jak szukałem swojej to przez 10 miesięcy na moblile i autoscout kilka razy dziennie wchodziłem i takie lalki nigdy nie trafiłem. Mówię o kasie i takiej konfiguracji (motor, M-pak, felgi, wyposażenie) . Jeszcze ten kolor - nawet ślepemu by się podobał.

 

 

bo może koledzy z niemiec nie sprzedaja takich slicznotek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie przedni zderzak ma ciemniejszy odcień oraz jak to w przypadku zamienników nie schodzi się równo z krawędzią błotnika. Kiedyś myślałem, że może zderzaki Mpakietowe już nowe były tak nie dokładne jednak na allegro może spotkać sztuki, że te zderzaki są jednak ładnie spasowane i zgrywają się idealnie z błotnikiem. Intryguje też spasowanie prawej krawędzi maski z błotnikiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się wydawało, że przedni zderzak jest ciemniejszy. Ale widzę, że jednak mi się nie wydawało. Dla mnie krawędź maski przy prawym reflektorze przy samej krawędzi też jest nierówna, to znaczy nie schodzi się w tym samym miejscu z błotnikiem. I tak jak już wcześniej napisałem przednia lampa ma chyba parę.

A sprzedający upiera się i zarzeka, że totalny bezwypadek i grama szpachli na niej nie ma, itp. Ale jak mam jechać 400 km., żeby usłyszeć, że on nie pamięta co mówił przez telefon a auto może było uderzone w Niemczech i tam naprawione i on za to nie odpowiada, to chyba sobie tą całodniową wycieczkę odpuszczę. Gdyby uczciwie powiedział, co było robione, to byłaby inna rozmowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nigdy nie traktuj parowania lamp jako oznakę kolizji. Gdyby taka była to naturalnym jest, że trafia nowa lampa. To nie są jakieś czujniki, które zaczynają po stłuczce parować :P Zresztą to chyba najpopularniejsza wada e39 przed liftem. Ogólnie przedni zderzak wydaje się być zamiennikiem, a to duża różnica w cenie pomiędzy oryginałem ;). Zapytaj czy skoro nie malowana to możesz wziąć czujnik. Ostatnio też mnie jeden zapewniał, że ideał a jak zapytałem o czujnik to zaczął się wykręcać, że to 12 letnie auto i bla bla bla. Ogólnie nie miałbym nic przeciwko jakiemuś lakierowaniu drobnemu, ale skoro ktoś się deklaruje, że jest 100% oryginał to niech nie robi z mordy dupy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tam wcale może nie być grama szpachli ani grubszej warstwy lakieru - przecież te elementy mogły być wymienione i wtedy czujnik pokazuje że wszystko jest OK - trzeba patrzeć na śruby i zawiasy - wtedy będzie wiadomo czy elementy były demontowane.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nigdy nie traktuj parowania lamp jako oznakę kolizji. Gdyby taka była to naturalnym jest, że trafia nowa lampa. To nie są jakieś czujniki, które zaczynają po stłuczce parować :P Zresztą to chyba najpopularniejsza wada e39 przed liftem. Ogólnie przedni zderzak wydaje się być zamiennikiem, a to duża różnica w cenie pomiędzy oryginałem ;). Zapytaj czy skoro nie malowana to możesz wziąć czujnik. Ostatnio też mnie jeden zapewniał, że ideał a jak zapytałem o czujnik to zaczął się wykręcać, że to 12 letnie auto i bla bla bla. Ogólnie nie miałbym nic przeciwko jakiemuś lakierowaniu drobnemu, ale skoro ktoś się deklaruje, że jest 100% oryginał to niech nie robi z mordy dupy.

 

Nie traktuję parowania lamp jako oznaki kolizji, wiem że w e39 często się to zdarza :wink: Z tego co sobie przypominam, to facet w rozmowie telefonicznej stwierdził, że mogę ją sobie badać czujnikiem. Ale już nie raz zdarzały się historie, że jak na miejscu okazało się, że szrot itp. to nagle handlarz zapominał treści rozmowy telefonicznej, albo mówił, że inne swoje sprzedawane auto miał na myśli :mad2: :duh:

A już klasyką jest stwierdzenie jak podczas oględzin wyjdzie, że auto jest po dzwonie - "ja nic z autem nie robiłem, takie przyjechało, nie odpowiadam za to, że w Niemczech ktoś coś robił, ja się na tym nie znam i nic wcześniej nie zauważyłem" :evil:

I wtedy należało by w stosunku do takiego pana zastosować starą metodę rozmowy stosowaną przez NKWD - strzał ostrzegawczy w tył głowy :evil:

Dla mnie też drobna naprawa blacharska nie dyskwalifikuje samochodu, ale jak mam zrobić 800 km. i zmarnować cały dzień... Tym bardziej skoro ktoś mówi, że absolutny bezwypadek, a widać coś innego, to w innych kwestiach też może prawdy nie mówić :mad2: chociaż auto jest bajeczne w tej konfiguracji.. :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Zamów sobie raport o samochodzie online, koszt ok 200 zł i masz wszystko napisane z najmniejszymi szczegółami, których być może sam byś nie zauważył. Co to jest 200 zł w porównaniu do 800 km + straconego czasu, postojów po drodze i nerwów w razie niepowodzenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.