Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolejny bezsensowny temat jakiegos dzieciaka, jak ktoś chce poważnie zrobić swapa to czyta na forach a nie pisze glupie pytania i liczy, ze mu ktos wszystko od A do Z powie, najlepiej jeszcze z wyliczeniem co do złotówki.

Jak byś nie zauważył nic nie pytałem o koszty.Druga sprawa widać Twój poziom inteligencji jeżeli obrażasz osobę której nawet nie znasz.Co do ,,dzieciaka'' to szukaj gdzie indziej.Kolejna rzecz jest taka że napisałem tu żeby poznać opinię innych osób a nie dowiedzieć się i zaspokoić swoją ciekawość ,a tak na koniec to ta,,szlifiera'' ostro Cie zabolała,jeżeli tak wzburzyłeś :0

Opublikowano
a ta szlifiera to bylo do mnie? Jakoś mnie to obeszło bokiem ale skoro tak uważasz, że 330i to "szlifiera" to chyba nigdy nie jezdziles autem z 3litrowym motorem tylko swoją popierdółką w Dieselku :) Spróbuj 5.0 V10 TDI z VW wrzucić albo 6.0 V12 TDI z Audi :)
Opublikowano
a ta szlifiera to bylo do mnie? Jakoś mnie to obeszło bokiem ale skoro tak uważasz, że 330i to "szlifiera" to chyba nigdy nie jezdziles autem z 3litrowym motorem tylko swoją popierdółką w Dieselku :) Spróbuj 5.0 V10 TDI z VW wrzucić albo 6.0 V12 TDI z Audi :)

Może i ,,popierdółka'' ale kupiona za ,,swoje'' nie preferuję takiego czegoś jak ty ,,tato ma tato da'' a co do tych aut to jeżeli myślisz im większy tym lepszy to powodzenia w życiu^^.A po za tym VW i Audi hmm bez komentarza w do datku v największa porażka jaka może być.A jeżeli myślisz ze nie jeździłem nigdy z silnikiem 3.0 to Cie zasmucę bo Toyota Land Cruiser 05.rok 3 litrowy dizel 150km skrzynia automatyczna wąchał byś ,,smród'' dizla ;) a druga Toyotka land cruiser tylko że w wersji pick-up. rok 01. 4.2 r6 bez doładowania.Tymi samochodami zostawiałem w tyle nie jednego Vw czy audi. Miałem też styczność z v6 w a6 c4 bez komentarza ;) pompa padła wałek się wytarł automat ,ciekła'' jak z starego traktora i teee spalanie ;0 .Wiec nie oceniaj kogoś kogo nie znasz bo to że przeczytałeś cały ,,internet'' o swoim 3.0 to nie robi z Ciebie wszechwiedzącego.

Opublikowano
Chłopcze ja mam 33 lata mój ojciec od 3 lat nie żyje, zacząłem na siebie zarabiać jak miałem 18 lat. Skończyłem w tym momencie z Tobą rozmowę. Życzę powodzenia w swapach i lataniu bokiem po ulicy.
Opublikowano

Panowie spokojnie, po co te nerwy?...

Jeżeli kolego i*love*rwd masz pytania i zadajesz je na forum, to niestety musisz liczyć się z różnymi odpowiedziami, nieraz nie do końca poważnymi i rzeczowymi, co nie upoważnia Cię do obrażania innych. Pomijając latanie bokami po mieście, czy "szybkie pokonywanie odległości w mieście", co na tym forum nie jest zbyt pochwalane...

Opublikowano
witam,jezeli interesuje Ciebie taki projekt to powiem tyle,mija sie to z celem,przerobiłem temat v8 w e-30 włożyłem kupe kasy sprzedałem za grosze (auto całkowicie nie do wykorzystania do miejskiej jazdy,tylko na tor) koszty włozenia v8 z 3.0l w e-30 z wydechem cały z kwasa kosztowały mnie 9500 zł ,i to było bardzo tanio z 4.0(koszt silnika) wyszło by 12000 zł.Auto było ciężkie z przodu traciło trakcje okropnie,nie mówiąc o hamowaniu z 200 do 0 (auto nurkuje) to akurat do zniwelowania twardym zawiasem. W e-36, e-46 koszty bedą jeszcze większe ze wzgledu na maglownice przez którą aby silnik v8 nie wystawał trzeba miske olejową przerabiać.Generalnie nie warto lepiej kupić oryginalną m3 i po kłopocie( mowię poważnie) zresztą po jakimś czasie sam to tego wniosku doszedłem.mój koszt włozenia w e-30 v8 i zakup czesci,samo auto,felgi,środek auta przerzucił grubo ponada 20000 zł. Teraz wiem ze dołozyłbym 10000 i kupił e-36 m3 3.2l i rozkład masy 50/50 czyni,ze tym autem sie jezdzi z przyjemnością.Zbierając wszystko do kupy na twoim miejscu kupiłbym m3 e-46 dostepne juz za 45tyś i dał sobie spokój z przeróbkami.mocy Ci nie braknie :) i jest wszystko tak jak inżynierowie zaprojektowali,tyle w temacie.A prawidłowy serwis 4.0d bedzie kosztowny i porównywalny z m3
Opublikowano
wsadź silnik od M5 albo od corvetty, chłopaki z torunia do e30 wsadzają to do e46 też wejdzie

 

Teraz na sprzedaż jest wystawione w necie e46 własnie ze SWAPEM na S62 (M5 e39).

 

Powaznie wracajac do tematu: wrzuc 3.0d z e60 jeśli Cię na to stac i zależy Ci na niskim spalaniu. Jesli spalanie nie jest najwazniejsze a chcesz zaznac przyjemnosci z jazdy: to M54 albo S52.... czy cos innego z serii S...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.