Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
przy 79km/h również ale przy 78km/h dźwięk był po prostu najgłośniejszy - mniejsza lub większa prędkość powodowała, że odgłos był łagodniejszy dla ucha :)
Opublikowano
Szarpanie kierownicą przy hamowaniu to najczęściej nie sa tarcze ale wahacze a dokładnie ich tuleje.

 

I niekoniecznie górne, dolne wahacze z wypranym sworzniem także.

Mam Zimmermany z przodu i po 3-4tkm zaczelo telepac z wiekszych predkosci.

Kazdy mechs mowił, ze na pewno krzywe tarcze.

 

Postawiłem na swoim i na nowych wahaczach nic nie telepie, hamulec nawet inaczej łapie

Opublikowano

Zakupiłem już wahacze dolne i na dniach będę wymieniał.firmy MOOG podobno dobre.

aż się zdziwiłem jakie stare org. mają duże luzy,wyczuć można brehą.Objawy miałem takie że mocno stukało na dziurach i auto trochę pływało.Kierownica nawet nie drgnęła przy hamowaniu.

Dwa lata temu wymieniałem górne z nadzieją że przestanie bić kiera,ale przestała dopiero po wymianie tarcz. Także widać że mamy inne doświadczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.